פענוח חלומות בס"ד

חלומות על הוא ישב

נמצאו 130 חלומות המכילים הוא ישב - עמוד 3


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלום על בן אדם שאוהבים חלמתי שעצרו אותו ניידת משטרה הוא ישב במכונית ובידיוק אני וחברה שלי עברנו והחברה הזאת גם מאוהבת בבחור הזה וככה זה גם במציאות. שעברנו רצתי אליו למכונית וניסתי לפתוח וזה לא נפת הדלת אז דפקתי על האוטו שיפתח לי והוא פתח ואיך שהוא פתח ישר חיבקתי אותו חיבוק חזק מהלב כזה הרגשתי שהוא אוהב אותי מאד. היה עליי בושם נעים אז כשהתחבקנו הוא הסניף את הריח שלי כשהאף על הצוואר שלי החיבוק נמשך במשך פחות או יותר 1 דקה וכאשר כל זה קרה חברה שלי כיביכול לא שמה לב. אחרי זה הוא אמר לי לכי לכי והלכתי והוא נסע . ולפני שחלמתי את החלום אמרתי לעצמי לסלוח לו כי במציאות הוא פגע בי ואז חלמתי את זה

חלמתי שהיה איזה מישהו שאני מכירה שהוא רוצה להיות איתי ואני לא רוצה אז אחרי שישבנו קצת פתאום הוא מוציא עליי אקדח ואומר לי אם לא תהיי איתי אני הורג אותך אז איכשהו עשיתי עליו טריק או משהו לא זוכרת והתחלתי לברוח ,והוא רץ אחריי וזה היה חלום ממש ממש ארוך שהרגיש כמו כמה שעות טובות וכך החלום אני רצה ומסתתרת ופוגשת אנשים באמצע הדרך שאני מנסה שיעזרו לי וכמעט כולם עזרו לי אבל כל פעם הייתי צריכה לשכנע אותם מלא זמן שאסור להם לדבר בקול רם או דברים כאלה כדי שהוא לא ימצא אותי וגם באתי לשכנים שיעזרו לי וברחתי מחלונות ודלתות נסתרות ואיכשהו הגעתי גם ליער והיה שם טיול של מלא אנשים והילדים שלהם אז הסתתרתי בתוך הקבוצה שלהם וכל הזמן הזה אני יודעת שהוא מחפש אותי אז הייתי כמו אנה פרק כל הזמן מחליפה בגדים ולא אומרת לאף אחד את השם שלי כדי שהוא לא יימצא אותי באיזשהו שלב הוא מצא אותי ביער ותפס אותי והיו שם אנשים שעזרו וגם מישהו מת בגלל זה אז הייתי חייבת לקחת את ההזדמנות ולנסות למצוא דרך הביתה בשביל לקחת את הטלפון להתקשר לעזרה איכשהו כנראה הידיד הכי טוב שלי הבין שאני צריכה עזרה ופגשתי אותו באמצע הדרך והסברתי לו הכל ובסוף הוא מצא דרך לבית שלי להשיג את הטלפון ובזמן הזה הצלתי 3 ילדים שידעתי שהוא רוצה לפגוע בהם כדי לפגוע בי אז החבאתי אותם איתי ואז אחרי עוד מלא זמן של הסתרות פגשתי את הידיד הכי טוב שלי מחוץ ליער והוא ישב שם עם עוד שני אנשים שעבדו איתי פעם והם היו עם נשקים ממש גדולים ושאלתי מה אתם עושים והידיד הכי טוב שלי אמר שהם מתכננים איך להוריד אותו מפה לשם אמרתי לו שאני חייבת לברוח והוא אמר לי שניפגש אחרי זה עוד פעם שהוא יבוא לעזור אני הגעתי לבית עם הילדים ואז התחיל החלק הממש מפחיד שבן אדם הזה שאיים עליי פשוט החנה את עצמו מול הבית שלי והתחיל לנסות לפרק את הדלת הייתי חייבת לעזוב את הילדים כדי ללכת לקרוא לעזרה דרך החלון מהשכנה ועד שהיא האמינה לי שמשהו רציני קורא אני כבר ידעתי שהם בסכנה אז חזרנו מהר וראיתי שאחד הילדים יושב מעשן איתו סיגריה בחוץ והסתפר כמוהו זאת אומרת שהוא עבר לצד שלו בסוף אני לא זוכרת איך זה נגמר אבל אני זוכרת שניצחנו גם ניסיתי להתקשר למשטרה והם לא האמינו לי ועד שהם כן לקח להם המון זמן להגיע ועד שהן הגיעו הוא כבר הפסיד והלך

חלמתי שאני ביער עם הרבה אנשים וילד אחד שאני מכירה ואז הייתי עצבנית על ילדה אחת שאני שונאת ואז הוא גם כעס עליי ובא אחריי ואז שאלתי אותו מה הוא עושה פה הוא אמר שהוא באה להרגיע אותי ביקשתי תודה ואז התקרבנו לנשיקה ואז כולם הגיעו ואז חזרנו באוטובוס כולם ביחד הוא ישב לידי ואז הורידו אותנו ליד סופר ומשם חזרנו הוא שאל אם הוא יכול לקחת אותי הביתה ואמרתי לו בסדר הלכנו דיברנו שהגענו לבית שלי אמרתי לו אתה צריך שאני הקח אותך לבית שלך הוא אמר שאבא שלו לוקח אותו ואז אמרתי לו יש מקום פרטי ואז הלכנו לשם והתנשקנו ואז הוא ביקש את המספר טלפון שלי נתתי לו והוא נתן לי ואז אבא שלו הגיע ואז הוא חיבק אותי והלך

חלמתי שאבא שלי לבוש בלבן ונמצא בחינה לא שלי וגם לא היה שם חתן וכלה הוא ישב על כסא כמו של אליהו הנביא בצבע זהב שמפניה אני קוראת לו והוא מסתכל עליי במבט של כאילו הוא לא רואה אותי.לאחר מכן אני ניגשת אליו ומנסה להרים את ידיו למעלה אך ללא הצלחה והתעוררתי החלום היה ב2בלילה

אז היינו בתחנת אוטובוס של הבית ספר והיה כיסא מול התחנה הוא ישב שם ואז חשבתי שהוא הלך ואז ספרתי לאמא שלי הכל ואז ראיתי אותו יושב ליד רוי ואז היינו בארוחה וישבנו בדיוק כמו בארוחה הקודמת רק שרותם יושב לידי ורוי לידי והוא בראש השולחן מול אבא ואז הוא התחלף איכשהו עם רוי ואני רציתי מזוג לי פיוזטי ומה שהיה בכוס נשפך לו על הצלחת ואז נפלה לו הצלחת הוא לקח את שלי וגם לא אכלתי הרבה רק שתיתי ןאז הוא קם והלך לחדר של ההורים שלי ואני ניסיתי לא לצחוק ואמר לאמא שלי ולאמא שלו שאני לא אוכלת כלום ושאני צריכה לאכול וכאלה והוא ממש צעק ואז הוא חזר ואני ישבתי על הכורסא שלנו בסלון אחרי שניקיתי את מה שנפל והוא ישב איפה שהזה נפל והוא ישב ככה שהראש שלו בתוך הידיים ואמא שלו באה ואז הוא הסתכל עליה במבט כועס ודואג ואני עמדתי לידה ואז (זה חוזר לתחנת אוטובוס) הוא בא לקח בקבוק אלכוהול ופשוט התקדם

חלמתי על הקראש לי חלמתי שהוא ועוד כמה ילדים יושבים על בפסל מתנדנד בתוך בית והוא ישב ליד חברה שלי וכשבאתי אז אמרתי משהו ואז הוא אמר כזה בואו נתחיל להיפגש כזה כמה ילדים ונפתח חבורה ואז אחרי כמה זמן הוא וחברה שלי כמעט התנשקו צרפתית ואז חברה שלי לא רצתה

<< עמוד קודם 3 עמוד הבא >>