פענוח חלומות בס"ד

חלומות על האנשים

נמצאו 725 חלומות המכילים האנשים - עמוד 18


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שאני בטיול בחו"ל - לקראת סיומו, שם אני מגיעה למקום חדש ומדינה חדשה, באיזור אני רואה גשר עם פרחים עליו ושדות משני צידיו עם פרחים - על הגשר מתהלכים אנשים אולי ויאטנמים עם כובע קש, באחד מצידי הגשר אני יודעת שיש שם בית עם אנשים מישראל. אני הולכת בעיר עם מישהו (לא זוכרת מי) ורואה מדרגות, על המדרגות יושבת חברה שלי מצרפת ואמא שלה. אנחנו ניגשים להגיד שלום - האימא מספרת לנו על תוכניותיה ללכת עם חברה שלי לחנות גלידה ששם יש גלידה שלא נגמר לה הטעם במשך שעות היא לא נמסה. קבענו שנצטרף אליהם - ואז נכנסו לאיזה מקום ומסתבר שזה בית של מישהי מהשכבה שלי ושהיא עושה שם חתונה (פעם היינו חברות - כיום לא) נשארתי שם עם האנשים שהיו ועזרתי בהכנות לחתונה בכיף ואהבה גדולה והתרגשות. בהתחלה ישבתי שם בחדר סרטים והיה שם כלב ענק, ואז לא יודעת מה עשיתי אבל לאט לאט עובר הזמן, ולמרות שאני לא מוזמנת לחתונה נשארתי לעזור בהכנות, עזרתי לבחור את הצבע של הגבות של הכלה שאותן יצרו לה. ואז נפל משהו וכבר הייתי לבושה בבגדים יפים ובזנן שאני מחפשת הלשון של חברה שלי נדבקה לי לעין שמאל והיה רגע אינטימי ומביך בנינו. ואז קמנו וצחקנו על זה - והתחילו להגיע אנשים מהעבר שלי לחתונה והייתי בחוץ עם עוד כמה חברים מהעבר והתחילו זיקוקים, ואני מדברת עם כולם ואומרת שלום, מפלרטטת פה ושם. החברה סיפרה לכולם את הקטע עם הלשון שלה בעין שלי וכולם צחקו, ובצד שוכב על הדשא ראיתי את היזיז שלי לשעבר, באתי להגיד לו שלום ופשוט התחלנו להתחרמן והוא דחף לי אצבעות, ואני מרגישה את הביצים שלו ומלקקת אותן, ואני אומרת לו שלא כדאי שנמשיך כאן כי אחרת מלא אנשים שאנחנו מכירים יראו אותנו שוכבים. והחלטנו שנלך מאחורי הביניין בשביל ל'קיים יחסי מין. ואז אני רואה חברים שלו שבאותו מצב כמו שלנו גם מתכננים ללכת לשם אז אמרתי לו שיעצור בעדם. ושאחזור עוד כמה דקות ואז חזרתי לאמא ולחברה שלי והלכנו לגלידה ופגשנו את אחיה בדרך, אחיה מפורסם לייט והוא רצה לעשות קלטת שלו שהוא עושה אתגרים וכל מיני כאלה הוא הצליח לעשות קלטת יפה מאוד, ואז מישהו שהיה איתנו ביאס את כולנו ואמר שיש תקלות בעידן שלנו ושאי אפשר לסמוך על טכנולוגיה. בכל מקרה האח שלח את הקלטת והיינו בטוחים שהוא הולך לזכות במלא כסף, אז הוא אמר להגיד לכל הישראלים שנמצאים באיזור, שהם יכולים לקחת כל מה שהם רוצים כי הוא משלם. ואז כשיצאנו החוצה ראינו את כל הישראלים גונים קירות, ואת הרחוב, ושערי קשתות כאלה ופשוט הכל. ובסוף הסתבר שהאח לא זכה בכסף.

חלמתי שאני בשכונה שלא שלי אבל אני מכיר אותה היינו שם כמה חברים שמענו בום וחשבנו שדקרו או ירו על חברים אחרים שלנו מפה לשם היינו בדרך חזור הבית אני הלכתי יותר מהר מהם והם היו מאחורי פתאום אני מסתובב אני קולט שדקרו תחברים שלי ניגשתי לעזור להם ונדקרתי גם בבטן , קמתי אחרי 4חודש בתוך אמבולנס בקשתי לחזור הבית , חזרתי הבית ראיתי תהורים שלי הכל טוב רק שהמצב בבית היה יוצר קשה ביגלל כול ההוצאות והטיפולים בשבילי , אותם האנשים שדקרו אני זוכר אותם יש בי נקמה אליהם , שתי חברים שהיו באותו פחות הקשר היה פחות טוב , עשיתי מסיבה הכל היה טוב ואז קמתי

החלום התחיל בביתה של סבתא שלי המנוחה, הייתי עם אמא שלי ועוד בני משפחה חיים והראתי לאמא שלי שיר שכתבתי - והיא הייתה אדישה אליו. כששאלתי אותה למה היא לא קוראת אותו היא אמרה שהוא לא מעניין אותה עכשיו ואני בתגובה נעלבתי והלכתי משם. הגעתי לבית של חברה ותיקה שלא הסכימה לדבר איתי, הסתגרה בשירותים עד שהלכתי. בהתחלה הייתי סובלנית וכשהבנתי שהיא כועסת עליי על שטות התחלתי לקלל אותה. יצאתי משם בעצבים ולקחתי אוטובוס לעיר, מתקשרת לחברה אחרת משותפת בשביל לבכות לה והיא אפילו לא שואלת לשלומי ומנסה לנצל אותי לטובה. ניתקנו והגעתי לשוק, ישבתי לחכות לאוכל דחוסה בין מלא זרים שניהלו איתי שיחת חולין. המשכתי בחלום והגעתי לים, אני חושבת שבני המשפחה שלי מתחילת החלום היו שם וגם כמה קולגות ישנות, ודי סבלתי מהיחס של כולם אליי עד שנזכרתי שאני בים ואני יכולה פשוט להיכנס למים וזה ירגיע אותי. רצתי למים, התרחקתי מכל האנשים שהיו שם, והתחלתי לצוף

ילד חולה בחלום לא רואה בלי משקפיים שמחביאה אותו כי הוא יקר לי או בני ...אבא שלו רוצה אותו ואני בורחת ואנשים עוזרים לי ...אני מתחרטת וחוזרת אבל בלי הילד שהחבאתי אותו בקופסת מתנה והוא עם האנשים שעוזרים.. לא איתי ...תופס אותי האבא ושנינו פוצעים אחד את השני עם סכין ...אין הרבה דם ואין הרבה כאב

חלמתי שאני כאילו מקבלת מכה בראש ולא מצליחה לשלוט על עצמי ואני עוברת להיות סוג של בקומה אבל אני מודעת לזה ואני עוברת לעולם אחר שאני בהתחלה לא מצליחה כל כך לדבר וכאילו אני יודעת את זה שאני בעולם אחר ושאני בקומה וכל האנשים סביבי מוזרים ואני חושבת על זה שכולם מתגעגעים אליי ושזה לא חלום

חלמתי שאני מגיעה עם חבורה גדולה של אנשים לשטח ירוק מכוסא דשא מאוד גדול. גם האקס שלי היה בניהם ובחלום נראה כי היינו ביחד או חזרנו להיות. בצד של המשטח הפתוח היה חדר ובתוכו הייתה נעולה מפלצת. בשלב מסויים בחלום, פתאום אני הייתי נעולה עם המפלצת בתוך החדר שהיה נראה כמו צינוק, עם שולחן אחד במרכז ושניים או ארבעה כיסאות. המפלצת לא פגעה בי אך הייתה מאוד מאיימת. היה חלון קטן בחדר דרכו יכולתי לראות את החבורה איתה הגעתי משקת. צעקתי לעזרה מספר פעמים.פחדתי שהמפלצת תהרוג אותי על זה אך נראה היה שהיא גם הייתה כלואה שם וככל שעבר הזמן היא הרגישה יותר ויותר אנושית. חלק מהאנשים היו קרובים ואף הישירו מבט לכיווני אך נראה כאילו הם לא יכלו לראות אותי או לשמוע. האקס שלי לא היה נראה מוטרד מהיעדרותי הוא היה רחוק ושיחק פריזבי. בשלב מסויים המפלצת קיימה איתי יחסי מין. היה לה איבר גדול וזקור והיא נראתה לפתע אנושית למרות שצורתה המפלצתית לא השתנתה. לאחר שזה קרה המפלצת אמרה שהיא הייתה צריכה להכניס מישהי להריון.פתאום הצלחתי לפרוץ החוצה מהחדר פשוט לשבור את הקיר בשני ידי כמו לקרוע דף. החבורה כבר עזבה משם ובמקום הייתה שם מפלצת אחרת שהייתה רעה ומאיימת בניגוד לזו שהייתה נעולה איתי בחדר. המפלצת הרעה הכניסה את המפלצת שהייתה איתי בצינוק לתוך קופסה חומה קטנה וריסקה אותה בין כף ידה והאדמה בחוזקה.הרגשתי מעיין אובדן על מותה. אני התחלתי לברוח, שמעתי את המפלצת הרעה צועקת עלי שאחזור,אבל המשכתי לרוץ משם. ואז התעוררתי.

אני טס לחלל במעבורת טיסת תיור. בנחיתה אני רואה בטרמינל את אנשי הביטחון ששומרים על הסדר ויש אווירה של משטר קשוח. אני ושאר האנשים מתחילים ללכת בטור מסודר ואח שלי נמצא שם כבר ומקבל את פניי. היו לי מס' פריטים שבורים והתלוננתי בפני אחי על כך ואמר לי שאין שום בעייה הכל נפתר ומתוקן מעצמו שם.

<< עמוד קודם 18 עמוד הבא >>