פענוח חלומות בס"ד

חלומות על צחוק

נמצאו 435 חלומות המכילים צחוק - עמוד 21


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אני נמצאת בהוסטל עם ידיד ואנחנו מכינים תה. פתאום הוא ניגש אליי ואומר לי בואי תראי, אני רואה בחורה עירומה שוכבת על הספה והוא שנעשה שלישיה. אני הולכת משם ואז חבר שלו מגיע ופתאום אנחנו במכונית מוזרה- 3 אנשים מקדימה ורק אני מאחורה והם צחוקים. ואז אני צחקתי צחוק מפחיד כמו של מפלצת. ירדתי מהמכונית, התיישבתי ליד עץ והאדמה משכה אותי למטה, הידיד בא לעזור ושנינו נבלענו באדמה. התעוררנו בתוך שקיות גומי עם נוזלים וחייזרים אמרו לנו שאנחנו אדם וחווה

חלמתי שנכנסתי למקום של סוסים ושאלתי אם אפשר לרכוב עליו הם אפשרו לי והתחלתי ברכיבה לאחר מיכן התחלתי לקנות לו אביזרים לרכיבה יותר טובה חוץ מה עוקף כי הוא היה יותר יקר לאחר מיכן חזרתי לביתי עם הסוס בהתחלה הוא עלה איתי לתוך הבית אכלתי שם וחזרנו למטה לאחר כמה זמן של הנאת רכיבה חזרתי שוב לביתי ואז ראיתי עשן יוצא מחלון חדרי החדר היה סגור כי אני תמיד נוהלת אותו ופתחתי את הדלת והמאוורר עבד והוא זה שהוציא את העשן הסמיך כביתי אותו והמשכתי אלא אחרי סבב נוסף על הסוס חזרתי שוב הביתה ואחותי וחבר שלה היו שם ואחרי צחוקים שרצו באותו רגע היא החלה להאשים אותי שאני העבדתי לה משהו איזה משחק נראה לי לא זוכרת בדיוק את מה לאחר מכן יצאתי בכעס מהבית וחזרתי לרכיבה רכבתי לחברה שהייתה לא רחוקה מהבית שלי ושם נתתי לסוס לשתות לאחר מיכן נכנסנו אני והסוס לתוך פאב שהיו בתוכו אורוות של סוסים ונתתי לסוס לדהור לבד התיישבתי באחד השולחנות צחקנו עם האנשים שהיו במקום ואז נכנסו אנשי המשטרה וחיפשו משהו לא היה כל כך מובן את מה אז הסוס התחיל לספר לי שהוא היה פעם פושע נמלט ובגלל זה הוא נהפך לסוס אז כאשר השוטרים התקרבו אלי קראתי לסוס לבוא לידי וחייך לאותו שוטר כך השוטר הלך והחלום הפך למשהו אחר שילדה בעיירה קוראת למשהו יחסית גדות ממנה לעשות אתה את שיעורי הבית אותו בן אדם לא רצה והילה כל הזמן אמרה לו לבוא היא עלתה למשחק בחצר ואותו בן אדם לא רצה לעלות הילדה עמדה על המשחק וקרה לאותו בן אדם שיעלה אבן אדם ההוא עלה חצי סולם תפס את אותו ילדה ברגליה והעיף אותה מהמשחק בצורה כזו שהיא נפלה על הבטן ראיתי את זה וצעקתי לאנשי העיירה וכך כל החלום הזה נגמר

חלמתי שנכנסתי למקום של סוסים ושאלתי אם אפשר לרכוב עליו הם אפשרו לי והתחלתי ברכיבה . לאחר מיכן התחלתי לקנות לו אביזרים לרכיבה יותר טובה חוץ מה עוקף כי הוא היה יותר יקר. לאחר מיכן חזרתי לביתי עם הסוס . בהתחלה הוא עלה איתי לתוך הבית אכלתי שם וחזרנו למטה לאחר כמה זמן של הנאת רכיבה חזרתי שוב לביתי ואז ראיתי עשן יוצא מחלון חדרי החדר היה סגור כי אני תמיד נוהלת אותו ופתחתי את הדלת והמאוורר עבד והוא זה שהוציא את העשן הסמיך כיבתי אותו והמשכתי אלא אחרי סבב נוסף על הסוס חזרתי שוב הביתה ואחותי וחבר שלה היו שם ואחרי צחוקים שרצו באותו רגע הייא החלה להאשים אותי שאני העבדתי לה משהו איזה משחק נראה לי לא זוגרת בדיוק את מה . לאחר מכן יצאתי בכעס מהבית וחזרתי לרכיבה רכבתי לחברה שהייתה לא רחוקה מהבית שלי ושם נתתי לסוס לשתות . לאחר מיכן נכנסנו אני והסוס לתוך פאב שהיו בתוכו אורוות של סוסים ונתתי לסוס לדהור לבד . התיישבתי באחד השולחנות צחקנו עם האנשים שהיו במקום ואז נכנסו אנשי המשטרה וחיפשו משהו לא היה כל כך מובן את מה . אז הסוס התחיל לספר לי שהוא היה פעם פושע נמלט ובגלל זה הוא נהפך לסוס . אז כאשר השוטרים התקרבו אלי קראתי לסוס לבוא לידי וחייך לאותו שוטר . כך השוטר הלך והחלום הפך למשהו אחר . שילדה בעיירה קוראת למשהו יחסית גדות ממנה לעשות איתה את שיעורי הבית אותו בן אדם לא רצה והילה כל הזמן אמרה לו לבוא היא עלתה למשחק בחצר ואותו בן אדם לא רצה לעלות. הילדה עמדה על המשחק וקרה לאותו בן אדם שיעלה אבן אדם ההוא עלה חצי סולם תפס את אותו ילדה ברגליה והעיף אותה מהמשחק .בצורהגזו שהיא נפלה על הבטן . ראיתי את זה וצעקתי לאנשי העיירה . וכך כל החלום הזה נגמר

חלמתי שאני וחברה טובה אצל סבתא ז״ל שלי בבית ויש נחש גדול ומטפס במטבח וחברה שלי תופסת אותו ואז ומטה ברחבה היא זורקת את הנחש עלי ונקרעת מצחוק ואני מאוד נבהלת ופוחדת ואז אני תופסת אותו ורצה אחריה לזרוק אותו עליה מעצבים והיא נקרעת מצחוק ואני עצבנית רצח והיא אומרת לי הנחש מת הרגתי אותו ובגלל שאני רצה ומהפחד מאשפזים אותי כי אני בהריון .

מטייל לי ברחובות רוצה אליה, מחכה שהיא תבוא, בואי הנה, ותתני לי את ידך ונצעד לאורך החוף, כי בשבילי את היחידה שגורמת לי לצחוק.... מטייל לי ברחובות מחפש אותה, שקוע בדמיונות שם אני מחבק אותה, רוצה רק לומר לה שהיא בשבילי הכל, ובלעדיה אני כבר לא יכול, לא יכול....

חלמתי שיש לי בית ריק ההורים שלי באילת ומתחיל כזה קצת להחשיך בחוץ אני עם חברים בבית משחקים פוקר , עכשיו זה היה בתקופה הזאת של פיגועים וזה אחרי דיזינגוך וזה.. הקיצור כולם אצלי כזה שותים נהנים משחקים אני קם למזוג לי מים אני מסתכל מהחלון אני רואה שבחנייה מולי יש אנשים שוכבים על הרצפה מסביבם מלא דם ויש להם נשקים וקלטתי על חם עוד אחד נופל לרצפה , עכשיו אני חשבתי שאני עד לרצח אז קראתי לאחד מהחברים שיבוא שיראה שיגיד לי אם אני מדמיין ולא דמיינתי ואז אני רואה עוד רכב שפורקים ממנו כוחות אז הבנתי שזה שוטרים וזה וכל זה מתחת לבית שלי ! אני מתקשר למשטרה מצקשר לא מצייחסים לא כלום עד שחבר מצליח להגיד להם שיש מחבלים והרוגים ברחוב ככה וככה , עכשיו אני עושה בידוק בכל הבית הכול נעול הכול סגור שלא יהיה מקרה ו ...ואני יורד במדרגות שבתוך הבית שלי כזה למטה ורואה שהדלת לא נעולה , אני מנסה לנעול ולא מצליח דוחף את הדלת כזה שתצליח להנעח וכל הקיר פתאום סדקים גדולים יענו מכה אחת הקיר נופל ... עזבתי את זה קיוויתי שלא יקרה כלום .. חוזר לחלון להסתכל אני רואה רותם שהם לא מפסיקים להרוג לנו את הכוחות היה שם שוטרים חיילים יממניקים ואני משפשף את העינייים אני לא מדמייןנאני רואה אותם שוטרים , אפוד מלא אמ-16 מק פורק בחוץ הכוללל. ואני עם המזל שלי רואה ששני מחבלים נכנסים עמוק יטתר לתוך השכונה שלי ונעלמים לי מהשדה ראייה אני אומר לכולם להיות בשקט ולא מצליח כי הם מטומטמים ומסטולים אז אני צועק יוצר חזק וכנראה שמעו את זה , ואני שומע דריכה של נשק מהמדרגות, זהו מרגיש שזהו זהו , ואני קולט שהוא לא יורה ואז הבנתי נגמרו לו הכדורים במחסנית אז הוא בועט בדלת שניהם נכנסים מכועריםם כאלה ותוך כדי שהוא עולה לאט את המרגות שבבית שלי הוא מחליף מחסנית .. והוא רואה את כולם כולם על הרצפה ידיים על הראש שומעים שוב דריכה ואחד מהחברים בשירותים מנסה להתקשר למשטרה .. אמרתי לו כזה ״מה עכשיו תהרגו את כולנו?״ הוא עשה כזה במבטא ערבי וחיוך ״כן אני מאמיןן שאני יצא מפהה כולכם כבר תמותו״ ואני שכחתי שזה מחבל אז התחלתי לצחוק איתו ״לא לא למה להרוג לא עשינו לך כלום״ , אז הוא אומר״ גם אם אני לא יהרוג אותכם איך שאני ילך יהרגו אותי ואותכם זה לא משנה ״ .. הוא החזיק אותהו בביצים , אכל אצלי , התקלח , שיחק במשחקים כאילו פרימיטיבי כזה פעם ראשונה רואה ציוויליזציה .. וכל החברים מתחילים להתחבא בבניין ורק אני וחבר נשארים לא זוכר מי אחה היו . ואז כשהוא במקלחת אני לוקח את הטלפון של החבר ומצקשר לשכן שלי אור מלמטה שיבוא אליי כי יש לו נשק אז הוא לא רצה לבוא אבל הוא הציע לי את הנשק שלו אז אמרתי לו לא אני לא יכול להחזיק את הנשק עכשיו הוא שם עליי עין תנועה לא נכונה הוא יורה בי , תהיה צלף תתחבא קח נקודה ותוריד אותו הוא לא רצה.. לקחתי את הנשק ובזמן שהוא במקלחת יריתי בו

<< עמוד קודם 21 עמוד הבא >>