פענוח חלומות בס"ד

חלומות על אותך

נמצאו 901 חלומות המכילים אותך - עמוד 19


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

שהאקס שלי מופיע מדברים אני קשה איתו ולמוחורת אחותי שולחת ממני הודעה בטעות אליו ואז אנחנו מדברים למוחורת והוא שולח לי הרבה הודעות אומר לי אולי אמא שלך באמת תדקה הפעם יכול ללכת ביננו ומלא הודעות ורשם לי בהודעה האחרונה אני באמת אוהב אותך (שמציאות בחיים לא היה לנו בחיים אני אוהב/אוהבת אותך) ושפעם ראשונה הוא אומר לי דבר כזה ואני בשוק

שמעתי תניפטר שמעתי תדלת ניפתחת ואז קמתי ראיתי אותו יושן על הריצפה אמרתי לו שיכאב לו הגב שיקום הוא אמר שנוח לו אבל הבאתי שמיכה והוא עלה על הספה והוא היה בחצי שכיבה חצי ישיבה והאחיינת שלי ישבה לו על הרגליים ואז רדפתי אחרי ילד שלא מכירה עם כף של אפונה אמרו לי שהוא ירד במעלית ואני ממשיכה לחפש אותו עם כף האפונה ביד אחרי זה ישבנו בשולחן עגול עם כמה אנשים ואז המנוח בא מאחורה חיבק אותי והיה מאושר ואמר אני אוהבת אותך ותפסתי תידיים שלו ואמרתי לו שהוא החיים שלי והוא היסתכל על השולחן ולקח עוגה גבינה והמשיך לחייך

אמאל’ה זה הסיוט הכי גדול שלי בעולם מה שהיה לי עכשיו אני פשוט לא רוצה לחלום יותר אני פשוט נחנקי באמצע השינה תוך כדי החלום חלמתי שאני בהריון ויש לי צירים אמא שלי לוקחת אותי לבית חולים ונוסעת משאירה אותי שם ואז אבא שלי בא וזה הבית חולים הכי מסריח שיש בעולם כזה מטונף ממש מסריח ילדתי וכל החלום כאילו אני מרגישה את כל הכאבים אני בתוך הלידה אני באמת כאילו מרגישה בתוך הסיטואציה ויש שם מיילדת אחת מסריחה רוסיה כזאת שלא אכפת לה מכלום גם לונה הייתה בתוך הלידה מרוב שהכל מסריח היה קקי על הרצפה מלא דם נגמר הלידה אפילו לא ראיתי תילד אבא שלי לוקח אותי לבית אומר לי תחכי פה אני אסיים לחתום על כמה דברים בבית חולים ואז יאשפזו אותך אני אומרת לו טוב אני מחכה מחכה מחכה והוא לא מגיע אני לא מבינה מה קורה ואני בחדר שלי ורפאל צורח מלמטה ואף אחד לא מתייחס אלי הרגשתי שאני נחנקת ואז אני מגיעה בכוחות עצמי לבית חולים הזה באה להיכנס אני רואה מישהי עם מסיכה מוזרה כזאת רשום עליה נגועה בקורונה והיא פשוט לא מפסיקה לבכות והיא גוררת אחריה תינוק בעריסה ואז אני פשוט מגיעה לשלב שאני מתמוטטת על הריצפה ואני קוראת לאבא שלי שיבוא הוא ראה אותי מבחוץ נכנס בקטנה עמד בכניסה של הדלת ופשוט עושה לי שששש תיהיי בשקטטט כמו איך אני אסביר לך כאילו אני מחפש לעשות דיל כמו באילת שאנחנו מתגנבים אז עושים כאילו אנחנו לא בקשר ככה כדי שהוא ינסה לסגור איתם דיל ואני פשוט אומרת לו אבא אני נחנקת הוא פשוט מסתובב לי עם הגב והולך ואני נחנקת מרגישה שאני עומדת למות והוא ממשיך ללכת והייתה שם פקידה שצורחת לו בבקשה תבוא נסגור דיל רק תבוא אני אפילו אשתמש בכרטיס של חבר והוא ממשיך ללכת עד שלא צרחתי את נשמתי ואמרתי לו אבא בבקשה תבוא הוא לא חזר ואני נחנקת ובוכה ואני קמה משינה ובאמת הרגשתי שאני נחנקת שאני לא מתפקדת ופשוט התחלתי לבכות את נשמתי את לא מבינה אני כולי דמעות באמת אני לא מאחלת לאף אחד סיוטים כאלה עזבי לא מעניין אותי כלום פשוט לדעת שלאבא שלך לא אכפת ממך ככה אני מרגישה כאילו לקחו לי תלב ועקרו אותו ממש ככה זה נוראי.

חלמתי ממש בבוקר 5 דק לפני שהתעוררתי שבאתי הביתה של ההורים שלי לכ מוכר לי ההית הזה .נראה לי שזה ביפי ההית הראשון שגרנו בו .והגלקתי רדיו ,אורות טלוויזיה . ואבא שלי (במציאות הוט מפטג לפני שנתיים) אומר לי "מה את עושה רעש את לא גואה דאני ישן אני יכול להעיר אותך מתי שארצה את לא ..עד שאני נרדם..ואז אמא שלי ישנה לידו במיטה אחרת אומרת חיייי את לע גואה שהוא ישן . וזהו לא זוכרת עוד זוכרת שיצאתי מהחדר בבעסה כמ הם קצת התעצבנו עליי. ואבא שלי נראה בחלום כזה יפה וצעיר. כי במציעות נוא הזדקן וחלה.מישהו יודע ;))?

חלמתי שכל המשפחה שלי נמצאים בתוך משחק בטלפון שבו אנחנו השחקנים ואני הייתי במשחק חייבת להגיע לנקודה שבה סבתא שלי נמצאה. רק אני ידעתי שסבתא שלי שם. ומהרגע שהגעתי אליה הכל נהפך להיות ממש כמו במציאות. סבתא שלי במציאות לא זוכרת כלום ולא מזהה אף אחד. ושהגעתי אליה בחלום התחלתי במשך מלא זמן לספר לה דברים בלי שהיא תגיב, וברגע אחד היא אמרה לי את יודעת שכל מי שהילדים שלי אוהבים הם כמו הילדים שלי. ופתאום ראינו את אמא ואבא שלי על ספסל לידנו, הם לא ראו אותנו. סבתא שלי הצביעה על אמא שלי ואמרה זאת איילת, אמרתי לה איילת מה? אמרה לי לוי,( וזה לא השם המשפחה הנכון שלה), אחרי זה הצביעה על אבא שלי אמרה לי זה עזרא שאלתי אותה שוב עזרא מה? אמרה לי נשאר אותו דבר. שאלתי אותה יש לו ילדים? היא אמרה יש לו שלוש בנות, דניאל יובל ואגם. ואז הסתכלתי עליה אמרתי לה סבתא אני אגם היא הסתכלה עליי התחילה לבכות ולחבק אותי ואמרה אני לא זיהיתי אותך סליחה סליחה ואני באמצע בכי אמרתי לה שזאת אשמתי כי לא באתי לבקר אותה המון זמן, ואז חזרנו אל תוך המשחק.

<< עמוד קודם 19 עמוד הבא >>