פענוח חלומות בס"ד

חלומות על הוא ישב

נמצאו 130 חלומות המכילים הוא ישב - עמוד 13


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שאני ומישהו שיצאתי איתו לומדים ביחד באותה כיתה בתיכון. הוא ישב בשיעור ליד ידידה שלי בשולחן של שלושה אנשים. אני זוכר שממש השפילו אותי בשיעור הזה ופשוט ברחתי משם. איכשהו הגעתי לשכונת מגורים שלי וקבעתי להיפגש איתו על גשר שנמצא בחלום. באתי לעלות לשם על מדרגות נעות ואז התעוררתי

חלמתי חלום מוזר,שקילחתי את הילדה שלי , ואחרי כמה זמן אני שואלת איפה רומי(הבת שלי) מסתבר שהיא נשארה באמבטיה ואני רציתי להשכיב אותה לישון, וצעקתי רומי עדין באמבטיה ורצתי לשם,פתחתי את הדלת וראיתי את רומי יושבת באמבטיה מחבקת את רגלייה,האור היה מעורפל כזה ,וכל קטן חום ישב לצד האמבטיה,ובאתי אליה והכלב הפך לכלב גדול לברדור שחור והוא ישב לצד האמבטיה,זה היה חלום מוזר הרמתי אותה השכבתי אותה לידי אבל היתה הרגשה מוזרה בבית,כאילו ראיתי דמויות והאור היה מהובהב כזה ואני זוכרת שהייתי צריכה להגן על הילדה שלי וחיבקתי אותה צמוד צמוד לצידי..מה זה אומר אני מפחדת.

חלמתי שאני בטיול עם אמא שלי ואנחנו באכסניה שניראית כמו הרחוב שלי והלכתי בין הבניינים וחיפשתי מישהו ואז משפחה שלא הכרתי אמרה לי: "אה הנה את, תומר מחכה לך." ואז יצא מתוך הבניין בחור ונישק אותי והרגשתי כאילו אני מכירה אותו למרות שלא ידעתי מי זה, זה היה תומר. ואחרי שהוא נישק אותי הוא אמר לי שניפגש מאוחר יותר. ואז נפגשנו מאוחר יותר והוא ישב באיזה בית בחדר ליד המחשב, התיישבתי עליו והתנשקנו. תומר היה גבוה, השיער שלו שטני והעיניים שלו כחולות והוא הזכיר לי מישהו שאני מכירה אבל לא קוראים לו תומר.

חלמתי שאחותי בחדש שלי מבשרת לי שאמא שלי בוגדת באבא שלי עם מישהו שהיא פגשה בתיאטרון כשהיא שיחקה בהצגה ואני הייתי המומה ואז אחותי יצאה ואמא שלי נכנסה לחדר והתחלתי לצעוק עליה איך היא מסוגלת לבגוד באבא שלי ושתתבייש לה והיא התווכחה איתי ואז ברחתי מהבית לרחוב ופגשתי שם את הקומונר שלי אבל הוא ישב על ספסל עם הגב אלי אז הלכתי לקומונר אחר וכל פעם שבאתי לספר לו מה קרה מישהו אחר היה צריך אותו ולא היה לו זמן לדבר איתי למרות שניסינו תוך כדי הליכה..

האקס שלי בא לבית הורי אבל זה לא היה באמת הבית שלהם אני חיבקתי אותו חזק מאד הרגשתי אלי געגוע וחיבה ודאגה רבה קמתי לארוך לו שולחןהוא ישב עם אאם אבא שלי וסיפר לו שעוברת עליו תקופה מאד קשה ושאמא שלו נפטרה מסרטן והעסק על הפנים והמסעדה נסגרו הוא סיפר שממש קשה והמדפחה מתפרקת וגם החיים שלו והלך ואז אבא שלי סיפר לי את כל מה שהוא שמע ממנו

חלמתי על שילדתי תינוק ומלא חברים ומשפחה באו לבקר אותי וכולם נותנים לי נשיקות ואז פגשתי את דודה שלי והיא אמרה שהיא קצת לא מרגישה טוב ואז פגשתי עוד מכר שלי שהוא ישב על כיסא גלגלים ואמר לי שהוא ממש חולה ואז שאלתי את אמא שלי אם זה תינוק בן או בת כי לא ראיתי כלום למטה ובליבי חשבתי שב=את בת אבל בסוף אמא שלי אמרה שזה בן

חלמתי חלום מוזר,שקילחתי את הילדה שלי , ואחרי כמה זמן אני שואלת איפה רומי(הבת שלי) מסתבר שהיא נשארה באמבטיה ואני רציתי להשכיב אותה לישון, וצעקתי רומי עדין באמבטיה ורצתי לשם,פתחתי את הדלת וראיתי את רומי יושבת באמבטיה מחבקת את רגלייה,האור היה מעורפל כזה ,וכל קטן חום ישב לצד האמבטיה,ובאתי אליה והכלב הפך לכלב גדול לברדור שחור והוא ישב לצד האמבטיה,זה היה חלום מוזר הרמתי אותה השכבתי אותה לידי אבל היתה הרגשה מוזרה בבית,כאילו ראיתי דמויות והאור היה מהובהב כזה ואני זוכרת שהייתי צריכה להגן על הילדה שלי וחיבקתי אותה צמוד צמוד לצידי..מה זה אומר אני מפחדת.

<< עמוד קודם 13 עמוד הבא >>