פענוח חלומות בס"ד

חלומות על לרכב

נמצאו 431 חלומות המכילים לרכב - עמוד 22


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שנסעו סתם בכביש הערבה ונסענו שעות ואבא שלי היה הנהג וכולם ישבו מאחורה ונסענו מ6 בבוקר עד 10 בלילה והכביש לא ניגמר ואז היה סיבוב ארוך ופתאום באה משאית מישום מקום והיתנגשה ברכב וכולם נהרגו חוץ מהנהג של המשאית ואני ובחקירה שעשו לנהג מסתבר שהוא חיכה לרכב כדי להיתנגש בו....

סבתא שנפטרה מדברת אלי בחלום הגיע בלבוש לבן נקיה ויפה מאושרת ומחייכת אמרתי לה סבתא בואי תספרי לי מה יקרה איתי היא נכנסה איתי לחדר התבוננה בי מאושרת ואמרה לי עוד 10 ימים את מתחתנת וחיבקה אותי חזק הסתובבה לכיוון בן זוגי ואמרה לי יש בעיה הוא קבר שרשרת זהב בקבר טרי למחרת שאלתי אותו ואכן הוא זרק שרשרת ביום קבורת סבתו סבתי עלתה לרכב בכתה ושוב חייכה והלכה אחרי שבוע אני ובן זוגי נפרדנו ואנחנו כבר חודשיים לא ביחד השאלה מה אומר שהיא באה לבשר לי שעוד 10 ימים אני מתחתנת

חלמתי שאני והמשפחה שלי כולל אבא שלי שנפטר לפני חודש מגיעי עם הרכב ליד גדר עם שער של פסי רכבת. אני ואבא שלי יורדים מהרכב והוא מתעקש לפתוח את השער ואני אומרת לו שזה מסוכן. לבסוף הוא פותח את השער ושנינו עומדים ליד הפסים. ואז באיזשהו שלב איכשהו הרכב שבתוכו אמא שלי ואחותי הגדולה נעמד על פסי הרכבת ואבא שלי בא להיכנס לרכב. אני רואה מרחוק שמגיעה רכבת, צועקת להם אבא שלי זז אחורה ובשנייה האחרונה הרכבת עוברת לפסים אחרים והרכב לא נפגע. לאחר מכן אני ואבא שלי נכנסים לרכב וכולנו נוסעים. במהלך הנסיעה אבא שלי מתלונן שהוא לא מרגיש טוב ואין לו אויר ואנחנו נוסעים לבית חולים.

חלמתי שאני נוהגת על כביש מהיר ומנסה להשתלב בנתיב שמאלי. הצלחתי להשתלב אבל ראיתי שהנהג מאחוריי נותן גז בלי להאט, חשבתי שהוא ייאט בשלב מסוים אבל הוא ממש המשיך עד שהוא התנגש ברכב שהיה לידי והייתה תאונה נוראית אבל אני איכשהו כמעט ולא נפגעתי. היה רעש והרכב שלי כאילו עף אבל הכל היה בסדר איתי,לא זוכרת שנפגעתי ממש,פתחתי את החלון וראיתי מלא אנשים מדממים על הכביש כאילו היה פיגוע,ציפיתי לראות אמבולנס ישר אבל לא ראיתי ואז מישהו אמר לי לזוז עם הרכב כי יש בן אדם מתחת לרכב שלי. ממש נבהלתי, אני זוכרת שזזתי יחד עם הבן אדם שעזר לי להזיז את הרכב. הרגשתי אשמה שאולי הוא מת בגללי .אחכ התבלטתי אם להמשיך את היום כפי שתכננתי , אני זוכרת שהייתי צריכה להמשיך לאנשהו,אולי שדה תעופה אם אני זוכרת נכון. אני זוכרת ששקלתי אם לפנות לבי״ח גם אבל לא הרגשתי שאני באמת צריכה כי לא נפגעתי יותר מידי. ממש רציתי להמשיך את התכניות שהיו לי לאותו יום אבל הרגשתי עייפה מידי בגלל התאונה ונראלי שחזרתי הבייתה קודם אם אני זוכרת נכון לפי החלום.

<< עמוד קודם 22 עמוד הבא >>