פענוח חלומות בס"ד

חלומות על הוא ישב

נמצאו 130 חלומות המכילים הוא ישב - עמוד 8


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי על דוד שי שנפטר לפני כמה חודשים ממחלת הסרטן אשר סבל סבל נוראי. החלום הוא כזה. הגעתי לבית שלו הוא ישב על הספה שלו ואישתו והבת שלו לידו המומים כאלה ולא מדברים. אני הייתי בהלם אבל לא שאלתי שאלות נכנסתי לחדר שלו לנוח מהנסיע שהייתה לי. פתאום הוא נכנס לחדר ואמר לי איזה משפט קבוע שהיה אומר לי ״ עוד פעם אתה... טוב אני נכנס להתקלח מקווה שהשאירו לי איזה תחתון כי הוציא את הדברים שלי מהר מידי״ ואז שהוא היה במקלחת אישתו נכנסה לחדר ושאלתי אותה איך זה שהו פה, אז היא אמרה לי שהיא לא יכולה לדבר כי הוא שומע הכל. כשהוא יצא מהמיקלחת הוא אמר לי על תדאגו לא באתי להרבה זמן, באתי לתקן כמה דברים ואני חוזר. למעשה היינו צריכים להחזיר אותו לאיזה מקום שמשמה רק הנשמה שלו עולה חזרה למעלה ואני חושב לפי צורת המבנה שזה היה אותה מחלקה ברמב״ם ששם הוא נפטר. אבל המחלקה הייתה מלאה במחלות אנשים קטועי איברים מתולעים חלקם ומדממים ואפילו איזה אחת בלי יד שסבלה נורא נפלה עלי מלאה בדם ואין שם רופאים שיעזרו לה והרמתי אותה על איזה מיטה וחיברתי אותה לאינפוזיה. וזה היה מחלקה נוראית בשלב הזה התעוררתי ולא ראיתי איפה אישתו והבת שלו השאירו אותו.

כל הילדים מהסאמר סקול הגיעו כי קבענו שניפש במקום שכבר חלמתי עליו פעם .. היו שם כמה ילדים ישראלים וכמה אמרקיאים אבל מדברים עברית שותף ובלי מבטא. היה שם אחד חתיך מאוד והוא ישב לידי אכל איתי דיבר איתי והיה איתי יותר מאשר כל השאר ואז יצאתי מהדלת של הגינה וזה הוביל לגן שעשועים ציבורי במום גינה והיו שם ילדות לא קשורות לסאמר סקול וזה. ואני חושבת שגם פגשתי פעם את החתיך הזה אני לא זוכרת את שמו והוא היה גבוה אז הוא חמיד חיבק אותי מאחור .

היינו ארבע ילדים(בת ושלושה בנים) והיינו במן חלליות רובוטיות. אחד הילדים הפך לילדה והלך לשירותים. בשירותים הוא ישב כילדה על האסלה למעלה והסתכל למעלה ונפלו עליו טיפות דם. אחר כך גברים תפסו אותי ואותו (חזר לצורתו המקורית) הם לקחו אותי ואני צעקתי בשמו של הילד שיעזור לי. הוא עזר לי וחיבק אותי ואז קרא לי בייבי

הייתי באוניברסיטה עם בחור (שבמציאות יצאתי איתו איתו כמה פעמים ולא היה בינינו כלום מיני, אפילו לא נשיקה) והוא לקח אותי להתגלש במגלשות מים ענקיות שהיו שם. התגלשנו והיה כיף. פגשתי את אחותי בזמן ההתגלשות כשהוא לא היה לידי. בסוף המגלשה הגענו לבריכה שממנה יצאנו למין חדר חשוך שבו ראיתי אותו יושב, ניסיתי להגיע אליו אבל הוא ישב עם עוד גברים והיה לי לא נעים והוא סימן לי להמשיך לחלק של הנשים. הלכתי לחלק של הנשים וישבתי במין סאונה די לבד, חיכיתי שאחותי תבוא אבל היא לא הייתה. אחר כך יצאנו משם ביחד ליער. הלכנו ביער. ביער היה אגם גדול ובו השתקפות של עצים. הסתכלתי על אנשים ששוחים באגם, האדם נראה לי די עכור אבל רציתי שנלך לשם גם. הוא לקח אותי ביד והגענו למעין מערה ושם הוא יזם ושכבנו. הוא כל הזמן דואג ושומר עלי בחלום.

חלמתי חלום שבו מישהו שאני אוהבת ישב איתי על מיטת קומותיים על המיטה העליונה ודיברנו במשך שעות עד שחברות שלי באו ואמרו שצריך ללכת אז עזבתי בלי להגיד שלום וכשיצאתי החלטתי לחזור כיד להיפרד ממנו לפני שאנחנו הולכות אז חזרתי וראיתי כלה עם שמחה לבנה מלאה בדם מחזיקה אקדח ביד והוא ישב על המיטה התחתונה עם דם מהראש והתחלתי לבכות ואז אחרי כמה ימים שהוא הלל ביער עם ידיד משותף שלנו הוא חזר והוא היה בריא וחיבקתי אותו חזק ואמרתי לו שאני אוהבת אותי ואני לא יעזוב אותו לעולם

חלמתי על מי שאני אוהבת,הוא ישב על הספסל לידי והראה לי לתת לו נשיקה בלחי..הבאתי ואז והלכנו ודיברנו,הסתכלנו בעיינים אחד של השני וזה. רגיש ממש אמיתי,אחרי זה רבנו כזה בצחוק הוא צחק איתי ואמרתי אוקי נדבר...והוא אמר שהוא רוצה שנתחיל לדבר בוואטסאפ...ואמרתי שאין לי את המספר שלו והוא הביא לי בצחוק מכה כזאת ואז תפס לי את היידים ושוב רבנו בצחוק ...

היו לי שני חלומות אחד אחרי השני: בראשון חלמתי שאני נמצאת בביתי עם אדם שיש לי רגשות אליו, הוא ישב על כיסא יחסית רחוק ממני.. אני הייתי במטבח עם אבא שלי, אני עמדתי מצד אחד של השולחן ואבא שלי מהצד השני,הייתה לי תחושה ממש חזקה שאבא שלי רוצה לרצוח אותי, החלום הזה היה ממש קצר, ראיתי הכל מהר לאחר מכן שמעתי קולות של דודה שלי ואמא שלי שאומרות: רק שתדעי שהוא רצה להרוג אותך בחלום השני הייתי בגינה בבית שלי עם אמא שלי והיו עוד דמויות שלא ראיתי את הפנים שלהם...אבא שלי הגיע עם אדם נוסף..ראיתי את הפנים שלו ואני זוכרת אותם הוא לבש חולצה שחורה וגינס אבל אני לא מכירה אותו ובכל זאת אני זוכרת בדיוק איך הוא ניראה וחושבת עליו הרבה.. לאחר מכן אבא שלי כיוון על אמא שלי אקדח, עמדתי לפני אמא שלי, גוננתי עליה שהכדור יפגע בי ולא בה ולאחד מכן התעוררתי

חלמתי שהייתי במקום ליד הבית וראיתי את האקס שלי והוא חיבק אותי ושאל אותי עם יש לי חבר ואמרתי לו שכן וחבר שלי לא היה הוא הלך והיה צריך לחזור ומבלי ששמתי לב הוא ישב והסתכל על האקס שמחבק אותי והתעצבו ולא דיבר איתי והתחלתי לזרוק עליו פירות ואחותי ואחי גם היו בחלום הם ישבו ליד החבר שלי

חלמתי על דוד שי שנפטר לפני כמה חודשים ממחלת הסרטן אשר סבל סבל נוראי. החלום הוא כזה. הגעתי לבית שלו הוא ישב על הספה שלו ואישתו והבת שלו לידו המומים כאלה ולא מדברים. אני הייתי בהלם אבל לא שאלתי שאלות נכנסתי לחדר שלו לנוח מהנסיע שהייתה לי. פתאום הוא נכנס לחדר ואמר לי איזה משפט קבוע שהיה אומר לי ״ עוד פעם אתה... טוב אני נכנס להתקלח מקווה שהשאירו לי איזה תחתון כי הוציא את הדברים שלי מהר מידי״ ואז שהוא היה במקלחת אישתו נכנסה לחדר ושאלתי אותה איך זה שהו פה, אז היא אמרה לי שהיא לא יכולה לדבר כי הוא שומע הכל. כשהוא יצא מהמיקלחת הוא אמר לי על תדאגו לא באתי להרבה זמן, באתי לתקן כמה דברים ואני חוזר. למעשה היינו צריכים להחזיר אותו לאיזה מקום שמשמה רק הנשמה שלו עולה חזרה למעלה ואני חושב לפי צורת המבנה שזה היה אותה מחלקה ברמב״ם ששם הוא נפטר. אבל המחלקה הייתה מלאה במחלות אנשים קטועי איברים עם תולעים ומחלות חלקם מקיזים מלא דם ואפילו איזה אחת בלי יד שסבלה נורא נפלה עלי מלאה בדם ואין שם רופאים שיעזרו לה והרמתי אותה על איזה מיטה וחיברתי אותה לאינפוזיה. וזה היה מחלקה נוראית בשלב הזה התעוררתי ולא ראיתי איפה אישתו והבת שלו השאירו אותו.

<< עמוד קודם 8 עמוד הבא >>