פענוח חלומות בס"ד

חלומות על פאה

נמצאו 272 חלומות המכילים פאה - עמוד 10


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שמתחיל לגרד לי בגוף ואני לא מצליחה להבין למה עד שפתאום אני רואה שיש לי תולעים מתחת לעור אני נלחצת נורא ואני מבקשת שנלך לרופאה שתוציא אתם אבל הרופאה לא נמצאת ואני צריכה להמתין בבית עד להגעתה בנתיים אני מחליטה להתמודד לבד לוקחת מחט עושה חור קטן ביד ומתחילה להוציא את התולעים אבל לא משנה כמה אני מוציאה התולעים לא נגמרות בנוסף גיליתי שלמרות שכבר הוצאתי תולעת היא מצליחה להשתחל חזרה לגופי בכאבים חדים אבי הצביעה לי כשכנראה אחת התולעים נכנסה בי ממישהו שהיה לידי ולא שמתי לה ( כאילו נדבקתי במחלה)

חלמתי שאני מצאת בבית אימי ויש סערה עם רוחות עזות והעננים היו כמעט קרובים לאדמה , יצאתי לחלון וראיתי ילדים עולים על הגג של אחת המגלשות הגבוהות בגן השעשועים של בית איתי הם כניראה לא עמדו ברוח , התקוטטו וילד אחד נפל מהגובה ישר למטה. כשראיתי את זה צרחתי ורצתי ליראות אם הוא בסדר אבל כשיצאתי מהדלת הגעתי בעצם לנקודה שהיא רחוקה מלעזור ילד, הגעתי לבית הספר שלי שם פגשתי ילדה שהתלוותה אליי וניסינו להגיע מהבצפר לגן השעשועים כמה שיותר מהר , בדרך עברנו דרך מכולת שחברה שלי עמדה בה ושם היא לא מכרה לי סנדוויץ אלא רק לילדה והילדה נשארה שם , ואני המשכתי לכיוון הבית והגן שעשועים ובדרך עברתי דרך המרפאה שבתור ילדים היינו הולכים טליה כשהיינו קטנים . רצתי במדרגות כדי למהר ולא הצלחתי להגיע לילד , שאלתי עם כבר לקחו אותו , ואחד הרופאים אמר לי שהוא מת , ביררתי עם אחד הרופאים במרפאה על הילד הזה והילד הזה היה ילד שמאוד אהב ליהיות דיגיי מאוד אהב מוזיקה וסיפרו לי שהוא הופיע בכל מיני מקומות וכמה עצוב וחבל שהוא מת . לאחר מכן חזרתי הבייתה למיטה וראיתי שם את דניאל האקס שלי שהוא רופא מנתח שאומר לי הכל בסדר בואי נלך לישון והתעוררתי

אנחנו עוצרים לאורי (הבת של הרופאה מקורנית) לוקחים אותה טרמפ היא לבושה בשחור מאוד דקה יושבת צמודה לחלון עוצרים רגע בצד והיא יורדת מהאוטו ונעלמת ואני נבהלת "היא הולכת לכביש הראשי (זה בכניסה לכפר לימן) ואני רצה אחריה ומחפשת אותה ולא מוצאת בכביש אך יש שביל צדדי שנכנס פנימה לחורשה ושם מחנה והרבה ילדים והיא על מבנה למעלה על העץ עם עוד ילדים מסתכלת עלי אך לא מדברת אני צועקת לה-אורי את חיבת להגיד לפני שאת הולכת שלא נדאג חשבתי שאת פונה לכביש הראשי..

חלמתי שהייתי באיזה שהוא מקום לא מוכר . רהנו עם לא יודעת מי והיא הרעילה אותי ובגלל היותי נחש הרעל לא ממש השפיע הייתי בבית כי הייתה לי היכולת בגלל החומציות שבקיבה של הנחש לנטרל את הרעל. לקחו אותי לבית החולים שם רופאה טיפלה בי במסירות למרות היותי נחש . הרעל נתחיל להשפיע לאט לאט ואז קשה לי לנשום חמצן שלי היה על 18 ו 16 אחוז שצריך להיות על 20 הרופאה אמרה שזה שום דבר ואז הסתכלה לי בעיניים לאחר שממש לא הרגשתי טוב וממש קשה לי לנשום ואמרה שהעיינים שלי צהובות וזה לא טוב ואני צריכה לעשות בדיקה לגילוי סרטן . לאחר מכן הרופאה התחילה לבכות ולהגיד לי שוב לעשות בדיקה עם עינים דומעות ואמרתי לה עם כל מה שאת יודעת יש לי סיכוי לנצח את זה ?? היא לא ענתה לי על זה לרופאה הייתה מין שרשרת זהב ששזורה בעור שלה כאשר דיברה איתי רק ראיתי את זה ואז קמתי בבהלה כי עדיין היה לי קשה עוד יותר לנשום פחדתי נורא ..אודה לכם מראש על הפיענוח

<< עמוד קודם 10 עמוד הבא >>