פענוח חלומות בס"ד

חלומות על המפגש

נמצאו 15 חלומות המכילים המפגש - עמוד 2


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי הבוקר שבת - שנפגשתי עם חברים שסיפרו ששמעו ברדיו שאחמדינג'ד שלח מטוס מעל ירושלים שפיזר כסף וצה"ל הוריד את המטוס - הלכנו אח"כ 4 חברים שלום, אמנון ,עדנה ואני גליה למסעדה והזמנו לאכול ושם פגשנו עוד חברה עם בעל והילדים והנכדים - אחרי המפגש חזרתי לשולחן ורציתי לאכול עוף אז ביקשתי שישימו לי אותו על הגחלים ש/יתחמם והחלום יסתיים

חלמתי שהיה סוף העולם, ולקחו אותי ואת כל מי שאני מכירה למקום שזה היה כאילו המפגש האחרון של כל העולם ביחד לפני שהוא נכחד. נסענו באוטובוס וכשהגענו נפתחו הדלתות של האוטובוס ואני רואה ארובות ענקיות וערמה מטורפת של גופות של אנשים. בשלב הזה הבנתי שלקחו אותנו למחנה השמדה כמו של השואה וכשנכנסנו רצו לגרום לנו להישאר בכך ששמו שם חנות כמו דיוטיפרי כדי שנחשוב שכדי לנו להיות שם. היתי עם חברה שלי והיא נגעה בכוונה בגדר החשמלית של המחנה כדי לראות מה יקרה ואז היא התחשלה קצת וקפצה ואז המשיכה כרגיל. אני ידעתי שיעשו לה משהו על זה שהיא נגעה אז התרחקתי קצת ממנה וניכנסנו לחנות והיא ראתה שם ספר וסאה להראות לי אותו ולפני שהיא הביאה לי אותו היא אמרה לי שהיא לא מרגישה כל כך טוב ואז היא נפלה לריצפה והרימה אותה אישה מסודרת בלבוש אלגנטי וזרקה אותה לפח שמוביל לערמה של כל הגופות. אחרי זה אני ואחותי הקטנה ניסינו לברוח משם ורצנו לאיזה יער והתחבנו אבל לא הצלחנו וחזרנו למחנה. בחלום הזה אני כל שניה התעוררתי לחצי שניה ונרדמתי חזרה והוא כל הזמן המשיך עם העלילה הנוראה וכולם התחילו למות ורק אני נישארתי וניסיתי לשמור על אחותי הקטנה כל הזמן, ואז אני התעוררתי והערתי את אמא שלי והיא הכינה לי לשתות ושתפתי פנים ואז אחרי איזה רבע שעה חזרתי לישון ושוב חזר לי החלום הזה ובו אני הלכתי במחנה במקום סגור והיה בריצפה סורגים שאפשר לראות דרכם את הכומה התחתית ששם הכינו את האוכל והיתה שם אישה שניראת עדינה עם רגליים משולבות ונחה. אז קפצתי על הסורגים עד שהם נישברו ונפלתי לקומה התחתונה והתחננתי ובכיתי לאישה שתעזור לי להינצל ואז היא בכתה נורא כי היא לא ידעה מה לעשות ולבסוף היא החביאה אותה בתא של שירותים והייתה לי תחושה של הקלה אבל כעבור 10 שניות הדלתות של התא התחילו להתפורר ולעוף עלי כמו בסופה. ולבסוף השואה ניגמרה ושיחררו אותנו והאיש ששיחרר אותנו אמר "שמעתי שבכיתם שם קצת, מה קרה?" כאילו שהוא לא ידעה כלום, אבל הוא כן ידע מה קרה שם והוא זילזל בזה, לא הבנתי כל כך מה הוא רצה. אני ממש ממש פחדתי בגלל זה, ואני ממש ממש רוצה לדעת מה זה אומר, סליחה שיצא ארוך פשוט החלום הזה המשיך והמשיך כל הלילה אז שניגמרה העלילה, כאילו בכח, עד שהשואה נגמרה.

חלמתי שבן זוגי הסתכסך עם איזה מישהו כי העסק שלו ושל השני מתחרים . והבחור קבע לדבר איתו ורצח אותו עם שני חברים חבר שלי סיפר לי בחלום איפה מקום המפגש אז עקבתי עם הרכב שלי וראיתי שכבר קוברים אותו ליד הבית שלי כלומר הבנתי שהרגו אותו ולא הפסקתי לבכות

אבי שנפטר לפני שבועיים מופיע לבוש כהרגלו מפצח גרעינים כמו בחייו. אנחנו כאילו אמורים להיות באבלות עליו אבל בחלום אנחנו באבלות על הבן של אישתו. אני שואלת אותו למה הוא דיבר בטלפון בשבת זה אסור, הוא עונה שהוא דיבר ושזה לא נורא. וגם אומר שראה טלוויזיה. המפגש מתרחש בפארק ירוק. אני כאילו המומה מהאדישות שלו לשמירת האבלות..אני אגב כן שומרת כמו שצריך את האבלות עליו. גם בשבת.

2