פענוח חלומות בס"ד

חלומות על את זה

נמצאו 2,207 חלומות המכילים את זה - עמוד 27


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שעומר אדם שר מתחת לבית שלי ואבא שלי מצלם אני רוצה להצטלם איתו ולא נתנה לי מהאבטחת להתקרב יותר מדי עולה על מדרגה והולכת ואז אני עולה במדרגות ואני רואה ערמה של נעליים אחותי לקחה ביד שלה נעל ואני לא מסכימה אני יורדת להחזיר את הנעל של השכנה הדתיה ואז הערמה נופלת ואני מסדרת מחדש ואני נכנסת אליהם הביתה ויושב בחור חמוד שמסתכל עליי ואז אני הלכתי משם אני רואה את דוד שלי וכל המשפחה יושבים בסלון בבית של סבא שלי ז"ל ואז אני מסתכלת ואני רואה את סבא שלי יפה מחייך אליי ומחזיק לי את היד כמו לחיצת יד אבל הוא ממש אוחז לי את היד עם עוד יד וחיוך ענק עם פנים מאירות ואני אומרת חזק אני רואה את סבא והמשפחה אומרת גם אנחנו רואים אותו אנחנו מתחבקים ואז אני רואה את עצמי בהופעה שלו הוא שר שיר למעלות על השם שלי אני נמצאת על הבמה ואני רואה משהו שאני מכירה שמופתה לראות אותי על הבמה אני יורדת מהבמה עושה שלום לאישה ואני רואה כסף קטן אני מרימה ואז אני רואה ילדה שאומרת לי לא להרים להשאיר את זה לעניים ואני משאירה את הכסף בערמה בצד ועולה על המדרגה ואז אנחנו נמצאים באיזה מקום ואני כל החלום מנסה לעשות תמונה עם עומר אדם ואני לא מצליחה אני שניה מלעשות תמונה איתו ואז אני רואה אישה אני נכנסת איתה למעלית מצטלמת איתה ואנחנו נראות מבוגרות ואני אפילו לא דומה לעצמי בכלל ירדנו קומה ואני חזרתי בחזרה לקומה שהייתי בה אבל הפעם אני הוכלת בשביל ליד חוף הים ואני מחפשת את אבא שלי אני רואה עוד אישה ואני שואלת אותה איך מגיעים למקום שהייתי בו קודם היא מדריכה אותי אנחנו מדברות קצת היא מחמיאה לי ואז אבא שלי שם את היד שלו על הגב שלי והיא מדברת איתו ואז הוא אומר לה משפט אם היינו חיים לנצח זה לא היה שווה לא היינו מעריכים כמו היום אמא שלי עם אבא שלי ביחד

קיבלתי התקף חרדה בחלוםשלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא גם באמת עשה את זה. אז אף פעם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR apata. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, צור קשר עם Dr apata במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר ב-whatsapp ו-viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

קיבלתי התקף חרדה בחלואני מצטער להעלות את זה לאינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בכישופי אהבה או לחשים עד שפגשתי את הקוסם ההוא כשביקרתי את חבר שלי בישראל לפסגת עסקים השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר אפטה היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור עם לחשים שיחזירו את האבודים, האוהבים וכסף הקסם, קסם או קסם לעבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן איתו עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה והחיים שלי התהפכו בגלל שהקשר שלנו נמשך 3 שנים. מאוד אהבתי אותו, אבל אמא שלו הייתה נגדנו ולא הייתה לו עבודה בשכר טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה התלבטתי וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובתוך יומיים, כשחזרתי לגרמניה, התקשר אליי חבר (היום בעל) ובא אליי והתנצלתי שהכל סודר עם אמו ומשפחתו וקיבלתי ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אפטה רק שאל את השם שלי ואת השם של החבר שלי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו השתפרו בהרבה. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: drapata4@gmail.com אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך WhatsApp / viber עם מספר זה +1(425) 477-2744ם

אני לא יודעת למה ובאיזה קטע אבל חלמתי שאני במקום עם הרבה אנשים צפוף כזה משהו שנראה כמו אוטובוס לא ברור כזה ופתאום אני רואה אישה בהריון מתקדם ממש שמתחילה תהליך של לידה…. ממש יורדים לה מים וכזה אני לא מסתכלת על הפנים שלה אבל אני מכירה אותה בהרגשה שלי….. אני קמה מהר ומתחילה לעזור לה אני מפנה לה מקום שהיא תוכל לשכב ואז אומרים לי שיש רופא בדרך ואני קולטת שהיא לא יכולה לחכות והיא חייבת ללדת ואני מתחילה פשוט לעזור לה…… אני מיילדת אותה התינוק יוצא עם הרגליים ולא הראש…… אני מוציאה לה אותו מהר ושמה עליה ומתחילה לדפוק לו על הגב כי הוא נראה לי לא בסדר והילד מנסה לנשום ולא מצליח ואני מנסה ומנסה ומנסה ואז מגיע הרופא ולוקח אותו ומנסה להחיות אותו ולא מצליח….. ואני אומרת לו שיעזור לי שיגיד לי שאני לא אשמה הוא אמר לי אני לא יודע אם להוריד ממך את האחריות לגמרי אבל יש לך בזה חלק… היית צריכה לחכות שאגיע. בקיצור התינוק מת… והוא אומר שצריך לבשר את זה להורים…. וההורים הם אח של הגרוש שלי ואישתו. ואני מתחננת לרופא שלא יגיד להם שיש לי בזה חלק כי בכלל לא צריכים לדעת שעזרתי לה והוא מבשר להם שהתינוק שלהם מת והיא רצה אליי מחבקת אותי ובוכה ואח שלו מסתכל עליי בשנאה ואני אומרת לו ״מה אתה מסתכל עליי ככה???? גם ברגע כזה השנאה שלך לא מרפה ממני???״

<< עמוד קודם 27 עמוד הבא >>