פענוח חלומות בס"ד

חלומות על פרש

נמצאו 301 חלומות המכילים פרש - עמוד 17


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אני נחטפתי ע״י אדם לא ברור שחתך אותי בגרון, אחרי שהפסיק הדימום הוא לקח אותי איתו לכל מקום פתאום אחים שלי הקטנים היו בחלום איתנו וסיפרתי לאותו אדם על ההפרשי גילאים שלנו ואז איכשהו עבר מסר לאמא שלי שאני שם והיא באה אחרי שהחוטף הבין שזו אמא שלי הוא לקח גם סכין גדולה כזו חצי עיכול עם שפיצים והתחלנו ככה להילחם עד שהוא זרק את זה והסכין נכנסה בירכיים למעלה של אמא שלי בשני הרגליים יחד החוטף שלי ברח ואני הוצאתי את הסכין לאמא מהרגליים

שלום ראיתי באיזה פורום שאתה מפרש חלומות, והגעתי לכתובת הדואר שלך. ואני מעוניין לקבל פירוש לחלום שחזר על עצמו, כל פעם שונה עד לרגע שהילדה הזאת מתה היה לי על הנושא הזה מספר חלומות, עד לרגע שלפני 3 חודשים זה נגמר, בכך שהלידה מתה בגללי. בעיקרון החלום הזה חזר על עצמו, אך כל פעם קצת שונה, אך באותו אזור, עם אותה ילדה ואותו מיקרה. החלום מתחיל בכך שאני מוצא את עצמי, בבית הספר הישן שלי, אחרי זה אני מתחיל להסתובב ואני רואה ילדה(לא יודע אם זה קשור אבל היא בטעם שלי). את הילדה הזאת אני לא מכיר, לא ראיתי אותה אף פעם בשום מקום. ובכל פעם שראיתי אותה, התקרבתי לילדה הזאת וכל פעם היא אמרה לי את אותו הדבר, שהיא רואה אותי אז היא אומרת לי רק כל פעם במלים קצת שונות.(את משפטים שמייד הפרט) בעיקרון מה שהיא אמרה לי זה"היי מה אתה עושה כאן? המקום הזה מסוכן מידי, אתה יכול למות ואני לא צוחקת!" לפעמים היא גם אמרה לי "מי שלח אותך לפה?" אני כמובן עונה לה רק על המשפט השני, כי במשפט הראשון אני בכלל לא מגיב ושאני עונה לה אני אומר "שאין לי מושג איך בכלל הגעתי לכאן" אחרי הדיבור הקצר שתמיד את הרוב אני לא זוכר, אני פתאום רואה שמישהו מתקרב ותמיד זה מישהו, רק בצורה אחרת(כאילו דמות חדשה, אבל היא לא תמיד דומה לבן אדם)הדמות הזאת מתקרבת אליי, ואז הילדה הזאת קופצת להגן עליי למרות שהיא לא מכירה אותי, היא מגינה עליי ונלחמת בדמות הזאת. לפעמים היא מנצחת ואז החלום נגמר, ולפעמים היא מתחילה להפסיד ושנייה לפני שהיא מתה, מגיע איזה אור מהשמים ובאותו רגע אני מתעורר. תמיד שאני מתעורר בין אם זה נגמר בניצחון לבין באור(לבן) שהגיע מהשמים. אני תמיד אומר לעצמי למה לא עזרתי? למה אני כמו פחדן עומד במקום. וככה החלום הזה נמשך איזה שנה(החלום היה כל פעם קצת שונה עם משפטים אחרים, ודמות רע אחרת אבל כל השאר אותו דבר). החלום לא היה כל לילה אלה לפחות 2-3 בחודש, עד לרגע שחלמתי על הילדה הזאת במקום אחר והפעם לא בבית ספר, אלה במקום שמסביב הכל דשא, ויש באמצע בית נטוש, ואת המקום הזה לא ראיתי אף פעם. זה היה שאני מצאתי את עצמי ביער, ושאני יוצא מימנו אני רואה דשא ירוק. באמצע יש בית קטן נטוש מרוב סקרנות(ואני אדם סקרן)נכנסתי לבפנים שבאותו הרגע שנכנסתי שמעתי את הילדה הזאת צועקת, כבר ידעתי לזהות את הקול שלה היא אמרה לי צא משם מהר זה מסוכן אתה תמות. כמובן שמרוב פחד לא זזתי לא קדימה ולא אחורה, באותו רגע הילדה הזאת הגיע נכנסה ולקחה אותי ביד שלה ואמרה לי זה עכשיו או לעולם לא! התחלתי לרוץ יחד איתה ובזמן שרצתי הסתכלתי לאחור וראיתי רוח שמתקרבת לכיון שלנו,(בגלל שיש לי בעיה שאני לא יכול לרוץ מהר הרבה זמן וכנראה זה השפיע גם בחלום איך שהוא) התעייפתי מהר מידי ונפלתי. הילדה ראתה את זה והתקרבה לכיון הרוח בשביל לתת לי זמן לברוח, אך לפני שהיא הלכה לכיון שלה היא אמרה לי "חפש אותי ותמצא אותי חפש אותי לפני שהמצב של העולם יחמיר הזמן לא לטובתך ולא תמיד יהיה עילך הגנה טובה" ואז היא פנתה לכיון הרוח, והרוח תפסה אותה ולקחה אותה איתה. ואין לי מושג לאיזה מקום. ואני כמו דפוק המשכתי לברוח במקום לעזור לה(אם הייתי עכשיו יכול להחזיר את הגלגל לאחור היית עוזר לה). ואז פשוט התעוררתי ומאז אני לא חלום יותר על הילדה הזאת, אני כן עדיין חולם על שדים(כן באיזה חלום גיליתי שאותם דמויות היו שדים)ואיזה אור לבן מהשמים מציל אותי. שאין לי מושג מאיפה הוא. דרך אגב אני זוכר שבאיזה חלום אחד מהשדים אמר לי "אתה תמות כי אתה מפריע לנו, בתוכנית שלנו" אבל הוא לא הספיק להרוג אותי בחלום. בקיצור עד לכאן סיימתי מקווה שהכל ברור, ואם צריך עוד פרטים השמח לספר:) אני כרגע בין 18 לומד בכיתה יב בקרוב מסיים בית ספר. אין לי מושג מה החלומות האלה רוצים מימני. אני מעוניין לדעת למה השדים רוצים להרוג אותי? מי זאת הילדה הזאת? לאן היא נעלמה? מה הכוונה במשפט שלה האחרון "חפש אותי ותמצא אותי חפש אותי לפני שהמצב של העולם יחמיר הזמן לא לטובתך ולא תמיד יהיה עילך הגנה טובה"? אני מבקש עזרה בגלל שלאחרונה החלמות האלה קצת מעצבנים, ובאים בכמות גדולה יותר(כרגע זה הפסיק אבל אני לא בטוח אם לתמיד). בקיצור אשמח להסבר ואם יש דבר אחד שאני באמת רוצה שיקרה היא שהילדה הזאת תחזור. אני לא יודע מי זאת אבל היא עוזרת לי בלי שהיא יודעת עליי משהו. ואני כמו טפיש לא עוזר לה, ואני באמת רוצה לחזור למקום הזה ולעזור לה איך שהוא. אשמח להסבר מפורט בגלל שאני באמת לא מבין למה זה ככה. אני בסך הכל אדם פשוט אין בי שום דבר מיוחד(לפחות לא שאני יודע) והייתי רוצה לחזור לילדה הזאת ולשאול אותה מה היא רוצה מימני. תודה מראש

היה לי חלום שאחותי הקטנה קיבלה איזה שהוא קנס האנשים דפקו אצלנו בדלת דיברו איתה ואני קיבלתי וגם מכתב שבוא היה רשום הכול באנגלית אמרתי לבחורה שהביאה לי את זה שתסביר לי מה רשום והיא אמרה לי יש לך סרטן התחלתי לבכות אני לא יודעת בדיוק איפה אבל במכתב היה ראש של גולגולת..אני לא יודעת עם זה מציע על זה שיש סרטן בראש אשמח עם תפרשו תודה רבה :)

התחושה היא שאני בחו"ל (אחרי הכל זו חוויה טרייה) ונמצא במן חנות מזכרות (אני זוכר כמה סטנדים מסתובבים כאלו של גלויות), החנות מוארת ולבנה (בוקר או צהריים) ואני עם איזו ידידה (לא מזוהה, אבל התחושה היא שזו ידידה שלי). אנחנו מסתובבים ומסתכלים כשפתאום היא מקבלת מן התקף חנק, כמו אסטמה. היא מתחילה להשתנק ומתיישבת ואז נשכבת על הרצפה, אני בהתחלה נותן לה טפיחות מאחורי הגב וכשאני נשכבת אני נלחץ ושואל אותה (כשהיא על הרצפה שוכבת, ואני עומד לצידה אך מתכופף ועם הידיים על הברכיים) מה היא צריכה, משאף או כדורים (בתודעה שלי חשבתי שהיא לוקחת איתה כל הזמן משאף או כדורים בתיק..) ואז היא נרגעת וההתקף חולף, ואומרת לי "כלום, אני פשוט צריכה להרגע" אז אני מתיישר, וחושב לעצמי, זהו? זה הכל?. וכאן זה נגמר , אני מתעורר. ישר איך שהתעוררתי, חשבתי לעצמי אם פעלתי נכון , כלומר אם הייתי אקטיבי מספיק, זאת בניגוד לחלומות הקודמים..נראה לי שיחסית כן..אבל את תפרשני:) גם נראה לי שהמסר הוא אולי שאני נורא לחוץ ודואג ולפעמים מרגיש חנוק, כשבעצם זה הכל קשקוש ואין לי ממה..?

חלמתי שאני ישנה על סדין ברצפה אצלי בבית ובוכה ,ובנות דודות יושבות על הספה, והאקס שלי בדיוק נכנס אלי הביתה ומנסה לדבר איתי להבין מה קורה, ואני כמו לא מתקשרת עם אף אחד רק בוכה ובוהה בהם , ואז בן זוגי לשעבר מביא לי מפה שמופיע בה המילה בודרום בענק , אני אשמח אם תעזרו לי לפרש את החלום הזה כיוון שאני לפני תביעה משפטית איתו ואולי יש לחלום קשר או רמז לעתיד המשפט שעומד להתנהל בננו תודה

<< עמוד קודם 17 עמוד הבא >>