פענוח חלומות בס"ד

חלומות על האוטו

נמצאו 1,596 חלומות המכילים האוטו - עמוד 20


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שפניתי עם האוטו שלי שמאלה ממש בצהוב שלפי האדום- היו מלא אנשים ולפני היה הים. אנשים שטו ונהנו בים ואז הגיע גל ענק חום גדול שטף אותם ואז הגיע גל שני וזהו. לא קרה לי כלום לא נרטבתי לא התלכלכתי. אבל נבהלתי ממש. הסתובבתי ניסיתי לספר לאנשים לא הקשיבו - והתעוררתי מהפחד.

אחותי חלמה שהיא נמצאת בחדר סגור ומישהו מנסה לחלץ אותה אחר כך אחותי ואני הולכות למקום כמו בית חולים מחכות לאמא שלי ז"ל מביאים את אמא שלי ואחותי בוכה ואומרת לה אמא אני מתגעגעת אלייך ואמא אומרת אני אוהבת אותך בחוץ אבא שלי ז'ל עומד ליד האוטו ואני שואלת אבא איפה אמא הוא אמר אמא קונה בגדים עכשיו

חלמתי שהשכבה שלי ואני נסענו לאיזשהו מקום והגיעו אוטובוסים לאסוף אותנו ואני פספסתי את כולם ואיכשהו היה לי את האוטו של אבא שלי ונהגתי בו לבית של סבא שלי ובשר היה חתול קטן שרץ על הכביש וכשהגעתי לסבא שלי הבעלים של החתול אמרו לי שכמעט דרסתי אותו ואחר כך ילד מהכיתה שלי סיפר לי עובדה

הייתי עם הבן שלי (בן 1.5), באירוע של הגן, במקום שנראה כמו בית פרטי עתיק (כמו בית של פעם בירושלים), עם כמה קומות. היו חיכוכים ביני לבין אחת מצוות המטפלות ופתאום חיפשתי את הילד והוא לא היה בבית. שאלתי איפה הוא ואמרו חי שהלך עם המטפת וגיליתי שהיא העלתה אותו לבד על אוטובוס. נלחצי מאד ומיד התחלתי לנסות לאתר את האוטובוס הזה. התקשרתי לאחי שיעזור לי. ואז פתאום רצתי ופגשתי את אחי מחוץ לחדר שהכניסה אליו נראית כמו אוטובוס. פתחו את הדלת וראיתי שקית של מתים עם רוכסן. אחי נכנס לזהות את הגופה, פתחו את הרוכסן, הוא הסתכל ואני באתי להיכנס ולהסתכל גם והוא מיד אמר לי לא להסתכל. היה לי ברור שהבן שלי נמצא מת בתוך השקית וכאן הסתיים החלום כשהתעוררתי בבהלה.

חלמתי שגונבים לי את הפלאפון החלום אני נמצאת בחנות גדולה מחפסת כרית , לא ברור אם קניתי או לו,עמדתי ליד איזה שולחן שמתי את הנייד את מפתחות האוטו והארנק ,שתי נשים עם שתי בנות הולכים קדימה הרגשתי דחיפה בגב סתובבתי לראות מאחורי שוב סתקלתי על השולחן אין נייד רצתי לבנות ,שאלתי, אמרו מה פתאום,חזרתי לשולחן עצובה מודאגת,התעוררתי לחוצה.

<< עמוד קודם 20 עמוד הבא >>