פענוח חלומות בס"ד

חלומות על שני אנשים

נמצאו 346 חלומות המכילים שני אנשים - עמוד 18


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

היי, חלמתי חלום שממש נלחצתי ממנו... בהתחלה אני והמשפחה שלי צולמנו לאיזה תוכנית וכל הזמן רבנו והיו בעיות ואז אמרתי שאני לא רוצה להמשיך להצטלם אז הם לקחו אותי לדודה שלי שהיא היחידה המוכרת והיא בבית של דודה אחרת שלי וישלה שני ילדים לא מוכרים לי כל כך (ישלה שני ילדים במציאות) אחד היה ילד קטן והשנייה בגילי והיא חלתה במחלה יום אחרי שבאתי במחלה עם שינוי בגוף ובדיבור אחרי זה היא קינאתה בי שאני הייתי בריאה והכל ואז היא הייתה צריכה החלפת גוף והיה איזה מישהו ועוד שני אנשים שאני לא מכירה וגם תמישהו הזה אני לא. מכירה ואז הוא נשאב לגוף שלה דרך המחשב וצעק הצילו היא מכשפהה! והאנשים האלה נבהלו וגם רציתי להגיד שאבא שלי גם היה שם בתור אבא של הילדה ההיא

נסעתי באוטו עם הגרוש שלי ועוד שני אנשים, בניו זילנד, לפני שהתחלנו לנסוע ישבתי מאחוריו ושאלתי אם רוצה שאקריא לו את תפילת הדרך. ענה שכן, אז התקרבתי והקראתי אותה באוזנו, הוא הסתובב ונתן לי נשיקה, התחלנו לנסוע ואז הגענו למצוק שממנו הדרך לעבור לצד השני זה דרך הים, כל הרכבים לפנינו צללו, אני אמרתי למיכאל - אל תדאג יהיה בסדר, אבל עדיף שרק אתה תשאר ברכב. כולנו יצאנו, קפצתי למים והוא נסע, וכמו סופרמן דחפתי את האוטו למעלה עד שהגיע למקום מבטחים. מיכאל היה חיוור, חייכתי אליו ואמרתי - מה קרה ? הכל עבר בשלום. כולו רועד עד שמילמל אמר לא יודע - משהו לא בסדר

חלמתי שאני נמצאת במקום עבודה חדש שנכנסתי אליט לאחר הרבה בקשות ועד שנכנסתי למקום עבודה זה מסתבר לי שיש שם הרבה בלאגן בין העובדים ולאחר מכן אני ברכב עם עוד שני אנשים שאישית אני לא מכירה אותם אבל ככל הנראה הם מאותו מקום עבודה שאני עובדת בו חנינו מתחת לבניין משכונת מגורים שאני לא מזהה ונהייה שם בלאגן בין עוד עובדים ממקום עבודה אחר שהגיעו לאותה שכונת מגורים שאנחנו נמצאים בה וברחצי ריכשהוא מהבלאגן ומאז הבלאגן אני נמלטת עם אחותי ובת דודה שלי ואנחנו פשוט נמלטות ככל הנראה על חיינו

נסעתי באוטו עם האקס שלי ועוד שני אנשים, בניו זילנד, לפני שהתחלנו לנסוע ישבתי מאחוריו ושאלתי אם רוצה שאקריא לו את תפילת הדרך. ענה שכן, אז התקרבתי והקראתי אותה באוזנו, הוא הסתובב ונתן לי נשיקה, התחלנו לנסוע ואז הגענו למצוק שממנו הדרך לעבור לצד השני זה דרך הים, כל הרכבים לפנינו צללו, אני אמרתי למיכאל - אל תדאג יהיה בסדר, אבל עדיף שרק אתה תשאר ברכב. כולנו יצאנו, קפצתי למים והוא נסע, וכמו סופרמן דחפתי את האוטו למעלה עד שהגיע למקום מבטחים. מיכאל היה חיוור, חייכתי אליו ואמרתי - מה קרה ? הכל עבר בשלום. כולו רועד עד שמילמל אמר לא יודע - משהו לא בסדר

<< עמוד קודם 18 עמוד הבא >>