פענוח חלומות בס"ד

חלומות על לאוטו

נמצאו 620 חלומות המכילים לאוטו - עמוד 27


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אני פתאום הולכת לי במקום לא מוכר ברחוב פתאום מגיעים 2 אנשים שעוברים לידי ברחוב עם אר זד אר ושניהם עם מסכות ואחד קורא לי באיזה כינוי, אני לא עוצרת וממשיכה בדרכי. אחר כך אני ממשיכה לי בדרכי ופתאום נתקלת בהם שוב רק שהפעם אני עירומה ואז שוב אחד מהם קורא לי בכינוי הזה מוריד את המסכה ואני רואה שזה עידו והשני נשאר בצד מסתכל עלינו ושוב אני לא אומרת לו שלום או מדברת איתו ואז אני מתחילה לבכות ומנסה להסביר לו שהורידו אותי פה עירומה כי התקלחתי באיזו מקלחת ולא היה סבון אז באתי ככה והשארתי את המגבת באוטו ואז אני מתחילה לבכות והוא מחבק אותי ואומר לי שהוא מתגעגע אלי ואז אני אומרת לו שגם אני מתגעגעת אליו והוא אומר לי טוב יאללה את לא יכולה להשאר ככה בואי אני יקח אותך הביתה ואז הוא מעלה אותי לאוטו אני יושבת מאחורה ליד החלון ולידי 2 חברים שלו ושוב לא מדברת איתם או אומרת להם שלום

אני והיא ישבנו בבית קפה קטן,היא אמרה לי שהיא רוצה להיפרד,נפרדנו..אחרי שהיא הלכה התחלתי לראות את כל החברות שלי לשעבר כל אחת הציעה לי לחזור להיות שלה.. נכנסתי לאוטו ועשיתי תאונת דרכים,נכנסתי לבית חולים במצב אנוש,אמא ואבא בוכים מעל המיטה שלי,אחים שלי לא מבינים איך זה קרה לי,לפתע פתאום היא חזרה ואמרה שהיא מצטערת ושזה בגללה,במקום חיוך בפנים נשארתי עם דם על הפנים,ודמעות שזולגות בלי רחמים.. עצמתי את העיניים ונרדמתי ראיתי רק לבן,אחרי חמש שעות התעוררתי וראיתי את עצמי מסתובב ברחובות כמו ילד קטן..!

אני ואמא בדרך הביתה , נוסעות באוטו, אמא פונה ימינה, לכיוון ההרים, אני רואה אנשים מרחוק אני יודעת שהם ערבים . אני מנסה לבדוק את כל הגלגלים ולראות שהחגורה של הילד של הקטן בסדר . האנשים הערבים מתחילים לרדת מההר לכיוון שלנו מהר יותר . נכנסתי לאוטו נעלתי את הדלתות ואמרתי לאמא שתיתן גז

אני וחבר שלי ארבע שנים ביחד חלמתישהיינו באילת ונסענו לאן שהוא עם הפקידה של העבודה שלו והרגשתי שיש בניהם משהו ואז הוא עצר לה בבניין כזה שתירד לעשות פיפי וגם לו היה אז אמרתי לו ״תלכו ביחד״ והתעצבנתי עליו ויצאתי מהאוטו שלו באמצע אילת והלכתי והוא לא עשה כלום כדי שאני יחזור ואז שחזרתי לאוטו אני רואה שהוא לא באוטו ועליתי לבניין הזה וראיתי שהוא שוכב עם מישהו !! החלום היה ממש בבוקר שנייה לפני שהתעוררתי

אני פתאום הולכת לי במקום לא מוכר ברחוב פתאום מגיעים 2 אנשים שעוברים לידי ברחוב עם אר זד אר ושניהם עם מסכות ואחד קורא לי באיזה כינוי, אני לא עוצרת וממשיכה בדרכי. אחר כך אני ממשיכה לי בדרכי ופתאום נתקלת בהם שוב רק שהפעם אני עירומה ואז שוב אחד מהם קורא לי בכינוי הזה מוריד את המסכה ואני רואה שזה מישהו שהייתי מדברת איתו ולא נפגשנו מעולם והשני נשאר בצד מסתכל עלינו ושוב אני לא אומרת לו שלום או מדברת איתו ואז אני מתחילה לבכות ומנסה להסביר לו שהורידו אותי פה עירומה כי התקלחתי באיזו מקלחת ולא היה סבון אז באתי ככה והשארתי את המגבת באוטו ואז אני מתחילה לבכות והוא מחבק אותי ואומר לי שהוא מתגעגע אלי ואז אני אומרת לו שגם אני מתגעגעת אליו והוא אומר לי טוב יאללה את לא יכולה להשאר ככה בואי אני יקח אותך הביתה ואז הוא מעלה אותי לאוטו אני יושבת מאחורה ליד החלון ולידי 2 חברים שלו ושוב לא מדברת איתם או אומרת להם שלום

חלמתי שאני נמצאת במקום עם מערה של מים ושם שומעים ברקע בחדשות שאישה שוחה לשם לעומק ומוצאת דברים בצבע כחול למשל מלפפון כחול או כסף כחול או כל דבר כחול ואז אני מגיעה למקום שיצאתי אליו לטיול עם הכיתה ואני רואה את חברה שלי נכנסת בפיג'מה ורודה ואני צוחקת עלייה על זה ואז היא מראה משהו לחברות שלי ומסתירה ממני ואז אני קמה ובורחת לתחנה ואז אני רואה שמציקים לחברה שלי והיא מתחילה לבכות ואני מרגיעה אותה ואז כשאני מחכה לאוטובוס אני לא מצליחה לתפוס אותם והם עוברים מהר ואז היה לי חלום שאבא שלי מרביץ לי ברגליים כל פעם וכשאני מספרת לחברה שלו היא מנסה להרגיע אותי ולאבא שלי יש מבטים מפחידים ואני לא מפסיקה לבכות

אני ואמא בדרך הביתה , נוסעות באוטו, אמא פונה ימינה, לכיוון ההרים, אני רואה אנשים מרחוק אני יודעת שהם ערבים . אני מנסה לבדוק את כל הגלגלים ולראות שהחגורה של הילד של הקטן בסדר . האנשים הערבים מתחילים לרדת מההר לכיוון שלנו מהר יותר . נכנסתי לאוטו נעלתי את הדלתות ואמרתי לאמא שתיתן גז צמיג ברכב חגורת תינוק אמא

אני והמשפחה שלי חזרנו לעיר הקודמת שגרנו בה . ההורים שלי קנו ג׳יפ חדש . אני ואמא נסענו להביא משהו וביקשנו מהאחים שלי שישמרו על הכלב שלנו . אנחנו נוסעות ורואות את הכלב שלנו הולך בכבישים וכמעט נדרס . אנחנו מנסות להביא אותו ולהכניס אותו לאוטו אבל הוא בורח ונושך אותנו בסוף הצלחנו להכניס אותו לאוטו אבל עשינו תאונה והוא מת

<< עמוד קודם 27 עמוד הבא >>