פענוח חלומות בס"ד

חלומות על 9

נמצאו 121 חלומות המכילים 9 - עמוד 11


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

זה חלום שחלמתי בגיל 8-7 וזה עדיין בתודעה שלי גם לאחר 9 שנים החלום : סצנה 1: אני גרה בבניין גבוה מאוד , ושני ערבים רודפים אחריי אני איך שהוא מגיעה לקומה שאני גרתי בו קומה 7 , אני הולכת לחדר כלשהוא ומציצה מהחלום , אני רואה את הערבים מטפסים עם סכינים בידיים שלהם מנסים להגיע אליי, אני מפילה אותם ואז עוברת לסצנה 2 " אני יורדת ללמטה ואז רואה נחש \ הוא מתקרב אליי אני מנסה להרוג אותו וחותכת אותן אבל הוא חוזר לחיים הוא מתחבר לעצמו שוב ומתרבה , אני חוזרת על הפעולה כמה פעמים.

בקיצור חלמתי שהחונך של הבן שלי שהוא בן 9 אוטיסט הוא שומר עליו ואני נכנסת לנוח ואני לא יודעת אם זה היה הבית שלי או של וסבא אמא ואבא שלי שאימי נפטרה לםני חצי שנה אבל אין חדרים הכל זה אדמה עם מעט דשא ואני אומרת טוב אני ישכב על הדשא וירדם ואני רואה שהכל רטוב מהגשם... ואז אני נכנסת לעוד חדר ועוד חדר והכל אותו דבר...ואז אני מוצאת איזה חלק לא רטוב ואני רואה שהכל מסביב זה פוחלצים של חתולים מתים... ופתאום ראיתי חתול גוסס והיתה רוח והראש שלו עף והוא מת

החלום התחיל בזה שאני התעוררתי משינה, הבית לא היה שלי, הייתי בחדר חשוך עם קירות עץ ורצפת עץ, היה ארון עץ עתיק,ישן ופשוט צמוד לקיר שפונה עם הצד שלו למיטה... ישנתי על מיטה זוגית עם מצאים לבנים, עם אחותי עדן, ואחי רז/רון, שלושתינו ישנו באותה המיטה, ופתאום התעוררתי,החדר היה חשוך מאוד אבל התעוררתי בגלל אור כחול מהמם שבקע מהרווחים בין הדלתות בארון... וחשבתי לי איזה חלום מוזר וחזרתי לישון.. ואחרי דקה שוב התעוררתי והארון נפתח ויצאה מישם דמות כחולה קטנה, כהה מקופפת, אני יכולה ממש לצייר אותה לפרטים, היא יצאה ונעלמה ופתאום הופיע לצד המיטה כשהפנים שלה מסתכלים אל המיטה אבל לא אליי, ואני קמתי מהר והלכתי לסוף המיטה וממש רעדתי, הסתרתי חצי מהגוף שלי בשמיכה (הייתי בישיבה והסתרתי עד גובה הכתפיים), וניסיתי לצעוק לאמא שלי אבל לא יצא לי קול מהפה מירוב פחד, ואחרי זה הסתכלתי על היצור כדי לוודא שהוא לא מסתכל עליי, ואחרי שראיתי שהוא לא הפנה מבט אליי ניסיתי שוב לצעוק לאמא שלי, ושוב לא יצא לי שום קול מהפה, אז אמרתי לעצמי, אני לא אסתכל עליו, אני כמה שניות אשכח ממנו ואצרח הכי חזק שאני יכולה, וצרחתי "אמאאאאאאא" ויצאה לי מהפה צרחה ממש חזקה ונדלק האור בחדר הצמוד ואמא שלי באה והדליקה את האור בחדר שהייתי בו אבל היצור נעלם, וסיפרתי לה והיא חיבקה אותי ואמרה... "פגשת אותם?.. את תואהבי את הקטנים" והיא רצתה ללכת בחזרה לישון בחדר שלא ולא נתנתי לה, אחרי כמה דקות השמש זרחה וקמנו כולנו מהמיטה, ושני האחים שלי ישבו בספה אדומה/חומה וראו טלוויזיה והיה רווח של איזה מטר בין הטלוויזיה לקיר לשם מעבר, והקיר מאחור היה בטון ובצבע צהוב-קרם. אמא שלי רצתה להכנס להתקלח ואני הלכתי אחריה כמו זנב, לא הסכמתי להתרחק ממנה, וביקשתי שכשתתקלח אני אהיה במיקלחת, והבטחתי שלא אציץ למרות שלדעתי עכשיו זו סתם הבטחה.. למה לי להציץ?.. וגם אם אציץ לראות שהיא באמת שם.. מה זה משנה?.. בכל מקרה הבטחתי ונשארתי במקלחת כשהתקלחה, הייתי ליד דלת המקלחת שהייתה פתוחה למחצה וראיתי את שני אחיי בספה צופים בטלווזיה ופתאום מאחורי הספה ראיתי שתי אצבעות כחולות וגדולות צמודות לקיר (את האגודל והאצבע שצמודה לו) הן היו מתוחות והוא לא זז כדי שלא יבחינו בו, קראתי לאמא שלי לצאת מהר מהמקלחת והצבעתי על האצבעות, היצור הזה לא הזיז את היד והיא ראתה אותו ופשוט הסתכלה עליי מלמעלה בחיוך והמשיכה להתלבש ולנגב את השיער, אני הלכתי וישבתי בפינה אחרת של המקלחת, מפינה בה לא ממש רואים מה קורה ליד הדלת, ומישהו קרה לה והיא חייכה והלכה לדלת, ופתאום ראיתי יד חומה עם כתמים צהובים מחבקת אותה ( היד נראתה ממש דומה ליד של צפרדעץ ממש דומה, אבל במקום עיגולים בקצות האצבעות היו שם מעיין אצבעות שהזכירו קצת אצבעות אדם וציפורניים כמו של תוכי, צרות, שחורות ומבריקות בקצה. . ליד היו קרומי שחייה ועוד כמו של דג מעמקים.. מעין קרום דק ושקוף למחצה ) , והוא חיבק את אמא שלי בגב, מכתף לכתף, והוא אמר" לה אני הולך עכשיו... ושהיו לך חמישה ימים של אושר " והיד הפסיקה לחבק, יצאה מין הדלת ונעלמה... ואז היא האם, הסתובבה אליי ופשוט חייכה והתעוררתי מהחלום.. והמוזר הוא שהגוף לא היה שלי והמשפחה לא שלי... כאילו ראיתי את הכל כזיכרון של מישהו אחר.. וזה היה ממש ממש אמיתי ואני זוכרת מלא פרטים קטנים שראיתי בספור.. אף פעם לא חלמתי חלום בסגנון ולא שמעתי על חלום דומה. הסיטואציה הייתה ממש אמיתית, כאילו אני באמת זו שחובה הכל.. היו שלושה יצורים, שניים כחולים ואחד חום, והאם אמרה"את תואהבי את הקטנים"משעמע שהיה יותר מאחד קטן ואני ראיתי רק אחד קטן.. זה שיצא מהארון. הילדה שאני חוויתי דרכה את הסיפור הייתה בת 9 בערך ואני בת 17, הילדה השנייה "עדן" הייתה בערך בת 7 והילד השני בן 5-6. אני הבכורה גם בחיי, יש לי שני אחים קטנים ואין לי אחות. אני לא זוכרת את פני האם, אבל אני זוכרת שהייתה עם עור בהיר, שיער אדמוני עד העורף, גלי,עם חיוך רחב, שפתיים דקות וקמטים עמוקים סביב השפתיים כשחייכה. אשמח לדעת מה הוא אומר בגלל שלי באמת אין מושג.. במיוחד החלק בסוף כשהיצור החום איחל לאם "חמישה ימים של אושר"... זה נשמע מאיין מסר.... מצפה לתשובה.. ולהתראות

בחלום נפרדתי מבן הזוג . ישבתי בבית קפה עם בנותיי והגיע מישהו שביקש את מספר הטלפון שלי. התנגדתי אבל ביתי הקטנה לחצה עלי לתת לו. לאחר זמן ביקש כי אבוא איתו לביתו ושם ניסה לנשק אותי בכוח ואני התנגדתי. מהחלון ראיתי מכונית ישנה ובה יושב בן זוגי . פתאום נסע וכשיצאתי מביתו של האיש ראיתי את זן זוגי במכונית עם שני תינוקות תאומים וילדה נוספת. ככשאלתי בני כמה התאומים : ענה: 9 חודשים. ואז אמרתי : אבל לפני 9 חודשים היית איתי איך זה קרה? פתאום כשהאיש יצא מביתו והתקרב אלי פנה בן זוגי אליו והחזיר לו את התינוקות והילדה ואמר: אלה שלו. אני רוצה לחזור אליך ולתמיד ולא אכפת לי מהסבל . והנה המפתח של המכונית הישנה שקניתי אני רוצה לשכפל לך את המפתחות שיהיו גם אצלך. נסענו להמשך החיים והדרך. מה פירוש החלום?

עיר שגרתי באה לפני כ 9 שנים נער יושב בתחנה ואני שם נער כחול עיניים ושיער בלונדיני זהוב מחייך ומביט אל חבריו יושב על ידי ומדבר אני מתחילה לענות בנדיבות עד שמישהי קוראת לנער והנער חוזר אם דמעות אלי ואומר אמא ואבא נפטרו אני מחבקת את הנער והנער עונה מה אני יעשה עכשיו איפה יהיה אני מציע לנער לבוא אלי אך הוא מסרב אחרי כמה שנים אמא מבקשת ממני להינשא אני מכירה שני גברים שניהם מי אסיה גבוהים ומאוד נאים הראשון אם שיער שחור חלק וחיוך מקסים נירא כילד מזכיר לי את הנער לפני כמה שנים השני יותר מבוגר אך מאוד גברי אמא מעמידה בפני שניהם מסימות מי ישיג את ידי פתאום המחשב נדלק ואישה זקנה מופיעה במסך ושואלת במי בחרת לא עניתי והאישה מופיעה מול פניי ואומרת על תעשי את זה פתאום גבר זקן מופיעה במקום האישה הזקנה ולוקח את ידי וקורא לי בשם הכינוי שחבר שלי קורא לי מביט בי שני הגברים צריכים לבחור מתנה לתת לי כתוב שם באנגלית צמיד טבעת ושרשרת בקופסאות כחולות קטנות מסודרות אני מביטה בגבר הזקן מביטה בו עמוק לוקחת קופסה שכתוב עליה טבעת ונותנת אותה לאיש הזקן אם דמעות ואומרת לו שכאן אני ניפרדת מימנו שני הגברים מביטים במה שקורה ואז אני מתקרבת אליהם והם הופכים לשתי נשים אני אומרת להם אני מצטערת!

<< עמוד קודם 11 עמוד הבא >>