פענוח חלומות בס"ד

חלומות על אותך

נמצאו 901 חלומות המכילים אותך - עמוד 24


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלום על בן אדם שאוהבים טוב אז ככה לא יודעת למה היינו בתוך אוטובוס כזה כמה ימים רון והילאי היו תמיד עם חבורה כזאת אחר כך היה מין סרטים על איזה בית ספר רוצים ללכת בטלוויזיה ואני ורון היינו באותו בית ספר היה סרטון אחד סירטון שני ובשלישי ששאלו מי עובר רון הצביע והתבאסתי רצח ובאוטובוס רון ישב לידי ואמר לי אני אוהב אותך וזה ואז אמרתי לו יש מצב טני יעבור לבית ספר שלך אני לט רוצה ליהיות רחוקה מימך ודיברנו לא זוכרת על מה והוא פשוט נישק אותי צרפתית והשיב אותי עליו והייתי בהלם שהוא יודע להתנשק ישבתי עליו ואז ילדה מהחבורה שלהם באה ואמרה ככה מהר עברת מימני ואני כזה מה- ואז שאלתי אותו אז מימנה אתה יודע לנשק ככה והוא אמר לי כן ולא זוכרת מה היא אמרה והוא אמר רק ביגלל שאת כוסית משהו כזה והוא כל שנייה נישק אותי אז היא אמרה הבנתי שאתם ביחד לא צריך להתנשק כל שנייה ואז היא אמרה לחברים שלה בטח אין לו ביצים אחרי שהוא ניכנס בה ואמרה לי שתדעי שרון ניכנס בי משהו כזה אני לט זוכרת כלכך ובאותו רגע פשוט רציתי למות לט רציתי לזכור אותו ואז קמתי בבוקר ופשוט בכיתי הלכתי לשטוף פנים ואמרתי אני שונאת אותו אני שונאת אותו באמת שבחיים שלי לא שנאתי ככה מישהו

חלמתי על סבא שלי שנפטר סבתא שלי הכינה לו בישול עם קציצות בשר היא שמה הרבה בצלחת עגולה בנונית זה חם מאוד אני מביאה לו ואני מזהירה אותו ולא נותנת לו לאכול כי זה ממש חם אני מביאה לו מים הוא לא אוכל עדיין אני מנסה להרגיל אותו אני עושה את האוויר שלי במזלג לקרר לו את האוכל ואני לא מצליחה להאכיל אותו בעצמי האוכל נעלם מהמזלג ונפלו כמה חתיכות מאוחדות של אורז לבן ואז אני אומרת לו תאכיל את עצמך הוא אוכל ואני כל הזמן דואגת שהוא יהיה בסדר והוא אומר לי שהוא לא אוהב עוף והוא לא אוכל שאני מדברת איתו ואין עוף באוכל רק אורז לבן וקציצות אבל כשהוא אכל לא ראיתי את הקציצות סבא שלי מדבר עם דודה שלי והיא בוכה וזה נראה שהיא עשתה משהו רע ואז אני יושבת לידו באותו כיסא אבל זה נראה כאילו עברנו למיטה למרות שעדיין אנחנו באותו במקום ליד שולחן האוכל בבית של סבתא שלי ואני מדברת איתו אני אומרת לו סבא אתה זוכר אותי והוא אומר לי אני לא זוכר אותך ממש אני רק יודע את כל הטוב שעשית בשבילי וכשהוא מנסה להגיד את השם שלי הוא מגמגם ולא מצליח וכשהוא מנסה לדבר עליי ואני מפסיקה אותו ואני עוזרת לו אני מספרת לו עליי שאני הנכדה שלי איך קוראים אני מחזיקה לו את היד שאני מסתכלת עליו וזהו

הייתי בבית הורי והגיע מעבודתי בחור בשם ניסים עם אופניים לקחת אותי לעבודה.בחזרה רציתי את אופניו והוא אמר בסדר אני אלך לאכול ואפגוש אותך בדרך ואקח האופנים.היה על ידו גם חבר נוסף שהתעמקתי איך קוראים לו ואמרתי בטח יחיאל.וכאן התחילה הרכיבה הכי קשה שלי עליתי כמו על גבעות ודישדשתי בצידי שלוליות רחבות של מים והצלחתי.ואמרתי אני חייבת לצאת מהאזור הקשה הזה ולהגיע לכביש.אבל גם בכביש פחד מהמכוניות כי הרי אני לא יודעת לרכוב למרות שרכבתי מאד מאד טוב ועברתי על כל המיכשולים בדרך

אשת החבר שלי שנפטרה לפני 3 שנים הופיעה עם בנה הקטן שהתחתן לפני כחודש חיבקה אותי ונשקה ללחי שלי ואמרה אני שמחה להכיר אותך אני שמחה לראות אותך ושמחתי לפגוש אותך.השאירה חותם על הלחי שלי בצבע כתום שהיה על שפתיה עניתי שמחתי גם להכיר אותך ונעלמה הבן הגיע לקרבתי קרא בשמי הסתובבתי ואחלתי לו מזל טוב לנשואיו.בימים אלו אני במחשבות האם לחזור לחברות עם הבעל שלה שמספר פעמים ניתק את הקשר ללא הבנה למה זה קורה לו.

הוא חזר לחבריו וגם אני חזרתי לבית שלי באילת,כרגיל נפגשנו מאחורי הגב של חבריו והם מאמינים לו כשהוא אומר להם שהוא נסע לבקר חברים. הוא הגיע לבית שלי עם זר פרחים,שוקולד חלב ומכתב אהבה שבו רשום את הסיבות שלמה הוא אוהב אותי,קראתי את המכתב והרגשתי התרגשות מבפנים,רציתי לגשת אליו ולחבק אותו אך נלחמתי נגד הרצון לעשות צעד זה כדי שחבריו לא ייפגעו ושגם חברים שלהם לא יחטפו פגיעה,הוא ניגש אליי ומתחיל איתי ראשון כמו שזה תמיד קורה בינינו, אנחנו מכסים את החלונות עם וילון וכרגיל זה מתרחש ביני ובינו במיוחד מהצד שלו,הוא אומר לי:"את שלי,את רק שלי,אני לא מוכן לוותר עלייך,את האהובה שמבעירה את כל מה שיש בי,אני צריך אותך כמו שירח צריך את השמיים,כמו שטיפות צריכות גשם,כמו שקיץ צריך את השמש,את הבחורה הכי יפה,מדהימה,מקסימה וטובה שאי פעם הכרתי בחיים שלי",הוא ממשיך לומר לי שגם אני אוהבת אותו,שאפסיק להילחם נגד הרגשות שלי אליו,הוא מתקרב אליי ומתחיל איתי,אני נשרפת ובוערת בגללו,הלב שלי דופק בחוזקה ובמהרה,הידיים שלי רועדות מולו והגוף שלי משותק מהנוכחות שלו,אני מתנשפת מולו כשאני מרגישה שהוא נמצא בתוכי,החום שבתוכי מתגבר ומתחזק,אנחנו מתעוררים בבוקר,שותים קפה הפוך ואוכלים חביתה וסלט עם שמנת.

חלמתי שאני בבית של סבתא שלי אבל היא לא שם ואז עוד מלא אנשים הגיעו וישבנו המעגל כדי לשחק משחק ואז ראיתי שהמעגל לא שלם אז עברתי מקום כדי להשלים אותו ואז עשיתי סיבוב במקום וכולם שמחו פתאום. ואז התחיל לרדת גשם, אז יצאנו למרפסת אבל הייתה אווירה רגועה,של גשם קר שמלטף אותך , בלי ברקים, ורוח עדינה וקרירה. ואז ראיתי תרנגולת בתוך הבית אז באתי ללטף אותה, והיא התרחקה ממני, ועם כל צעד שעשתה נשרו לה נוצות(אדומות), עד שנשארו רק ירוקות וכחולות. המשכתי לרדוף אחריה,והיא הגבירה קצב עד שיצאנו מהבית אל שטח אדמה חום עם שיחים יבשים, ואז הופיעה לידי ילדה קטנה ופתאום שמעתי מכונית וראיתי פנסים של מכונית אז הזזתי מהר את הילדה. היו שלושה אנשים במכונית שאני לא מכיר אבל בטחתי בהם והם הציעו להסיע אותנו בחזרה(כשעמדנו על האדמה לא היה כבעש אבל כשנכנסו למכונית כן היה כביש). בדרך ראיתי שני אנשים שעומדים על קצה המדרכה כאילו מחכים שמישהו יאסוף אותם ואז הם הסתכלו לתוך המכונית וראו אותנו והנהג נתן להם מבט של 'סליחה'(כי אני והילדה תפסנו שני מקומות שהיו של שהי האנשים האלה). ואז הגענו לגבעה עם דשא ירוק ירוק וקצוץ בדיוק באותו הגובה ועל הגבעה היו כל האנשים שאי פעם הכרתי, אז עליתי לגבעה ודיברתי עם חלק ואז הסתכלתי על השמיים וראיתי את השמש שוקעת בשקיעה מדהימה, ואת הירח מאיר כמו זרקור על עמק בין הגבעה עליה עמדתי לגבעה נוספת ואז כשאמרתי לכולם "תראו את השמיים איזה יפים הם" אז פתאום השקיעה נעשתה יותר יפה מקודם וירח עבר ליקוי. רציתי לצלם את השקיעה והירח אז הוצאתי את הטלפון אבל הוא נפל לי לעמק, ואז ראיתי שיש מישהו עם מצלמה מקצועית שמצלם את השקיעה והליקוי ורציתי לבקש ממנו שייתן לי תמונה אחת אבל כשבאתי לרדת מהגבעה במקום ללכת התגלגלתי וכשהגעתי למטה הוא כבר לא היה שם.חיפשתי את הטלפון שלי עם העיניים ואז כשראיתי אותו רציתי ללכת אליו אבל יכולתי רק להתגלגל. ואז כשהצלחתי להגיע לטלפון הוא התגלגל במעלה הגבעה (לגבעה השנייה) אז גם אני התגלגלתי במעלה הגבעה ותפסתי אותו. כשהגעתי למעלה הגבעה יכולתי להפסיק להתגלגל וללכת, והייתה מסעדה קטנה ממש עם 2 או 3 שולחנות ומלצרית. היא הגישה חומוס ופלפלים חריפים לשני אנשים שישבו בשולחן ואז ניגשתי לשאול אותה איך אני חוזר לגבעה ואז היא אמרה שהסתיימה לה המשמרת ופתאום יכולתי לקרוא לה את המחשבות וראיתי שהיא לא יודעת איך לחזור (אני לא יודע אם החלום נגמר כי העירו אותי בשלב הזה)

<< עמוד קודם 24 עמוד הבא >>