פענוח חלומות בס"ד

חלומות על לאוטו

נמצאו 620 חלומות המכילים לאוטו - עמוד 28


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

מצאתי עבודה בבית מלון להיות מלצרית והיה שם אירוע ובר רפאלי הייתה שם אז פגשתי חברה קרובה והיא אמרה לי יואו לא נפגשנו הרבה זמן אז אמרתי לה כתבתי משהו על בר והיא אמרה לי את תפחדי תקראי קראתי אותו מול כולם ואז השומר של בר היתצבן עלי והוא התחיל לרדוף אחרי גם החברה שלי רצה איתי רצנו ואז הגנו לרחבה גדולה ראיתי כמה חברות ישנות וראתי את הענק מאחורי רצתי יצאנו מישם היתחבתי מאחורי רכב ואז בא ילד ועזר לי ופתאום אופאה ענק גדול ומפחיד והתחיל להרביץ לילד השומר של בר מצא אותי ואז ראיתי ים חוף ושמחתי ואז בא הענק ועיף אותי רחוק קמתי על הרגליים ראיתי אנשים לוקחים את הילד הזה בכוח קושרים אותו למיטה ומכניסים אותו לאוטו מלא מים ואז הוא התעורר והרשגתי רגשות אשם ואז הענק המפחיד בא אלי והתחיל לרדוף אחרי ואז נתן לי מכה בראש התלעפתי וקמתי ברכב מלא מים עם עוד ילדים לא יכולי לנשום וראתי את הילד ואז התאבתי בו הרגשתי שני אוהבת ואני מישהו עם כובע הסתובב ואמר שלום ילדים אם תהיהו רעים ככה אתם תחנקו עם המים ואים תהיו טובים תהיו כמעט בלי מים והוריד את המים ואז השתעלנו הרבה ואז עלה שוב תמים ואמרתי זהו והורדתי אותם דרך כפותר מיוחד שהיהי שם והתיישבתי לידו ואמרתי לו עוד פעם אחת אני יחנוק אותך ושני ידי רוצה דוגמא הוא התחיל לעשן אמרתי לו תביא שחטה והרסתי לו את זה מיליתי את זה בטונה ואמרתי תבדוק זה לא עובד ואכלתי תטונה הגנו לסופר רק הוא היה פתוח אמרתי בא נברח אמרו אי אפשר וישבנו שם בחוסר מעש ואז הוא פתח אני הרכב הנתפלתי עליו חנקתי אותו והוא מת וברחנו הילד אמר לי תודה ואז התנפל עלינו הענק ונתן לי מכה ברש ומקמתי

היה לילה ,יצאתי עם חברים ואז חזרתי הביתה לבד בלי סוללה בפלאפון והוא גם התכבה ,אני בחלום מחפשת את התחנה לאוטובוס האחרון חזרה הביתה ,האוטובוס אמור להגיע בשעה 3 לתחנה (במציאות אני יודעת היכן התחנה והדרך בכלל לא מסובכת) ,הלכתי לחפש עזרה במקום שאני מכירה שאיכשהו היה שם והאנשים שם התעלמו ולא עזרו לי..הדרך לשם הייתה לעבור את הכביש לרדת מדרגות ולרוץ בכביש של שכונה שמצד שמאל הייתה צמחייה ומצד ימין היו בתים גדולים(לבנים) ,כל הדרך שרצתי לא היה איש ,ככל שהתקרבתי יותר אל המקום שבו נמצאים האנשים ,היה יותר חשוך ואז כשהגעתי כבר היה חשוך לגמרי ועצרתי לשנייה ואז התקרבתי ונהיה אור ,האור בהתחלה היה רגיל כתום צהוב כזה ואז הוא הפך כחול,התאורה הייתה מין כחולה והייתה אפלה ועשן..היה שער 2 בחורות עמדו בשער וסוג של התעלמו ממה שניסיתי להגיד הן פתחו לי את השער בחיוך מאולץ,הבנתי שאין לי מה לחפש שם אז פניתי אחורה והתחלתי לרוץ חזרה לחפש בעצמי את התחנה ,הגעתי למעבר החצייה והיה ליידי איש מבוגר שגם כן חיכה איתי ועוד איש מבוגר שחייך חיוך מאולץ ומטריד שעמד עם המכוניות ברמזור עם חבל שניסה להגיע אליי ,מין שוט שניסה להכות אותי איתו ..לא ידעתי איך אני אמורה לעבור את הכביש ורציתי לרוץ גם כי פחדתי מהאיש וכי בעיקר אני חייבת למצוא את התחנה לבית (משום מה המשכתי לחפש את התחנה למרות שהאוטובוס כבר מזמן עבר וידעתי זאת) ,החלטתי בכל זאת לעבור את הכביש בריצה וכמה שיותר רחוק מהאיש עם השוט אך הוא התקרב אליו וניסה כמה שיותר להגיע אליי עם השוט ,הוא אכן הגיע וסובב את השוט על היד שלי והמשיך לחייך את החיוך המטריד והאיש שהיה ליידי אמר לו להפסיק והפריד את החבל ממני למזלי ..המשכתי לחפש אך לא מצאתי את התחנה

אני שוכבת במין אוטו מסתכלת מהחלון ברכב,לעד,יושב מאור,. עוד,מישהי שלא היה,לה מקום אז,הוא,אמר לה לשבת לידו וציין שיש לו חברה, והצביע עלייה. ליטל הזאת ונראה לי את. או מאי מדברות איתה ומסבירות לה משהו עליי. במהלך כל זה אני מסתכלת מהחלון ולא מפסיקות לרדת לי דמעות היא מסתכלת עליי במבט עצוב ואז פתאום נעלמת. ואז כולם מתחילים להיעלם ומאור. הופך לחתולה נכנס לי לאוטו דרך החלון

אני ושתי ילדיי נכנסנו לבית קרקע וגילינו בו הרבה חדרים מרוהטים בריהוט עתיק אך במצב טוב מאוד עברנו בין החדרים וראיתי את המרפסת האחורית שמשקיפה לדשא לא מטופח ובאחד החדרים שנראה כמו מרפסת היו הרבה כלבים שהיו שלי וחיכו לי שם כשיצאנו מהבית ראיתי עץ עגבניות עם עגבניות בשלות ואדומות וקטפתי לי השכנה ישבה שם והיתנצלתי אך היא אמרה לי לקחת כמה שאני רוצה היה עוד עץ של מלפופנים וגם ממנו לקחתי ואחריו היה עץ פלפלים ירוקים שבן השכן נתן לנו מהם וגם נגס באחד מהם להראות שהם טריים וטעימים כשהתקדמנו לאוטו רצה אליי הבת של השכנה ונתנה לי שתי ביצים אך אחת ניסדקה לה ביד ונפלנ לריצפה והחלמון היה שלם אך לא לבד היו שם עוד חלמונים בגדלים שונים את הביצה השניה לקחתי וראיתי ממש ליד מושב הכיסא באוטו שהיא סדוקה גם כן ואז נמעכה לי הביצה והיה בה התחלת יצירת אפרוח וצמוד אליו חלמון נוסף

חלמתי שנתתי לאחותי לנהוג באוטו שלי כי הרגשתי שאני עומדת להתעלף , הכל התחיל להשחיר נכנסו לסמטה קטנה כזאת שאני מכירה , ואמרתי אני עומדת להתעלף ניסיתי להדליק את האורות באוטו כי ראיתי הכל שחור אבל האורות לא נדלקו , ניסיתי להדליק את האורות שמחוץ לאוטו והצלחתי רק את והוישרים , אמרתי אני עומדת להתעלף פתחתי תכלת והרגשתי שאני מעולפת אהל משהו נכנס בי , ואחים שלי צועקים אמלה היא באוויר ! ניסיתי להתעורר מהחלום בכוח ולא הצלחתי ושהצלחתי כל הגוף הרגיש לי נמלים וכי אילו באמת משהו נכנס בתוכי

גן ילדים נשרף יש מפשט 3 אשמים הראשונה שכנה שלי , אני במעיין מקורה ומצילה צוללן מטביעה, אני מביאה תנור מדליקה מכסה את סבתא בכורסא שלא יהיה לה קר עוטפת אותה ושמה את התנור לידה, אני פוגשת זוג חברים שאני לא בקשר איתם והם מתפצלים חברה שלי הולכת לבד ואני עם בעלה באוטובוס הנהג מכיר אותי ועוזר לי הרבה יש תחנה עולה לאוטובוס ידיד שאני לא בקשר איתו נותנת לו נשיקה וממשיכים מגיעים לתחנה סופית הנהג יושב על המדרגות בתחנה ואני מבקשת את הטלפון שלו והוא אומר חא אני עומדת לבכות והולכת ממנו

חלמתי שאין לי ביצים בבית ומישהו נתן לי שתי קופסאות שטוחות ואמרו לי שיש שם ביצים והביצים היו קטנות שמו ביצי ציפור ואז שמעתי את הקול של אמא שלי שנפטרה לפני שמונה חודשים ואני אמרתי לה את יודעת לאן הכביש הזה מוביל ליומיום טרנפיק שזה כביש לא רחוק מהבית שלי והיא ענתה לי יעלה בואי ניסע ונכנסנו לאוטו ונסענו והתעוררתי שאני מתלהבת איזה כביש טוב

<< עמוד קודם 28 עמוד הבא >>