פענוח חלומות בס"ד

חלומות על לאוטו

נמצאו 620 חלומות המכילים לאוטו - עמוד 18


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אני אצל המשפחה של חבר שלי שגר רחוק מהבית שלי והמשפחה וחברה מבקשים שאסע רחוק לאזור הבית כי יש משהו שקשור לאחי שעשה משו לא טוב לאישתו . וצריך למנוע את זה .. איכשהו נכנסנו לאוטו והתחלנו ליסוע חבר שלי לא אמר דבר רק נתן לי נשיקה כמו בדרך כלל ונכנס לבית עוד לפני שהבין שאנחנו נוסעים ... ואז אני והמשפחה והחברה נסענו תוך כדי הנסיעה אני מנסה להבין למה צריך ליסוע והשעה הייתה מאוחרת והייתי עייפה בשביל לנהוג הלוך וגם חזור נסיעה סהכ של 3 שעות בדרך של הנסיעה אני מבינה שלא סיפרו לי את האמת ואין באמת סיבה מוצדקת שאסע עד לשם תוך כדי אני מבינה שאחזור גם לבד ושאלתי את אחותו של חבר שלי אני חוזרת לבד ? והיא ענתה שלא שהיא איתי אבל מה זה משנה גם אם הייתי חוזרת לבד . כעסתי ואמרתי אין שום סיבה שאסע לנתניה עכשיו ואחזור גם עייפה גם אין מטרה וגם לא מגיע לכן שאסע אחרי שלא הייתן כנות איתי . החברה היה לה אינטרס שאסע כי הייתה צריכה לעבוד שמה או לעשות משהו שהיא צריכה .. בדרך החלטתי שאני חא נוסעת ולא שיתפתי אותם פשוט עשיתי פרסה מהירה וחזרתי לכיוון הבית של המשפחה של חבר שלי . לפני הפרסה נכנסנו למלחמה עם עם אחר שבמלחמה עם העם שלנו וכולם נמצאים במנוסה והיינו ברכב.באו חיילים וירו באנשים ובנו היינו באוטו הרגט את הנער שיש לידי ובי ירו באזור המותניים ולא מתתי ושיחקתי אותה ישנה ואז עברו עוד חיילים של האוייב ובדקו שאף אחד לא חי ולמרות שהייתי כמתה החייל יירה שוב אבל לא היו לו כדורים באקדח והוא מנסה מלא פעם בסוף הוא לקח אקדח שיש בו כדורים וירה

אני אצל המשפחה של חבר שלי שגר רחוק מהבית שלי והמשפחה וחברה מבקשים שאסע רחוק לאזור הבית כי יש משהו שקשור לאחי שעשה משו לא טוב לאישתו . וצריך למנוע את זה .. איכשהו נכנסנו לאוטו והתחלנו ליסוע חבר שלי לא אמר דבר רק נתן לי נשיקה כמו בדרך כלל ונכנס לבית עוד לפני שהבין שאנחנו נוסעים ... ואז אני והמשפחה והחברה נסענו תוך כדי הנסיעה אני מנסה להבין למה צריך ליסוע והשעה הייתה מאוחרת והייתי עייפה בשביל לנהוג הלוך וגם חזור נסיעה סהכ של 3 שעות בדרך של הנסיעה אני מבינה שלא סיפרו לי את האמת ואין באמת סיבה מוצדקת שאסע עד לשם תוך כדי אני מבינה שאחזור גם לבד ושאלתי את אחותו של חבר שלי אני חוזרת לבד ? והיא ענתה שלא שהיא איתי אבל מה זה משנה גם אם הייתי חוזרת לבד . כעסתי ואמרתי אין שום סיבה שאסע לנתניה עכשיו ואחזור גם עייפה גם אין מטרה וגם לא מגיע לכן שאסע אחרי שלא הייתן כנות איתי . החברה היה לה אינטרס שאסע כי הייתה צריכה לעבוד שמה או לעשות משהו שהיא צריכה .. בדרך החלטתי שאני חא נוסעת ולא שיתפתי אותם פשוט עשיתי פרסה מהירה וחזרתי לכיוון הבית של המשפחה של חבר שלי . לפני הפרסה נכנסנו למלחמה עם עם אחר שבמלחמה עם העם שלנו וכולם נמצאים במנוסה והיינו ברכב.באו חיילים וירו באנשים ובנו היינו באוטו הרגט את הנער שיש לידי ובי ירו באזור המותניים ולא מתתי ושיחקתי אותה ישנה ואז עברו עוד חיילים של האוייב ובדקו שאף אחד לא חי ולמרות שהייתי כמתה החייל יירה שוב אבל לא היו לו כדורים באקדח והוא מנסה מלא פעם בסוף הוא לקח אקדח שיש בו כדורים וירה ...ולא רואה מה קרה אחרי זמן מה אנחנו בבית של חבר שלי חבר שלי מתעורר משינה ואני מאוד מופנמת אמרתי לו שאנחנו צריכים לדבר והוא אמר בטח ואז התחלתי לספר לו ואחות הייתה לידנו הקשיבה וניסת ליפות .. וישר תיקנתי אותה והמשכתי לספר לחבר שלי ואז התעוררתי .

חלמתי על סוס חלמתי שיש סוס מתחת לבית והוא איכשהו יכול לעלות עד החלון של הסלון שלנו ואח של יונתן בידיוק צריך ללכת לאוטו למטה לנסוע לראשון לציון לבית שלו והסוס ליד האוטו ואנחנו מפחדים שיקרה לו משהו ואז סגרתי טוב טוב עם נעילה את החלון שהסוס לא יכנס מהחלון ואז איכשהו החדר שלי נמצא בתוך המרפסת למטה וקמתי בבוקר וראיתי את הסוס בחדר שלי והוא הסתכל עליי וברחתי הכי מהר שיכולתי ונעלתי את הדלת ורצתי לאבא שלי להגיד לו וזה לא היה אבא שלי זה היה אנוור מהסדרה אישה בויוה

נהגתי באוטובוס לירושלים כשאחותי נוהגת על אופנוע לפני, באמצע הדרך היא עולה לאוטובוס ונוסעת איתי. המטרה לא ידועה אך בדרך הבת שלי הגדולה מצטרפת אלי לנסיעה ואחותי נעלמת מהחלום אנחנו נוסעות ונוסעות לא יודעות לאן אבל צריכות לסדר משהו במשרד ממשלתי כלשהו באזור ירושלים.

הייתי עם חברה שלי ועוד שני בנים שאני לא זוכרת. חיכינו לאוטובוס והגיע קו שלא היינו צריכים אבל עלינו בכל זאת. הבנים הלכו אחורה והנהג אמר לי ולחברה שלי שאנחנו נשארות מקדימה. הנהג היה נראה אוטיסט היה לו דיבור מפחיד והעיניים שלו כל הזמן התגלגלו, במשך כל הנסיעה הוא החזיק את ההגה אבל הסתכל אחורה(עלינו) ונסענו על הכביש בזיגזג. הבנתי שמשהו לא בסדר ומיד התקשרתי לאמא שלי להזעיק עזרה אבל היא לא שמעה אותי. צעקתי לה שאני צריכה עזרה ועל איזה קו אני אבל היא לא שמעה אותי. הנהג קם באמצע הנסיעה והתחיל לצעוק עליי שכדאי לי להתחיל לרוץ ואמר לי תרוצי תרוצי.

<< עמוד קודם 18 עמוד הבא >>