פענוח חלומות בס"ד

חלום על בית חולים, חלב, טלפון, ידיד, להתקשר, עשן, בית

הלכנו ידיד שלי ואני להביא את נרתיק הטלפון מעובדת בית חולים.לפני שהגענו אליה אמרתי לעצמי את הרי עבדת פה למה לא להתקשר וכך הרצתי אליה טלפון ואז נאמר לי כי אראלה שאפה עשן החדר נשרף. מיד רצתי אליה ואכן כך היה. הלכתי להביא לה חלב זה טוב לשתות אחרי שאיפת עשן.

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 6 שנים בתאריך אפריל 23, 2020

פתרון החלום

מה הפירוש של בית חולים בחלום

בית חולים ‏חלום על בית חולים מעיד על פחד מפני מחלות ומוות (הדבר אינו אמור לגבי אנשים שעובדים בבית חולים, ורגילים לשהות בו שעות רבות ביום}. ‏חלום כזה, שבו רואה עצמו החולם כשהוא שוכב על מיטת בית חולים, מטופל על ידי צוות הלבוש בלבן, ורואה סביבו אחיות ורופאים, מעיד בעיקר על פחדים וחרדות המלווים את החולם. הפחד הוא מפני הבאות, מפני העתיד בכללו ומפני מה שהוא צופן. אי הידיעה וחוסר הביטחון של החולם כלפי כל מה שקשור בעתידו, מפילים עליו מורא ופחד גדול. הוא אינו מסוגל להתמודד עם הבלתי ידוע, והוא חש חטר אונים כשאין לו כל יכולת או כלים להתמודד עם המצב. אם היה מארג I ‏' לעצמו את החיים באופן מסודר יותר ומודע לגבי האפשרויות שלו בעתיד, הרי שחלק גדול מהפחדים והחששות, היו נעלמים. הבלתי נודע והפחד מ"מה יהיה מחר", הם שגורמים לו לתחושת הכישלון וחוטר האונים. ‏אם חלם אדם על שהייה בבית חולים פסיכיאטרי - אות הוא לכך שבקרוב עומד ל I ‏זול שינוי דרסטי בסטטוס החברתי שלו. כפי הנראה מדובר בקידום משמעותי בעבודה, או במעבר קיצוני, לדוגמה - מארץ אחת לאחרת. השינוי יהיה חד וקיצוני, ויתבטא ביחס שונה בתכלית של הסובבים כלפי החולם. החולם יהיה מוערך יותר, ולסובבים אותו יהיה אכפת לשמוע את מוצא פיו, והם יבקשו את עצותיו והמלצותיו


 > קראו עוד

מה הפירוש של חלב בחלום

לפי תודעה רוחנית ביטחון בנתינה


 > קראו עוד

מה הפירוש של ידיד בחלום

לפי האמונה הרווחת ייתכן והידיד נמצא בבעייה וזקוק לעזרה או לתמיכת החולם/ת.


 > קראו עוד

מה הפירוש של להתקשר בחלום

לפי האמונה הרווחת אם החולם מתקשר למישהו בטלפון – צפויה לו פגישה עם חברים, שתגרום לו עוגמת נפש.


 > קראו עוד

מה הפירוש של עשן בחלום

לפי האמונה הרווחת מצביע על חוסר בהירות בחיי החולם או על מחשבות חרטה של החולם שאינו משלים עם הדרך בה בחר ללכת או לבצע דברים.


 > קראו עוד

מה הפירוש של בית בחלום

הבית מסמל את הקשר של החולם עם עברו. קשר לפנימי הספיריטואלי. הצורך להיות מושלם. להגיע אל המנוחה והנחלה. אם אתה רואה את ביתך היכן שנולדת הוא הרוס, מחלה מממשת ובאה. אך אם הבית מסודר והכל במקומו, הרמוניה תבוא עליך. בית כללי מייצג מצב כספי. לחלום על בית גדול ומסודר מראה כי בקרוב תשפר את מצבך הכלכלי. אך בית הרוס עלול להצביע על מצב נפשי קשה ועל מחלות.


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

שכחתי לנעול את הרכב שלי, הלכתי רגע לתחנת דלק חזרתי אחריי כמה דקות. הרכב נגנב, חיפשתי אותו בכל החנייה כמה פעמים ולא מצאתי. כבר התאיישתי והתקשרתי לאחים שלי שהרגיעו אותי. ואז באתי להתקשר לאבא שלי שהאוטו שלו ואז ממש דקה אחריי האוטו הגיע עם סבא וסבתא שלי שנמצאים בו.

חלמתי שאני נמצא בחדר, דומה מאוד לכיתה, אני עומד ליד הדלת ומימין קיר עם בר מים או כיור ומשמאלי שולחן ומאחוריו ארון לאורך כל הקיר. איתי בחדר יש עוד שני אנשים, גבר ואישה. לא זוכר את הפנים והאם הם מוכרים. בחדר היה נחש רעשן שמתחבא מאחורי הארון לאורך הקיר. בהתחלה התעניינתי והתקרבתי לנחש אבל הוא התחיל להרעיש אז התרחקתי. דיברתי עם הגבר והאישה על הנחש, איך הוא נכנס ומה עושים עכשיו. במהלך השיחה שלנו הנחש כמה פעמים הרעיש והתקרב אל מתחת לשולחן ואז ישר חזר למחבוא. כל פעם שהוא התקרב יצאתי מהחדר וסגרתי אחריי את הדלת ואחרי שהוא התרחק חזרתי בחזרה לחדר. בפעמים הראשונות הגבר והאישה היו יוצאים איתי אבל בהמשך הם הפסיקו ורק אני ברחתי אל מחוץ לדלת. בסוף הנחש החל לזחול מהר מהמחבוא למקום שבו עמדתי, אבל הוא היה שותה מים וחוזר למחבוא. לאחר מספר ״קפיצות״ כאלה של הנחש הרגשתי מבוהל מדי להשאר בחדר וניסיתי להוציא משם את הגבר והאישה אבל הם היו ממש אפתיים ושאלו ״למה לנו לצאת״ עד שהייתי צריך למשוך אותם בכוח מהחדר. בשניה שיצאנו הם נעלמו ואני שמתי לב שהדלת לא עומדת על הצירים ויש פתח, אני הסתכלתי בפתח וראיתי את הנחש אז הוצאתי אקדח למקרה והוא ירצה לתקוף, הנחש החל להתקדם אליי אז רצתי לסוג של חדר מרכזי במבנה שהיה בו כמו ג׳ימבורי ענק לאורך כל החדר. לפני הגימבורי היה מן שולחנות סלון וטריבונות או ספסלים כמו שיש במשחקיות. קפצתי על שולחן סלון כי היה די גבוה וחשבתי שהנחש לא יגיע אליי אבל ראיתי שהנחש מתקדם אליי והוא זוחל על החלק האחורי ככה שהוא נמצא יחסית גבוה והצליח לעלות לשולחן אז קפצתי על הספסל שצמוד לגימבורי, רציתי לטפס למעלה שהנחש לא יצליח להגיע אבל ראיתי שעל הספסל היו עוד הרבה נחשים שישנו, התחלתי לרוץ לאורך הספסל הזה עד שהגעתי למחוץ למבנה שם ראיתי שביחד עם הנחש רודף אחריי גם הגבר שהיה איתי בהתחלה. הוא מתקרב אליי יותר מהר מהנחש ומנסה לעצור אותי. לפתע הוא מצליח לתפוס אותי ומפיל על הרצפה ואני מנסה לירות מהאקדח אבל לא יודע אם לירות על הגבר או הנחש כשלבסוף אני יורה בנחש ושם מסתיים החלום

חלמתי שסבא שלי (שכבר נפטר), מצאתי אותו על הרצפה אחרי שהיה לו התקף לב. ניסיתי להתקשר למדא ומי שהיה לידי היה אדיש ואמר שאין למה לנסות, למרות שזה ממש רק הרגע קרה.. יצאתי החוצה וכשחזרתי הוא היה בתוך איזה חדר במיטה מתחת לשמיכה ופתח את העיניים ואמר לי שהכל בסדר שלא קרה כלום (גם כשהיה חיי היה 'מכחיש' בעיות רפואיות ולא מגלה לנו, מטאטא מתחת לשטיח) והוא באמת היה נראה בסדר.. אבל נזכרתי שהרגע היה לו התקף לב אז םתאום שמתי לב לוורידים שלו על הפנים, כמו סימני חבלה, שטפי דם כאלה.. ניסיתי להלחם איתו ולומר לו שהוא עדיין חייב רופא אבל הוא התנגד ממש (ממש כמו שהיה חיי היה ממש בורח מבתי חולים ומרופאים ומתרופות והיינו ממש נאבקים איתו כשהיה חייב טיפול, בעיקר הילדים שלו, אבא שלי ודוד שלי)

על מה חלמתם?