פענוח חלומות בס"ד

חלומות על הוא ישב

נמצאו 130 חלומות המכילים הוא ישב - עמוד 2


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

הרב קנייבסקי הגיע אליי בחלום ישב ברכב חדש מצד שמאל שאחרי הנהג חגור בחגורת בטיחות וממתין שאעלה לאוטו ואשב על ידו. מלפנינו עומד בעלי,כביכול מחוץ לרכב והשיניים הקדמיות שלו לבנות במיוחד ויפות אך על השן השמאלית שלו יש פגם בינוני, בליטה של שן, כביכול כמו שן על שן... לא זוכרת את האופן בו פעמיים הרב הראה לי את פניי עם כיסוי ראש לבן מלא. רוצה לציין שלפני כשנתיים בעלי חלה אז הייתי עם חצי כיסוי ראש ולרפואתו קיבלתי על עצמי כיסוי ראש מלא מאז...כשפתחתי עיניי לקראת בוקר הוא ישב על מיטתי וכהרף נעלם. זכותו תגן עלינו ועל כל ישראל אמן ואמן. שר התורה.

חלום על אבא שנפטר מבקש ממני לבוא לבקר אותו. כשאני מגיעה יש עוד אנשים בבית אבל הוא יושב בסלון עם עוד אדם שיושב על כיסא לידו. לפניו שולחן נמוך עם צלחות אוכל פירות ופיצוחים. אח שלי הקטן פותח לי את הדלת וקצת עוקץ אותי והולך. אבא שלי רואה אותי וקורא לי לבוא לשבת לידו ולאכול. הוא מדבר איתי ועם האיש שאני לא מכירה ולא זוכרת מה מדברים. שיחות חולין. יש בחדר עוד בן דוד ועוד אדם והם לא יושבים איתנו. אני מסתובבת בבית יש עוד כמה אנשים. עכשיו זוכרת שדוד שלי גם שם. מדברים בינהם. בת דודה שלי ענת פונה אלי ובוכה או מככבת דמעות ויש לידה מישהו עם כיפה. אח"כ אני מדברת עם אחי השני שאנחנו לא מדברים במציאות וממש מתנהג נחמד ונורמלי.מדברים שיחת חולין. הוא יושב עם חבר שאני לא מזהה. ואני מתפלאת שכולם מתנהגים נורמלי. רק אמא שלי שאני רואה לשניה לא מדברת איתי. ואז אני רואה בן דודה שאהבתי מאוד מסתכל עליי מרחוק. ואבא שלי קורא לי מהסלון לבוא לשבת לידו שוב ולאכול. הרגשתי שהוא דואג לי ואוהב אותי. גם רציתי להיות לידו וגם הוא רצה שאשב. הוא ישב על ספה ואני לידו. מהסלון חלון לגינה. הוא אומר לי שהוא צריך את הרכב שלי בבוקר. מישהי קוראת לי שואלת משהו מהמטבח והוא אומר לי "עזבי" ולהישאר לשבת.

חלמתי על מישהו שהייתי איתו בקשר לא מחייב ושאני וחברות שלי הולכות להופעה ובהופעה והוא ישב מאחורי עם האקסית שלו השמיעו את השירים שאני שומעת וקיוותי שהוא יקשב למילים של השיר וכנעמדנו לצאת לקחתי את התיק שלי והאקסית שלו הסתכלה עליי והוא התנהג מוזר הוא התקפל בכיסא כמו ילד קטן והסתכל לכיוונה

חלמתי את מה שראיתי היום בבית הספר, אותך ואת יווטה מתנשקים , הרגשתי דקירה בלב ואז ישר סובבתי את הראש לכיוון אחר כדי שלא תשים לב שאני מסתכלת עליכם . אחר כך בשעות הערב מודיעים לי שנדרסת ולא הפסקתי לבכות …. אני ואבא שלי יישר נסענו לכיוון הבית שלך ובדרך לא הפסיק לי ההתקפי חרדה . הגענו וראיתי המון ילדים יוצאים משם בוכים ואז אבא שלי ואני נכנסנו לחדר שלך וראיתי אותך מחוסר הכרה עם שתי רופאים מסביב אחד בן ואחת בת , לא הורדתי את המבט שלי מהפרצוף שלך לשנייה! אחרי 5 דקות פשוט יצאתי החוצה ואבא שלי נשאר שם היה לי התקף חרדה ופשוט לא הצלחתי לעצור אותו, אחר כך פגשתי שם את חברה שלי ואני לא זוכרת מי זאת הייתה אבל היא עזרה לי לעבור את ההתקף אחרי שעה וחצי ואחר כך פשוט לא היה שם אף אחד רק היא אני אבא שלי שני הרופאים ואמא שלך אני זוכרת שכשאני וחברה שלי באנו לכיוון החדר שלך כדי לראות איך אתה אז פשוט ראינו שלושה בנים בדרך והם צעקו לי משהו ואמרתי סתום את הפה ימפגר לאחד הבנים … אז שלושת הבנים פשוט באו אלייך עם סכין ואני וחברה שלי התחלנו לבכות ולנסות להגיע לחדר שלך אבל לא הצלנו … אחד הבנים פשוט תפס לי את הצוואר וכיוון את הסכין אל הצוואר שלי וחבר שלו עשה את אותו הדבר לחברה שלי פחדתי כל כך ! אחרי דקה כל כך ארוכה שאני מתחננת שהוא יעזוב אותי ואת חברה שלי ושאני מצטערת ופתאום חברה של הילד שהיה לי עם סכין על הצוואר פשוט נעמדה שם על אחד הסלע ואמרה ״ מה אתה עושה ? אני יודעת שאתה ילד טוב ! זה לא אתה ) הוא וחבר שלו יישר הורידו את הסכין והלכנו לכיוונה ויישר אמרתי לה הוא ילד טוב הוא פשוט קצת נלחץ והיא חייכה אליי אני וחברה שלי באנו להיכנס לחדר של אריאל ואז הילד שהיה לי עם סכין על הצוואר קרא לי ואמר לי תודה וחייך אמרתי לו בבקשה וחייכתי גם . אחר כך נכנסתי לחדר של הריאל וחברה שלי פשוט נעלמה משם אני לא יודעצ לאן … ראיתי את אבא שלי שני רופאים ואת אמא שלו , אריאל הסתכל עליי במבט מאוד מוזר ויישר נרדם עוד הפעם ואז פשוט לא הפסקתי לבכות וחיבקתי את אמא שלו אחרי חצי שעה בערך שאני לא מפסיקה לבכות שם אני ואבא שלי הוציאו אותי כי היה לי התקף חרדה… הוא הרגיעה אותי וחזרנו אחרי שעה לחדר של אריאל כשחזרנו אבא שלי ואני ראינו את אריאל ער ופשוט לא הפסקתי לבכות מרוב אושר אני זוכרת שאבא שלי פתאום נעלה מהחדר וגם הרופאים ואמא שלו ופשוט אני והוא ישבנו על המיטה והתחבקנו אחרי החיבוק אני זוכרת שהוא אמר לי משהו אבל אני לא זוכרת מה ופשוט נישק אותי … באמצע הנשיקה אבא שלי נכנס ויישר התרחקנו אחד מהשני ופשוט אבא שלי אמר לי בואי הולכים יצאתי מהחדר חייכו אחד אל השני ופשוט התעוררתי ….

ישבתי באוטובוס שמושב הזוגי השמאלי ליד החלון לבד הוא ישב בספסל האחורי בקצה הימיני ועוד שצי בנות ישבות אחת במושב הזוגי השמאלי ואחת בבספסל האחורי בקצה השמאלי הם דיברו בנסיעה ואז איכשהו הוא התחיל להגיד משהו עליי על החיוך על הציפורניים סקסי ראיתי אותן שוב פעם בחנות הייתה דומה קצת לבלונגל היה עם אהא שלו והוא היה עם קפוצון כזה גדול ולא ראה אותי בהתחלה ואז הוא זיהה לפי הקול שאמרתי משהו לאמא ואז הוא כסה אמג עוד פעם את בציניות אבל כאילו בקטע חמוד ואז הוא עוג פעם החמיא על החיוך

חלמתי על גבר שהייתי איתו בקשר לא מחייב כשהתאהבתי בו ושאני וחברות שלי הולכות להופעה ובהופעה והוא ישב מאחורי עם האקסית שלו השמיעו את השירים שאני שומעת וקיוותי שהוא יקשב למילים של השיר וכנעמדנו לצאת לקחתי את התיק שלי והאקסית שלו הסתכלה עליי והוא התנהג מוזר הוא התקפל בכיסא כמו ילד קטן והסתכל לכיוונה

חלמתי שפגשתי את האקס במקום העבודה החדש שלי אחרי שנה של נתק. דיברנו והוא ישב לידי באיזשהו כנס אמר שהוא עושה פרוייקט של נדלן אמא שלי ישבה הביטה בנו מאחורה התקרבתי אליו לעורף להריח אותו ואז הוא נשם אותי בחזרה , ואז הואהניח עליי את הראש ופרץ בבכי .. מה זה אומר?

2 עמוד הבא >>