פענוח חלומות בס"ד

חלומות על את זה

נמצאו 2,207 חלומות המכילים את זה - עמוד 24


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי על האקסית שלישלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי נעמי שמואל, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אפטה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת האימייל שלו, drapata4@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה (+66 81 302 8552). אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

חלמתי שנכנס גנב לבית שלי ואמר לי שאים אני לא יהרוג את אח שלי הבכור הוא יהרוג אותי.. ועניתי לו שאני לא יכולה לעשות את זה והתחננתי שלא יהרוג אותי ובכיתי.. ואז הוא הרג אותי שניה אחרי שזה קרה התעוררתי ואני עדיין לא יכולה לשכוח את החלום המפחיד הזה בגלל זה אני כותבת פה אם מישהו יוכל לענות לי אני מאוד ישמח וגם סוף סוף אני יפסיק לחשוב על החלום הזה

חלמת שאני בבית של דוד שלי שנפטר. בעיר אחרת אליה אני עומד לעבור לגור. התחלי לרדת גשם ונעשה מאד קר. ולי לא היה מטריה ללכת הביתה. ואז ראיתי מטריה של הדוד מונחת סגורה בוך איזה מתקן מיוחד למטריות. היא מונחת שם יפה. ואז אמרתי שהדוד יתן לי מטריה. אבל אז חשבתי שזו המטריה היחידה שיש לו. והוא יצטרך את זה במידהוהואיצא החוצה. הדוד עצמו היה בחדר אחר. אחר כך פתחתי שוב החלון וכבר לא היה גשם. והשמש זרחה

מורה מהיסודי לימדנו ביחד והתלמידים מצאו תמונות מביכות שלי מהפייסבוק בכיתה ז והפיצו את זה בסטיקרים בווצאפ וזה נהיה ויראלי והמורה מהיסודי שלימדו בזוג רק עשתה לכיתה חיקויים של במבה ואז הסתכלה עליי במבט מאשים ואמרה חבל שנתת להם גישה לתמונות הזחל שלך. זה היה מאוד מעליב ונפגעתי במיוחד בגלל המערבולת הסגולה. הילדים היו אנימציה גרועה והמורה אמיתית מאוד בכיתה במסדרון למטה ליד החצר הפנימית איפה שכיתות ד

<< עמוד קודם 24 עמוד הבא >>