פענוח חלומות בס"ד

חלומות על סרטים

נמצאו 47 חלומות המכילים סרטים - עמוד 2


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי חלום רע שדנה רוצחת 4 בנות ולפני הרצח הזה היא עוזרת לרצח עם חוט בשניהם. אני אומרת לה מה עשית ומתעמתת איתה, וכאילו משתפת פעולה בכך שלא מדווחת למשטרה. שוטרת באה לעצור אותה ואני נכנסת איתה לניידת וערן מצטרף כי קראתי לו והוא לא יודע כלום על הרצח האחרון אבל על הרצח לפני הוא שואל ליד השוטרת מה אז זה נכון מה שסיפרת לי ואני עונה לו שאני לא יודעת . בקיצור מפליל אותי שידעתי מבלי לשים לב.ואנחנו נכנסים לניידת הוא יושב מקדימה. ואני מריצה סרטים איך החיים של הילדה הולכים לההרס

חלום על בן אדם שאוהבים טוב אז ככה לא יודעת למה היינו בתוך אוטובוס כזה כמה ימים רון והילאי היו תמיד עם חבורה כזאת אחר כך היה מין סרטים על איזה בית ספר רוצים ללכת בטלוויזיה ואני ורון היינו באותו בית ספר היה סרטון אחד סירטון שני ובשלישי ששאלו מי עובר רון הצביע והתבאסתי רצח ובאוטובוס רון ישב לידי ואמר לי אני אוהב אותך וזה ואז אמרתי לו יש מצב טני יעבור לבית ספר שלך אני לט רוצה ליהיות רחוקה מימך ודיברנו לא זוכרת על מה והוא פשוט נישק אותי צרפתית והשיב אותי עליו והייתי בהלם שהוא יודע להתנשק ישבתי עליו ואז ילדה מהחבורה שלהם באה ואמרה ככה מהר עברת מימני ואני כזה מה- ואז שאלתי אותו אז מימנה אתה יודע לנשק ככה והוא אמר לי כן ולא זוכרת מה היא אמרה והוא אמר רק ביגלל שאת כוסית משהו כזה והוא כל שנייה נישק אותי אז היא אמרה הבנתי שאתם ביחד לא צריך להתנשק כל שנייה ואז היא אמרה לחברים שלה בטח אין לו ביצים אחרי שהוא ניכנס בה ואמרה לי שתדעי שרון ניכנס בי משהו כזה אני לט זוכרת כלכך ובאותו רגע פשוט רציתי למות לט רציתי לזכור אותו ואז קמתי בבוקר ופשוט בכיתי הלכתי לשטוף פנים ואמרתי אני שונאת אותו אני שונאת אותו באמת שבחיים שלי לא שנאתי ככה מישהו

אני חלמתי את החלום הזה כבר פעם בצורה שונה יותר ולא מודעת. עכשיו החלום החח רגיל אך מציאות שלא קיימת בשבילי הייתי בעיר שונה בבית של מישהו שאני מכירה דרך המשפחה וגם אמא שלי בסיפור. כשאני מגיעה לבית אחרי שמשהו מוזר קרה לי(לא זוכרת מה ) עצובה כאשר אני נשארת לבד משהו מרגיש לי מוזר בהתחלה אני לא נזכרת אך משהו רע קורה. אני מבוהלת. פתאום אני על מיטה בטלפון שלי סתם ככה שאני מרגישה אותה רוח שד כזו כמו בסרטים ואני משתתקת היא מצליחה להשטלת עלי בשלב הראשון שלה. לאחר מכן אני שומעת איזו מילה באנגלית שפירושה משהו אחר רע יותר מגיע אלי ומנסה להשטלת עלי, משהו אומר לי שאני צריכה לקום עכשיו מהמיטה לאזור כוחות ולקום בהתחלה לא מצליחה אך לאחר כמה שניות מצליחה לנער את עצמי מהשתלטות הזו. אני בורחת מהבית בלי הטלפון ורצה כדי לרוץ לתוך השכונה אני זוכרת שהייתי עם נעלים חדשות שקצת גדולות עלי הרגשתי שאני איתם בחלום. אני ןזוכרת שלא רציתי ללכת רחוק מידי פניתי ימינה עשיתי בניווט איזה שהוא מסלול חזרה כמו מעין היקוף. נפלתי הוא מעדתי מכך שהנעל לא טובה לי ניסיתי לקשור סרוכים חזק יותר אך ללא הצלחה מרובה. הגעתי חזרה לבית רואה את בעל הבית שאני מכירה עם עוד מישהי שטני לא מצליחה להיזכר מי היא ואיך אני מכירה אותה. אני מתחננת אליהם שלא יכנסו ממש במפחד ואומרת שאני אכנס לקחת את הטלפון ואני חוזרת. נכנסתי מפוחדת בריצה הגשתי את היד לקחת את הטלפון שלי, ואז הוא נפל לרצפה, אני עוד יותר מפוחדת מנסה לעשות הכל מהר יותר בלי הרבה חשיבה לוקחת אותו ובורחת החוצה. בשלב זה אני כבר אומרת שצריך לברוח מהבית לכיוון היער שלא יהיה קליטה כולנו מפוחדים ואז אני רואה משהו מוזר מתקדם אלינו כאילו במציאות יכול להיות טרקטורון או גיף כי היינו בחולות, אך לא היה לא מראה מוזר ורע. נבהלתי וברחתי במעלה גבעת חול חזרה לכיוון הבית כביכול שם ראיתי בן צעיר יותר ואישה לידו והבן לבש פנים של חייזר. כעט יש מבט מוזר על הקורדינטות על מפת הגלובוס ומשהו משתנה בסוף מתמקד שאני והשניים האחרים מעבר לפס אדום חדש ועוד פס אפור בהיר יותר, יש כמו עליה של מצלמה חמעלה למבט על ואת המיקוד חוזר אלי ומה אנחנו עוברים שאני שמה לב שאנחנו עומדים מעל המפה רואים ומבינים שאנחנו מחוץ לכו ע"י דמויות שלנו בטשטוש כמו מבט על. ומנסים להבין. אני מודעת כרגע שאנחנו לא נמצאים בעולם שלנו מחוץ לגבולות כל שהם וצריכים למצוא דרך לחזור. כאן אני מתעוררת.

אהייתי באולם סרטים אבל כמו בסלון.כל האחיות של אימי שנפטרה היו מסביב לשולחן. חוץ מאמא שלי שהייתה מתחת לשולחן וניקתה עם הידיים שלה.ואמרה שאחותה תמיד נתנה לי כסף מאה שקלים מאתיים שקלים בכל פעם.ואני אמרתי לא נכון אף פעם לא נתנה לי.ובחלום אחותה מתה.ואני תיטאטתי את הלכלוכים.

אהייתי באולם סרטים אבל כמו בסלון אמא שלי הכופפה מתחת לשולחן קטן היו בו לכלוכים היא ניקתה בעזרת הידיים שלה ואחיות שלה היו מסביב והם דיברו על אחות של אמא שלי שרק בחלום מתה.אמא שלי אמרה שאחותה תמיד נתנה לי כסף מאה שקלים מאתיים שקלים בכל פעם.ואני אמרתי לא נכון אף פעם לא נתנה לי.

חלמתי שאני בטיול בחו"ל - לקראת סיומו, שם אני מגיעה למקום חדש ומדינה חדשה, באיזור אני רואה גשר עם פרחים עליו ושדות משני צידיו עם פרחים - על הגשר מתהלכים אנשים אולי ויאטנמים עם כובע קש, באחד מצידי הגשר אני יודעת שיש שם בית עם אנשים מישראל. אני הולכת בעיר עם מישהו (לא זוכרת מי) ורואה מדרגות, על המדרגות יושבת חברה שלי מצרפת ואמא שלה. אנחנו ניגשים להגיד שלום - האימא מספרת לנו על תוכניותיה ללכת עם חברה שלי לחנות גלידה ששם יש גלידה שלא נגמר לה הטעם במשך שעות היא לא נמסה. קבענו שנצטרף אליהם - ואז נכנסו לאיזה מקום ומסתבר שזה בית של מישהי מהשכבה שלי ושהיא עושה שם חתונה (פעם היינו חברות - כיום לא) נשארתי שם עם האנשים שהיו ועזרתי בהכנות לחתונה בכיף ואהבה גדולה והתרגשות. בהתחלה ישבתי שם בחדר סרטים והיה שם כלב ענק, ואז לא יודעת מה עשיתי אבל לאט לאט עובר הזמן, ולמרות שאני לא מוזמנת לחתונה נשארתי לעזור בהכנות, עזרתי לבחור את הצבע של הגבות של הכלה שאותן יצרו לה. ואז נפל משהו וכבר הייתי לבושה בבגדים יפים ובזנן שאני מחפשת הלשון של חברה שלי נדבקה לי לעין שמאל והיה רגע אינטימי ומביך בנינו. ואז קמנו וצחקנו על זה - והתחילו להגיע אנשים מהעבר שלי לחתונה והייתי בחוץ עם עוד כמה חברים מהעבר והתחילו זיקוקים, ואני מדברת עם כולם ואומרת שלום, מפלרטטת פה ושם. החברה סיפרה לכולם את הקטע עם הלשון שלה בעין שלי וכולם צחקו, ובצד שוכב על הדשא ראיתי את היזיז שלי לשעבר, באתי להגיד לו שלום ופשוט התחלנו להתחרמן והוא דחף לי אצבעות, ואני מרגישה את הביצים שלו ומלקקת אותן, ואני אומרת לו שלא כדאי שנמשיך כאן כי אחרת מלא אנשים שאנחנו מכירים יראו אותנו שוכבים. והחלטנו שנלך מאחורי הביניין בשביל ל'קיים יחסי מין. ואז אני רואה חברים שלו שבאותו מצב כמו שלנו גם מתכננים ללכת לשם אז אמרתי לו שיעצור בעדם. ושאחזור עוד כמה דקות ואז חזרתי לאמא ולחברה שלי והלכנו לגלידה ופגשנו את אחיה בדרך, אחיה מפורסם לייט והוא רצה לעשות קלטת שלו שהוא עושה אתגרים וכל מיני כאלה הוא הצליח לעשות קלטת יפה מאוד, ואז מישהו שהיה איתנו ביאס את כולנו ואמר שיש תקלות בעידן שלנו ושאי אפשר לסמוך על טכנולוגיה. בכל מקרה האח שלח את הקלטת והיינו בטוחים שהוא הולך לזכות במלא כסף, אז הוא אמר להגיד לכל הישראלים שנמצאים באיזור, שהם יכולים לקחת כל מה שהם רוצים כי הוא משלם. ואז כשיצאנו החוצה ראינו את כל הישראלים גונים קירות, ואת הרחוב, ושערי קשתות כאלה ופשוט הכל. ובסוף הסתבר שהאח לא זכה בכסף.

2 עמוד הבא >>