פענוח חלומות בס"ד

חלומות על שהם

נמצאו 1,430 חלומות המכילים שהם - עמוד 22


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שחברה ואני בדרך לאילת ובדרך אנחנו ממש בלב מדבר ויש כמו מקום כזה עם הצללה וכלמיני בדים כאלה ואנחנו מחליטות שאנחנו נעצרות שם ומקימות אוהל ואז נסענו כזה לטייל והיינו בתוך חולות ציבעוניים מהממים ואיכשהו פתאום פגשנו חברה אחרת ועוד מישהי שאני לא זוכרת מי זאת הייתה.. והן פשוט מחליטות להדבק אלינו ולהצטרף אלינו והחברה פשוט קרצייה והחברה שאיתה נסעתי והיא לא מדברות ולי היא גם מציקה בנוכחות שלה ואני אומרת לחברה שאיתה נסעתי בחלום שאני חייבת לדבר איתה וזהו די כבר. שאני לא יכולה יותר. ואיכשהו כשאנחנו חוזרות מהטיול שלנו המקום שהקמנו בו אוהלים נהיה פשוט מפוצץץץ באנשים וערבים ופשוט לא היה לנו כיף כי היה בא לנו שקט ואני אומרת לך שאיך יכול להיות ובכלל שהיום יום כיפור אז מה עושים פה מלא אנשים. ואז כבר לילה ואין ברירה ואי אפשר לזוז משם אז הלכנו לישון באוהל בשלב זה החברה שצצה נעלמה ואז קמתי בבוקר והייתי שבורה כאילו לא ישנתי מספיק וחיפשתי את החברה שאיתה נסעתי ולא מצאתי ואז הלכתי לחולות הציבעוניים וראיתי שהם כבר נהרסו מכל הטרקטורונים של הערבים שהיו שם ובדרך פגשתי את החברה באיזה מבנה וניסינו להבין מה עושים כי משום מה לא היו לנו בגדים להחלפה והיינו מלוכלכות ומסריחות ואז ישבנו במבנה המוזר הזה שנהיה גבוה ממש והרגשתי שאני לא מצליחה להחזיק את העיניים ואני אומרת לחברה שאני חייבת לישון עוד ואז החברה האחרת מופיעה שוב ובחלום היא כאילו רק הדמות של החברה היא לא מדברת, היא פשוט לידנו ואז אנחנו איכשהו שוכבות על מזרון במבנה חצי שבור והחלון מראה לנו נוף כאילו אנחנו על גובה ממש גבוה והחברה כזה יושבת כאילו היא לא קשורה אלינו אבל היא לידנו ופתאום מופיע כלב! עם 3 עיניים והוא ענקק ואני מפחדת ממנו והחברה עושה לו כזה ''לך מפה!" ואני מסתכלת עליו והוא ממשש מתבונן בי ואני מרגישה שעוד שנייה הוא בא אלי והוא באמת קפץ עלי כשאני שוכבת והסתכל עלי עם 3 העיניים שלו! ואז התעוררתי.

בת 55, גרושה, 4 ילדים, כולם נשואים, בעברי חרדית, גדלתי בבית חסידי, ורק לפני כשבע שנים יצאתי בשאלה. בחלום אני נמצאת בעיר בה גדלתי, אני עולה במדרגות מאולם בית הכנסת, אבא שלי שנפטר לבוש בבגדי שבת יורד במדרגות, מאחוריו אחי בלבוש שבת, אני מתעלמת מהם כי אני מתביישת שבחרתי דרך אחרת משלהם, עם לבוש אחר (מכנסיים ובלי כיסוי ראש) אני מקווה שהם לא מזהים אותי כי אני נבוכה. אני ממשיכה ללכת ואני רואה שכח המשפחה שלי - אחים, אחיות, גיסים וגיסות כולם הולכים לאותו כיוון, דודים ודודות מצד אבא גם יורדים לאותו כיוון, ואני מבינה שהם הולכים לאירוע שאני לא יודעת שמתקיים. אני מקווה שהם לא מזהים אותי. אני הולכת לכיוון הבית שבו גדלתי (הבית כבר לא שייך לאמא, היא מכרה אותו) הבית נראה אותו דבר כמו שעזבתי אותו לפני כ 37 שנים. כדי שלא ידעו שאני בבית לא הדלקתי אורות. בבית היתה כביסה ודי הרבה בלגן כמו שאני זוכרת מהילדות. פתאום היו דפיקות בדלת, ואיכשהו הבן הגדול גם היה בבית, הסתכלתי בעינית וראיתי שזו אמא שלי עם אחותי אחת לפני האחרונה. לא רציתי לפתוח להם את הדלת כי הייתי נבוכה מהלבוש שלי, הם המשיכו להקיש בדלת. אמרתי לבן הגדול שלא יפתח כי אי אפשר שיראו אותי כך. אבל אז ראיתי שהבן השני שלי נמצא מאחורי הדלת וזיהיתי את הנקישות שלו, התרחקתי מהדלת והלכתי לחדר הכי מרוחק מהדלת ואמרתי לבן הגדול שיפתח. כולם נכנסו, אמא אחותי והבן השני. לא התייחסו לזה שאני לבושה שונה, אמא נשארה קפואה וחמורת סבר, החלפנו כמה מילים, הם סיפרו שהבן של אחותי מתחתן איפשהו בצפון, וזהו, התעוררתי מאז אני רק חושבת על אבא, האם הוא ממשיך להיות לצדי? זה שכולם הולכים בכיוון אחד ואני בכיוון אחר - נגד הזרם, כמו תמיד, זה טוב? יש לי עוד שאלות לגבי החלום האם יהיה לי בית משלי? האם יש לי שורשים? הפחד שלי מהיותי לבד מעסיק אותי כל הזמן, והחלום חיזק את היותי לבד, חוצמזה שהילדים שלי איתי

חלמתי שיש איזה מישהו מהמשפחה שמנסה להרוג אותי(הוא ערבי ואיןלי מושג איך הוא קשור) והיה פעם אחת שהוא ירה בי בתוך איזשהו מבנה כזה, מתתי והוא הלך אחרי זה גילתי איזשהוא אח(שמדליקים אש) ונכנסתי פנימה והתחבאתי שם וכל יום חבורת אנשים ההיאו לי לאכול ובדקו לשלומי באיזשהו יום הם החלחטו לחסום תמערה באבנים כדי להסתיר אותי ולהגיד לערבי שזה במטרה שלא אתחבא שם אז הם חוסמים את זה למחרת הערבי בא וראה שהם חסמו רק חצי ועדיין לא סיימו אז הוא החליט להכנס פנימה כדי לראות שבאת חסמו הכל, ואז הוא נכנס והתיישב ליידי ואני בשניה אחת קמתי לפני שקלט וברחתי, התקשרו למשטרה אבל עדיין לא הגיעו הוא יצא מהר וירה בי ומתתי אחרכ אני מוצאת את עצמי בורחת לתוך הבית שלי ונכנסתי לתוך המרפסת והתחבאתי שם, ואז פתאום הערבי הרוצח זה בכלל אריאל שמצא אותי שם וירה בי שוב אבל הפעם הצךחתי להתחמק ןברחתי לחדר של אוריין הייתי שם בערך שעה עד שהוא חיפש אותי שם ופתח את הדלת מבחוץ עפ המנעול למרות שניסיתי להתנגד וירה בי, רצתי ישר לחדר של ההורים שלי והתחבאתי מתחת למיטה, שוב התקשרתי למשטרה, עוד לא באו ואז אמאשלי התקשרה למשטרה וסיפרה כאילו אני הסכנה פה כדי שאריאל לא יחשוד והמשטרה אמרו שהם בדרך ואז אריאל מצא אותי מתחת למיטה ובא לירות בי שוב אבל הפעם הצלחתי לברוח מחוץ לבית ונסעתי לראשלצ

<< עמוד קודם 22 עמוד הבא >>