פענוח חלומות בס"ד

חלומות על שהם

נמצאו 1,430 חלומות המכילים שהם - עמוד 25


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שהיה איזה מישהו שאני מכירה שהוא רוצה להיות איתי ואני לא רוצה אז אחרי שישבנו קצת פתאום הוא מוציא עליי אקדח ואומר לי אם לא תהיי איתי אני הורג אותך אז איכשהו עשיתי עליו טריק או משהו לא זוכרת והתחלתי לברוח ,והוא רץ אחריי וזה היה חלום ממש ממש ארוך שהרגיש כמו כמה שעות טובות וכך החלום אני רצה ומסתתרת ופוגשת אנשים באמצע הדרך שאני מנסה שיעזרו לי וכמעט כולם עזרו לי אבל כל פעם הייתי צריכה לשכנע אותם מלא זמן שאסור להם לדבר בקול רם או דברים כאלה כדי שהוא לא ימצא אותי וגם באתי לשכנים שיעזרו לי וברחתי מחלונות ודלתות נסתרות ואיכשהו הגעתי גם ליער והיה שם טיול של מלא אנשים והילדים שלהם אז הסתתרתי בתוך הקבוצה שלהם וכל הזמן הזה אני יודעת שהוא מחפש אותי אז הייתי כמו אנה פרק כל הזמן מחליפה בגדים ולא אומרת לאף אחד את השם שלי כדי שהוא לא יימצא אותי באיזשהו שלב הוא מצא אותי ביער ותפס אותי והיו שם אנשים שעזרו וגם מישהו מת בגלל זה אז הייתי חייבת לקחת את ההזדמנות ולנסות למצוא דרך הביתה בשביל לקחת את הטלפון להתקשר לעזרה איכשהו כנראה הידיד הכי טוב שלי הבין שאני צריכה עזרה ופגשתי אותו באמצע הדרך והסברתי לו הכל ובסוף הוא מצא דרך לבית שלי להשיג את הטלפון ובזמן הזה הצלתי 3 ילדים שידעתי שהוא רוצה לפגוע בהם כדי לפגוע בי אז החבאתי אותם איתי ואז אחרי עוד מלא זמן של הסתרות פגשתי את הידיד הכי טוב שלי מחוץ ליער והוא ישב שם עם עוד שני אנשים שעבדו איתי פעם והם היו עם נשקים ממש גדולים ושאלתי מה אתם עושים והידיד הכי טוב שלי אמר שהם מתכננים איך להוריד אותו מפה לשם אמרתי לו שאני חייבת לברוח והוא אמר לי שניפגש אחרי זה עוד פעם שהוא יבוא לעזור אני הגעתי לבית עם הילדים ואז התחיל החלק הממש מפחיד שבן אדם הזה שאיים עליי פשוט החנה את עצמו מול הבית שלי והתחיל לנסות לפרק את הדלת הייתי חייבת לעזוב את הילדים כדי ללכת לקרוא לעזרה דרך החלון מהשכנה ועד שהיא האמינה לי שמשהו רציני קורא אני כבר ידעתי שהם בסכנה אז חזרנו מהר וראיתי שאחד הילדים יושב מעשן איתו סיגריה בחוץ והסתפר כמוהו זאת אומרת שהוא עבר לצד שלו בסוף אני לא זוכרת איך זה נגמר אבל אני זוכרת שניצחנו גם ניסיתי להתקשר למשטרה והם לא האמינו לי ועד שהם כן לקח להם המון זמן להגיע ועד שהן הגיעו הוא כבר הפסיד והלך

חלמתי על ידיד טוב שיש לו רגשות כלפיי אבל אני לא מרגישה אותו הדבר כלפיו שהוא עוזר לי כשמישהו מאיים עליי להיות איתו למרות שאני לא רוצה ואני בורחת מהבן אדם הזה והידיד מבין איכשהו שאני צריכה עזרה ואני נפגשת איתו במקרה ביער והוא עוזר לי להשיג מכשיר טלפון כדי להשיג עזרה בינתיים אני מצילה מפני הן אדם הזה 3 ילדים שהוא רוצה לפגוע בהם ובורחת איתם מצליחים יוצאים מהיער ואני רואה את הידיד שוב עם עוד שני אנשים עם נשקים כשהוא מתכנן להוריד את הבן אדם שמאיים עליי אמרתי לו שנדבר אחר כך והוא אמר שהוא יבוא לעזור לי שוב אחר כך והמשכתי לברוח והצלחנו להגיע לבית ואני רואה שהבן באדם הזה מחנה מול הבית שלי ניסה לפרוץ פנימה נאלצתי לעזוב תילדים כדי להשיג עזרה יצאתי מהחלון לקרוא לשכנה ועד שהיא האמינה לי שמשהו רציני קורה אני כבר ידעתי שהם בסכנה אז חזרנו מהר וראיתי שאחד מהילדים עם הבן אדם הזה בחוץ מעשן איתו סיגריה וגם הסתפר כמוהו כאילו עבר צד אני לא זוכרת איך זה נגמר אבל אני זוכרת שניצחנו

הייתי בחופשה עם הבעל והילדים, היינו בחדר אחד והילדים בחדר הסמוך. פתאום התחילה סערה בים, והגלים גבוהים שנכנסו דרך החלונות של חדר הילדים כשהם ישנים כך שהגלים כמעט מכסים אותם. אני ובעלי רצנו להוציא את הילדים. וברחנו לקומה יותר גבוהה שהגלים לא מגיעים לשם וכך ניצלנו.

חלמתי שהייתי בדירה כזאת שחצי הייתה אנשים שאני מכירה מהצבא חצי אנשים רגילים באותו שלב אני הייתי מודעת שזה חלום כי הייתי אחראית, מפקדת על כמה חיילים שהכרתי מפעם, דיברתי עם אחת מהם שאני סומכת עליה והייתי מודעת לזה שזה חלום. וממש סיפרתי לה שבאתי מלפני ולכן אני לא רגילה לתפקיד , הסתכלתי על הדרגות שלי, מצד שמאל היה לי פלאפל ומצד ימין שלוש ארונות וצחקתי איתה שכשהכרתי אותם בכלל הייתי רבט ( אני כבר חיילת משוחררת 3 שנים כמעט ) כל העניין התחיל בשעה 15:00 על השעון, היינו מסתכלים מחוץ לחלון , והיה ילד שהיה בא לכיוון שלנו עם האקדח בצורה קבועה יום יום. כל פעם מחדש היינו מחפשים אותו ומתחבאים כשאנחנו מציצים בחלון פעם מחוץ לחלון הוא עם ילדים והורים, מן גן שעשועים, ולפעמים הוא הולך לבד אני זוכרת את הפחד שהיה לי בגוף כל פעם שהיינו רואים אותו מהחלון הדירה היא סוג של מזדרון צר עם הרבה חדר מימין ומשמאל ובקצה השני ״ הלובי ״. כל פעם הייתי דופקת ריצה תוך כדי שאני מנסה לרדת הכי נמוך לרצפה וישר תופסת את שני הכלבים שלי ומחביאה אותם איתי יחד בפינה ביחד עם אנשים נוספים שמסתררים להם. כל פעם הייתי מנסה לצאת מהמחבוא , לרוץ מהר מבלי שהוא יקלוט אותי לוודא שהוא הלך הפעם האחרונה זה כשאני ראיתי אותו, כניראה לא התחבאנו כמו שצריך והוא קלט אותנו כבר, אני זוכרת שהסתכלתי מהחלון וראיתי שהוא כבר ממלא מחסניות ( לפני זה כל יום בשעה 15 הוא רק היה הולך לכיוון שלנו עם אקדח ובחיים לא ירה) כאן אני כבר דפקתי ספרינט של החיים לאחד החדרים בקצה, היו הרבה רובים מפוזרים אצלנו אז מצאתי מקום מחסה ולקחתי שני רובים וכיוונתי אל פתח הדלת וחיכיתי שהוא יבוא, אבל במקום היה פיצוץ ענקי, תוך כדי כל האנשים מאצלי רצים לכיוון שלו עם אקדח ביד של כל אחד מהם, אני מסתכלת עליהם מהצד כשהם רצים במזדרון, ועולים באש. ואז קמתי עם תחושת מועקה ואובדן שלא הצלחתי לתפוס את הכלבים שלי בזמן.

הייתי בחופשה עם הבעל והילדים, היינו בחדר אחד והילדים בחדר הסמוך. פתאום התחילה סערה בים, והגלים היו כל כך גבוהים שנכנסו דרך החלונות של חדר הילדים כשהם ישנים כך שהגלים כמעט מכסים אותם. אני ובעלי רצנו להוציא את הילדים. וברחנו לקומה יותר גבוהה שהגלים לא מגיעים לשם.

חלמתי שאיש אחד חטף אותי ואת אמא שלי והביא אותנו לתוך בניין ישן ונראה כאילו זה היה הבית שלו, מחוץ לבניין היו אנשים רוקדים היה נראה שהם נמצאים באירוע כלשהו. במהלך החטיפה הצלחתי לברוח, החוטף ראה אותי ונתן לי לברוח .. אחרי כמה דק הבנתי שהוא הולך לתפוס אותי ושאין לי סיכוי התקשרתי מיד לאחותי ואמרתי לה שנחטפתי. החוטף הביא אותי בחזרה הביתה ושם התעוררתי.

החלטנו לנסוע לבאר שבע מאיזה שהי סיבה ולא היו אוטובוסים בשישי כדי לחזור לבית אז נאלצנו להשאר בבאר שבע ואחרי שכולם כבר כמעט התפזרו פתאום נהיה שם עוצר של אין נכנסים ואין יוצאים מהתחנה מרכזית אז את ואני ברחנו מהר מאיזה חור בתחנה מרכזית ומצאנו את עצמנו באיזה מחסן זה הרגיש ממש כמו סוף העולם כזה וכאילו זה כבר יום מהמקרה שהיה בתחנה מרכזית אבל בכל זאת נשארו במחסן ולאט לאט התחלנו להתקרב במובן של חיבה אחד כלפי השניה התחלנו לדאוג משריטות שראינו על הגוף של אחד השניה שהיו לנו בגלל הבריחה ומשם הקרבנו את הראשים אחד לשניה והתחלנו להתנשק ואז לאט לאט הורדנו את כל הבגדים והתחלנו לשכב גמרנו אחרי איזה חצי שעה בהרגשה מדהימה מלאי חיים ותשוקה אחד לשניה ואני אמרתי לך שהרגשתי שזה הסקס הכי טוב שהיה לי ואת אמרת שגם לך אחרי קצת זמן של חיבוקים כירבולים ונשיקות בנינו שמענו רעשים של מישהו מנסה להכנס אז באת מאחוריי והגנתי עלייך בגופי וניסיתי להחביא אותך מאחוריי ובאמת בסוף נכנסו ותפסו אותנו שם במחסן הזה ירו בנו ואני חשבתי שזהו אני התעורר אמרתי אוקיי זה חלום אז אני אמור להתעורר עכשיו אבל אז הסתבר שזה רק חץ הרדמה לאחר מכן התעוררתי במיטה במקום שנראה כמו ארמון גג גבוה ומחודד כסא של מלך ומלכה בסוף החדר רק שהם היו ריקים והיו שם עוד כמה מיטות שאלתי מה עשו לך איפה חברה שלי שהייתה איתי במחסן אז הראו לי שאת נמצאת בחלק השני של החדר ישנה היית בחלק אחד של החדר יחד עם עוד שתי בנות במיטות נפרדות ואני ועוד גבר אחד היינו בחלק אחר של החדר במיטות נפרדות היה לו היה קופיף קטן ושתי ילדים מפונקים וחשבתי עלייך ואמרתי היא בדוק תאהב תקופיף הזה כשהיא תתעורר ומה שהתברר בסוף זה שהביאו אותנו לשם בכדי לטפל בנו כי חשבו שיש לנו קורונה או משהו כזה

<< עמוד קודם 25 עמוד הבא >>