פענוח חלומות בס"ד

חלומות על האנשים

נמצאו 725 חלומות המכילים האנשים - עמוד 17


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

מישהו במכוון הכניס מלא כרישים לים והכרישים תוקפים את כל האנשים שמתרחצים, ואני רואה את הכול מהצד איך הוא הכניס את הכרישים, איך ניסו לעצור אותו,איך אנשים בורחים,נטרפים,כל הים התמלא דם ,המיים היו בצבע חכול ואדם. מי שכן שרד א. הכרישים מנסה להבין מה קורה מסביב יחד איתי ונהיה כעוס אחד גדול מול המנהל של המקום שמסתבר שגם הוא שותף לכל זה.

חלמתי שהייתה עם קבוצה של אנשים ועם הכלב שלי( האסקי סיברי מדהים שאני קשורה אליו ברמות), היינו ליד כלוב גדול שהוא שם שם חיות גם אריות ולביאות, ואז הכלב שלי נכנס בכוח לכלוב כי הוא רצה להריח את אחד החיות, וצעקתי לאנשים לא לתת לו להיכנס והוא הצליח להיכנס בכוח דרך הדלת של הכלוב לתוך הכלוב, הצלחנו להוציא אותו בפעם הראשונה אבל בפעם השנייה עוד פעם הוא נכנס והאריות היו סביבו וניסיתי להזיז אותו משם אבל לא הצלחתי כי היה עמוס בחיות ובאנשים, ואז אחד האריות תקף אותו וזרק אותו מבעד הגדר והכלב שלי נפל בדיוק עם הגדר ו״ שופד ״ ומת.. ראיתי הרבה דם מסביבו והאנשים היו סביבו וידעתי שהוא כבר מת אז לא הייתי מסוגלת להתקרב ולראות את זה..והתחלתי לבכות ולהרגיש אובדן גדול שליווה אותי בהמשך של החלום וממש בכיתי גם כשקמתי.

היה חלום שעלינו למעלה אני מאור יונית ואבא שלי והגענו למקום שדומה לציור ושהסכלנו ליד הרצפה ולא היה כלום חוץ מחושך כחול אבא שלי פשוט רץ ואנחנו נבהלנו כי חשבנו שהוא יפול אבל הוא התחיל לעלות למעלה ואז הגיע נקודה לבנה שבהתחלה הייתה לבנה ושגדלה הפכה לירוקה ואז אבא שלי חזר לקרקע והתחלנו לחשוב שזה אולי אומר שהוא במקום טוב ואז יונית התקדה אל הקצה וירדה היא התחילה לעלות והנקודה הגיעה היינו כולנו בלחץ אבל אז היא הפכה לירוקה ויונית חזרה אל הקרקע ואז מאור רצה ללכת גם אז עצרתי אותו ואמרתי לו שאני פוחדת עליו ועל אמא ושחר כי שהסתכלתי ראיתי שאין לאנשים שם קעקועים ולאמא שלי היה ואחותי שחר רצתה לעשות ואמרתי לו גם שלא משנה מה ייקרה אני עדיין אוהבת אותו הוא חיבק אותי ואז ירד ושהוא התחיל לעלות היינו כולם בלחץ וירדו לי דמעות ואז התחיל הנקודה הלבנה ושהיא גדלה הרגשתי כמו נצח אבל אז היא הפכה לירוקה ופשוט בכיתי ושמחתי מאושר ושהוא חזר הוא אמר לי שתורי אז רצתי אבל שנייה לפני נעצרתי והתחלתי ליהיות בלחץ הסתכלתי על כולה והם דיברו אליי אבל לא שמעתי כלום רק ראיתי מרוב הלחץ הסתכלתי סביב וראיתי את כל שאר האנשים מתנהגים כאילו כלום וכאילו הם לא רואים אותנו רובם היו סינים הסתכלתי בחזרה למקום החשוך והכחול וראיתי שיש שם מדרגות שמסכלים עליהם פשוט מרגישים לחץ הסתכלתי על הדלת שלידה אבא שלי וכולם היו שם והיא נרתאה לי מוזרה ואז הבנתי שאני צריכה לרדת אז עשיתי צעד וזה התחיל להרים אותי למעלה הרגשתי מפחיד ומוזר ואז הנקודה הופעתה מולי חיכינו כולנו שוב בלחץ אבל פתאום הרגשתי כמו נצח ולא כמו שהרגשתי שהסתכלתי מהצד הנקודה התחילה לגגול ולהפוך ל...ירוקה שמחתי אבל לשניה כי אז היה רשום בגדול עבודה זה הוריד אותי ופשוט קפאתי במקום ראתי את כולם והתלתי לשמוע צפצוף פחדתי הם התחלו לבוא אלי והתחלו לחשוב מה זה אומר ומתי שהם התחילו לחשוב התחלתי להגיד להם שאולי זה לא נורא וזה מקום שבו עובדים בעבודת החלומות שלך ובמקום שלכם נחים הם הסכימו איתי אבל בלב כל אחד חשב אחרת...

חלמתי שאני ובעלי נמצאים במקום בארץ לא מכירים היינו עם הרבה חבירים גם לא מכירים רצינו כולנו לעזור לאחת הייתה חולה וצריכה לעבור טיפול מחוץ לארץ ,אבל האישה הזאת הייתה בסדר מבחינת מראה וגם הייתה שמחה שכולנו רוצים לנסוע לחול ולעזור לה ,ופתאום הייתה עץ עבה שנפל על האנשים אבל כול יצאו מזה ,אז אמרנו כנראה שזה סימן לא לנסוע לחול ,ואחר כך אמרנו נסע ופתאום אני בחוץ ואני רואה ים לא ישר ובאמצע הים הייה בניין משתי קומות ישן ולא גמור ופתאום הים בולע את הבניין ומתחיל צונאמי ואני ובעלי אחד ליד השני [במציאות אני ובעלי מאוד קשורים אחד לשני ]אני מתחילה לצעוק ורוצה לעזור לבעלי וגם הו קרא לי והושיט היד שלו בכדי לעזור לי אבל המים כבר הפרידה בנינו ולקחה את כולם ואני במציאות לא יודעת לשחות אז בחלום התחלתי להיות רגועה ולתפלל מתחת למים עמוק ,ופתאום הכל נעלם ואני חזרתי למקום לבד אבל ראיתי כל האנשים נמצאים חוץ מבעלי וכאילו לא קרה כלום ואני לא מצליחה למצוא את בעלי ,ומחילה לשאול אותם אז כאילו אף אחד לא מקשיב לי ושרציתי לראות להם את הים בכדי שיקשיבו לי ובכדי שאני אמצא את בעלי ,אני מוצאת במקום הים יש אדמה כולה שתולה ומסודרת ויפה עם כל מני צבעים

בעל ואישה באו לבית שלי עם הילד שלהם וישבו אל הספה ודיברנו ביחד והאישה הביאה לי כורכום ואומרת לי תביאי לי גם משהו ונתתי לה מלח והופיעו חדרים בבית ובכל חדר הייתה משפחה אחת והחדר שלי בפנים היה נראה כמה חדרים בפנים חדרים גדולים ואני אומרת מה אני קניתי עם אנשים את הבית וכמה אפשר לגור ככה עם האנשים ואני חייבת למכור את הבית ולקנות בית אחר והלכתי לאיש אחד ואז הופיע בעלי ואני רואה מהחלון רק את הגב שלו הוא הלך וגבו מופנה עליי

עברה משאית עם ארגז פתוח שמוכרת בדים. אבא שלי ניגש לאחד הגלילים, משך את הבד וניער אותו .מתוך הבד נפל תרנגול קטן שחור. ממש אפרוח. כל האנשים שהיו מסביב למשאית על שפת המדרכה אמרו איזה מזל שאבא שלי ניער את הבד והתרנגול ניצל. אחכ התרנגול ניגש לאבא שלי וממש הכניס את הראש שלו לבית החזה של אבא שלי כדי שילטף אותו. הוא בעצם בא להודות לאבא ואף הגיש לו רגל. כאילו לחץ את היד של אבא. תוך כדי שמתי לב שהתרנגול כבר לא אפרוח.. פתאום הוא נראה לי גדול. ואז כולם התעניינו אם התרנגול הזה באמת חביב וחברמן ורצו לדעת אם הוא נחמד רק לאבא או לכולם. ובאמת התרנגול עבר איש איש וחיפש ליטוף והתמסר לחיבוק.. מה זה אומר?

<< עמוד קודם 17 עמוד הבא >>