פענוח חלומות בס"ד

חלומות על דלת

נמצאו 4,425 חלומות המכילים דלת - עמוד 23


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שאני משחקת כדורגל ואז מישהו מפחיד מנסה להיכנס אני אומרת לאבא של חברה לסגור את הדלת שהוא לא יכנס ואז הוא מצליח להיכנס ושם את כולנו במקום גדול ולא נותן לנו לצאת ואני מצליחה לברוח וחוזרת ואז הוא רואה אותי ויורה בי ואני נופלת ואומר זה מה שיקרה למי שיברח ואז אני ממשיכה להילחם בו

החלום מחולק לשלושה חלקים, את החלק הראשון אני לא זוכר. בסדר, אז בחלק השני אני נוסע במכונית במנהרה צרה עם נתיב אחד בזמן שבן זוגי נוסע ברכב אחר מאחורי, אני מרגיש כאילו אני לא מרוכז כאילו אני לא בעולם הזה, מתחיל לזגזג הלאה הכביש ואז פתאום מתחיל להגביר מהירות ואז עובר תאונה קשה ולא קורה לי כלום וגם לא לבן הזוג שלי אבל אני מרגיש שהייתי צריך להגיע לאנשהו אבל אני לא זוכר לאן. חלק שלישי של החלום אני מתעורר במחילה ומתחיל ללכת הכל חשוך ומלא בוץ אני מתחיל לשמוע רעש מאחורי ואני מתחיל לרוץ, אני מתחיל להבין שאני במחילה של ארנב ואז יש היא דלת אני פותח את הדלת והמחילה עדיין ארוכה מאוד ובלי אור בקצה המנהרה אני ממשיך לרוץ ואז הארנב עוקף אותי, אני מסתובב וחוזר לדלת, פותח אותה, סוגר אותה, תתקדם קצת, תסתכל למעלה ותבין שאני תקוע, הארנב רץ אליי כמו משוגע, עוצר לידי ואני מתעורר בבהלה. חשוב להדגיש שהארנב היה במידה שלי והוא היה ג'ינג'י עם בטן לבנה.

‏חלמתי שהלכתי עם חברה מוסלמית פרסיה עזה כביכול לקניות ואז חניתי את האוטו האדום שלי בחנייה שהיתה מלאה בעפר ואז נכנסנו לבניין שכביכול היה הבית חולים שחמאס נמצא בו הכל היה ריק האורות היו קבועים בחלק מהמשרדים ואז היה לי פיפי נכנסתי לשירותים עשיתי פיפי יצאתי ואמרתי לחברה תראי יש להם אור יש להם חשמל פשוט הם מנסים להראות לעולם שישראל אשמה במלחמה הזאת יצאנו לכיוון דלת הכניסה ופתאום הרגשתי לחץ של פיפי אמרתי לחברה שלי אני צריכה לחזור לשירותים והיא אמרה שהיא שכחה משהו באוטו והתחילה לרוץ החוצה רצתי אחריה ואמרתי לה אין לך את המפתחות לאוטו ובזמן שהגשתי לה את המפתחות שמענו פיצוצים של בניינים ויריות וקולות של ערבים של חמאס המשכנו ללכת לכיוון האוטו ופתאום שמנו לב שהג׳יפים היו בעקבותינו התחלנו לרוץ ממול היו שני שיח עגולים שחשבנו להסתתר ואז חשבתי או שיורים באנו והורגים אותנו או שלוקחים אותנו שבויים אז הושתתי יד אחורה לחברה המוסלמית שלי כדי להחזיק לה את היד ולמשוך אותה לכיוון השיחים ובזמן הזה חשבתי על איך שההורים שלנו והמשפחה יתחילו לדאוג וכשהצלחתי להחזיר לה את היד, התעוררתי מהחלום עם פעימות לב חזקות

דלת לבנה גדולה 4 חברים שחורים שלא רואים את הפנים שלהם אחד מהם עם שיער ארוך שיש לו נשק יכול להיות בחורה ומהדלת יוצא ליצן עצוב ומהצד השני ליצן שמח ובמרכז דמות גדולה שאין לה תווים פנים והוא או היא עם השעיר יורה על הליצן העצוב ועל הליצן השמח ועל הדמות ולא פוגעת ומעבירה את הנשק וכולם אותו דבר חוץ מהרביעי שיורה הורג את הליצן העצוב וכשהוא יורה על הדמות הגדולה היריה חוזרת אליו והורגת אותו

חלמתי שישנתי במיטה ופתחי את החלון כשקמתי וראיתי שועל נכנס מהחלון וסגרתי מהר את הדלת והחזקתי את הידית שלא יצא מהחדר ואז בעלי חזר עם הילדה שלנו מגן השעשועים ורצה להיכנס לחדר הזיז את היד שלי מהידית והשועל הצליח לצאת ורץ לנשוך את הילדה בראש ואנחנו מנבים למנוע ממנו ואז התעוררתי

‏חלמתי שהלכתי עם חברה מוסלמית פרסיה עזה כביכול לקניות ואז חניתי את האוטו האדום שלי בחנייה שהיתה מלאה בעפר ואז נכנסנו לבניין שכביכול היה הבית חולים שחמאס נמצא בו הכל היה ריק האורות היו קבועים בחלק מהמשרדים ואז היה לי פיפי נכנסתי לשירותים עשיתי פיפי יצאתי ואמרתי לחברה תראי יש להם אור יש להם חשמל פשוט הם מנסים להראות לעולם שישראל אשמה במלחמה הזאת יצאנו לכיוון דלת הכניסה ופתאום הרגשתי לחץ של פיפי אמרתי לחברה שלי אני צריכה לחזור לשירותים והיא אמרה שהיא שכחה משהו באוטו והתחילה לרוץ החוצה רצתי אחריה ואמרתי לה אין לך את המפתחות לאוטו ובזמן שהגשתי לה את המפתחות שמענו פיצוצים של בניינים ויריות וקולות של ערבים של חמאס המשכנו ללכת לכיוון האוטו ופתאום שמנו לב שהג׳יפים היו בעקבותינו התחלנו לרוץ ממול היו שני שיח עגולים שחשבנו להסתתר ואז חשבתי או שיורים באנו והורגים אותנו או שלוקחים אותנו שבויים או שאת תהיה יד אחורה לחברה שלי כדי להחזיק לה את היד ולמשוך אותה לכיוון השיחים ובזמן הזה חשבתי על איך שההורים והמשפחה יתחילו לדאוג לנו ואז התעוררתי עם פעימות לב חזקות

אווירה של מחנה של התנועה כשהיינו במוסד, הרבה נערים/ות ואנחנו מחולקים לקבוצות ויש משימות לעשות, תחרותי בין קבוצות,תמי הולכת לא מרגישה טוב , אורלי גם ונותנות לי פריטים שונים להביא לקבוצה שלנו ובדרך אני חייבת פיפי מראים לי איפה השירותים. מין שירותים מאולתרים-אמנם יש 3 כאלה עם דלתות רגילות. אני מתחילה לטפס על כל מיני סחבות וסלעים וסלע מדרדר צריכה לעמוד על כל הגבעה הזאת שבנויה מסלעים וסחבות ולא יציבה וכשפותחת את מכסה האסלה המאולתר יוצאים אדים, חוששת לעמוד מעל האדים כדי לעשות את הפיפי בפרט שהכל מאד לא יציב..מתלבטת אם לחזור כי בינתיים מחכים לי שאביא את הפריטים/החלקים החסרים לביצוע המשימה הקבוצתית .

<< עמוד קודם 23 עמוד הבא >>