פענוח חלומות בס"ד

חלומות על אלוהים

נמצאו 339 חלומות המכילים אלוהים - עמוד 14


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

סבתא שלי מתה לפני כחודש והיום חלמתי , שאני נמצאת בבית ודודה שלי מתקשרת אליי ואומרת לי שקברן התקשר אליה ואמר לה להתקשר אליי ושאני והיא צריכים לבוא לקבר של סבתא , הגענו ואז הקברן התחיל לחפור והוציא את כל החול , פתאום גם סבא הגיע כהוא יכול להרגיש את סבתא , והוא מתחיל לפתוח את ארון של סבתא ושטף אותה . ואז פתאום היא פותחת עיניים והלב חוזר לפעום והיא חוזרת לעצמה והיא מצביע אליי ואמרת שדברתי עם אלוהים ושבקשתי ממנו להחזיר אותה לחיים בריאה.

יש לנו בית 3 קומות במציאות חלום ראשון: חלמתי שהקומה הראשונה מתמלאת במים(כנראה אני מלאתי לא זוכרת בדיוק-חלום-) והתלהבתי שתהיה בריכה גדולה הסלון שלנו גדול והיה אפילו בחלום יותר גדול , החלק של הכניסה לא היה מים וקצת יותר מחצי המדרגות שבתוך הבית המים הגיעו , אני ואמא שלי נמצאות בקומה שניה , ואני מתחילה לרדת 2 מדרגות מלמעלה כשיש לנו (במציאות 17 מדרגות ) ורואה איך הכל מים ומתלהבת ואומרת לאמא ומבינה שהמים יותר מדי התמלאו בבית כי רואה מלא דגים יפים שוחים ויונה/ציפור(לא זוכרת מה זה היה) באה מולי קופצת החוצה מיד דאגתי שתעוף ותצא מהחלון אבל נבהלתי ואמרתי ואי הם יכולים להגיע אלינו מהמים זה מלא מידי חייב להוריד מהמים וקפץ דג לעברי כי אני עומדת ממש במדרגה השניה ואחרי השלישית נראה שנהיה הבית לחלק מהים יותר לא כחול נקי של בריכה לא נוכל לשחות זה נקי אבל לא ממש יש דגים אי אפשר רציתי בריכה והדג שקפץ מהמים הצלחתי לתפוס אותו ולתת לו מכה אז הדג מת והעפתי אותו , נלחצתי נכנסנו לסיטואציה שאנחנו למעלה לא יכולות לרדת , אבא בדיוק נכנס לבית שהכניסה בקומה ראשונה ורואה שקרוב אליו בסלון נהיה מאין בריכה גדולה -מראה ים אפילו כי יש דגים) לאורך כל הקומה הראשונה ואנחנו גם לא יכולות לרדת מקומה ראשונה , חלום שני : רדפו אחרי 4-5 גברים הצלחתי לברוח ואז משהו מהם 1 עשה לי תרגיל והגיע מולי כשחשבתי שהם איבדו אותו , הערתי את עצמי . ----- בבקשה מה אומרים 2 החלומות האלה מקווה לבשורות טובות ממילא החיים לא היו לי משהו ואני עדין לא מעקלת לפני יומיים קיבלתי מתנה רצינית מההורים שלי משהו שדי נלחמתי עליו והגיע לי ממזמן אלוהים ריחם עלי וסופסוף הראה לי שגם לי שווה לחיות מקווה שהייתי כמה שיותר מובנת ויהיה לנו בשורות טובות אמן. מחכה לקבל תשובה מקצועית .בתודה רבה מראש !!!

חלתי על שאני נמצאת במקום אצל דודתי ברוסיה ושאני מנסה להתחבא איפשהו .... והייתה שם דמות של בחור גבוה והוא חיפש משו וכל פעם שהייתי נתקלת בו בחלום הייתי נתרעת ..לאחר מכן הוא נגש אלי וקרא לי בשם שהוא לא שלי ואני אומרת לא זאת לא אני זה לא השם שלי... ועיניו היו כחולות אבל היה בהם סוג של עומק אין סופי .. והיה לו קול כלכך מושך וצלול ונקי פשוט לגשת ולתת לו חיבוק .. והוא אמר לי אני הוא אלוהים ואת אלוהית ... וכאן התעוררתי

חלתי על שאני נמצאת במקום אצל דודתי ברוסיה ושאני מנסה להתחבא איפשהו .... והייתה שם דמות של בחור גבוה והוא חיפש משו וכל פעם שהייתי נתרלת בו בחלום הייתי נתרעת ..לאחר מכן הוא נגש אלי ורא לי בשם שהוא לא שלי ואני אומרת לא זאת לא אני זה לא השם שלי... ועיניו היו כחולות אבל היה בהם סוג של עומק אין סופי .. והיה לו כל כלכך מושך כמו פשוט לגשת ולתת לו חיבוק כמו שמחבקים את אמא ... והוא אמר לי אני הוא אלוהים ואת אלוהית ... וכאן התעוררתי

<< עמוד קודם 14 עמוד הבא >>