פענוח חלומות בס"ד

חלומות על תמ

נמצאו 4,741 חלומות המכילים תמ - עמוד 16


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שאני וידידה שלי תמרה אחד ליד השני ואז אני אומר לה שאני יחזור עוד מעט והיא באה לנשק אותי ואז כולם יהיו צריכים ללכת לישון באגם ואני וחבר שלי היינו צריכים לרוץ למסע במשך 10 שבועות ואז שחזרנו ביקשתי אני וחבר שלי עשינו תחרות ספרינט לסוף ואז ביקשתי מהמאמן שלי שיחזיר אותי הביתה ובדרך לאוטו ראיתי את תמרה נוסעת על גלגליות ואז נכנסתי לאוטו ובכיתי בגלל שההורים שלי השתנו חזרתי הביתה ואבא שלי קצת השתגע הוא רצה לירות בי ברגל ואז אמרתי להם שאני רוצה להגיד משהו לתמרה ושם נגמר החלום ועכשיו אני מרגי שעצב שלא דיברתי איתה

אני אמא ואח שלי יוצאים מהבית ואז אני נותת תירוץ שילכו בלעדי ואני אבוא לבד למקום, כדי שאני יוכל להתאפר ולהתארגן. כשאני יוצאת מהבית אני נאבדת ולא מתמצאת ואז אני רואה כמה ילדים קטנים ואני מבקשת עזרה ואז אח גדול של אחד מהם מגיע ומזמין אותי אליהם לביניין ולעזור לי לראות מהחלון לאן ללכת, אני הולכת אליהם ויש לי קראש על האח הגדול ואז יש בינינו רגע ארוך של קשר עין ואנחנו פשוט מתחילים להתחבק חיבוק כל כך אוהב ומנחם ואנחנו מסתכלים אחד לשני בעיניים ולא נפרדים. נדמה לי קראו לו גבריאל.

הזיכרון שלי... אני נמצאת בבית ומרגישה בחתיכה בפה.. אני מוציאה אותה ומסתכלת היא חתיכה מוזרה אני מסתכלת במראה ורואה שחסרה לי חתיכה מהלשון וזה לא כואב או מרגיש מוזר. אני מתקשרת לאחותי והיא אומרת לי שהיא בדרך אלי עם ארוחה. אני מסתובבת בבית ורואה הרבה אוכל מונח על השולחן. פתאום אנינרואה שאני בדרך (ברכב) לאיזה בניין.. שאנו נעצרות ויש דרך שאנחנו צריכות להגיע אליה דרך כלי אחר.. אחותי רצה ולוקחת את האופניים החשמלאים ואני נתקעת עם סוג של אופניים נמוכים מאוד (כמעט על הקרקע) שמופעלים על ידי הרגליים.. אנחנו מגיעות לבניין ומנסות לפלס את הדרך דרך דוכניים. אני רואה או חושבת שאני רואה בלון ענק בצבע צהוב ומנסה לעבור דרכו ודוחפת אותו מעט כדי להגיע למעבר השני אך מסתבר שהבלון היה בן אדם גדול מאוד שלבוש בבגד בצבע צהוב.. הוא היה קצת מפחיד.. אבל הצלחנו לעבור והתחלנו ללכת במסדרונות ענקיים עם עמודים עד שבגענו לסוג של בר שישב שם כנראה רופא מתמחה שהקשיב לשיחה שלי ושל אחותי וביקש לראות את הלשון.. הוא אמר משהו על הלשון (לא הכי זוכרת אבל זה נראה שהוא הרגיע אותי). בעוד שהוא מסתכל הגיע רופא וקרא לו לבוא.. ואז התעוררתי.

חלמתי שהייתי בפארק לייד הבית שלי, ואז עליתי על איזשהו מתקן גבוהה וכשהגעתי היה שם ספר פתחתי אותו והיה שם תמונה של ילדה קטנה ממש פיצית בת שנתיים משהו כזה וזה היה על החיים שלה ועל זה שהיא התאבדה ולא הבנתי איך ילדה כלכך קטנה התאבדה וקמתי יש לזה מסר או שזה סתם

אני כל הזמן חולמת שאני עפה בין אם זה בעזרת הידיים לפעמים אני מתקשה לעוף ואני צריכה בחלום להתרכז ממש בשביל לקבל את היכולת הזאת ולפעמים זה מלא עובד שאני תחת סכנה לרוב בנוסף בחלום האחרון שהיה לי עפתי בעזרת הרגליים ולא הידיים שזה יוצא דופן . אני תמיד מחפשת לעוף גבוהה

הייתי בפארק לייד הבית שלי, ואז עליתי על איזשהו מתקן גבוהה וכשהגעתי היה שם ספר פתחתי אותו והיה שם תמונה של ילדה קטנה ממש פיצית בת שנתיים משהו כזה וזה היה על החיים שלה ועל זה שהיא התאבדה ולא הבנתי איך ילדה כלכך קטנה התאבדה וקמתי יש לזה מסר או שזה סתם

<< עמוד קודם 16 עמוד הבא >>