פענוח חלומות בס"ד

חלומות על מה עכשיו

נמצאו 11 חלומות המכילים מה עכשיו


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שיש לי בית ריק ההורים שלי באילת ומתחיל כזה קצת להחשיך בחוץ אני עם חברים בבית משחקים פוקר , עכשיו זה היה בתקופה הזאת של פיגועים וזה אחרי דיזינגוך וזה.. הקיצור כולם אצלי כזה שותים נהנים משחקים אני קם למזוג לי מים אני מסתכל מהחלון אני רואה שבחנייה מולי יש אנשים שוכבים על הרצפה מסביבם מלא דם ויש להם נשקים וקלטתי על חם עוד אחד נופל לרצפה , עכשיו אני חשבתי שאני עד לרצח אז קראתי לאחד מהחברים שיבוא שיראה שיגיד לי אם אני מדמיין ולא דמיינתי ואז אני רואה עוד רכב שפורקים ממנו כוחות אז הבנתי שזה שוטרים וזה וכל זה מתחת לבית שלי ! אני מתקשר למשטרה מצקשר לא מצייחסים לא כלום עד שחבר מצליח להגיד להם שיש מחבלים והרוגים ברחוב ככה וככה , עכשיו אני עושה בידוק בכל הבית הכול נעול הכול סגור שלא יהיה מקרה ו ...ואני יורד במדרגות שבתוך הבית שלי כזה למטה ורואה שהדלת לא נעולה , אני מנסה לנעול ולא מצליח דוחף את הדלת כזה שתצליח להנעח וכל הקיר פתאום סדקים גדולים יענו מכה אחת הקיר נופל ... עזבתי את זה קיוויתי שלא יקרה כלום .. חוזר לחלון להסתכל אני רואה רותם שהם לא מפסיקים להרוג לנו את הכוחות היה שם שוטרים חיילים יממניקים ואני משפשף את העינייים אני לא מדמייןנאני רואה אותם שוטרים , אפוד מלא אמ-16 מק פורק בחוץ הכוללל. ואני עם המזל שלי רואה ששני מחבלים נכנסים עמוק יטתר לתוך השכונה שלי ונעלמים לי מהשדה ראייה אני אומר לכולם להיות בשקט ולא מצליח כי הם מטומטמים ומסטולים אז אני צועק יוצר חזק וכנראה שמעו את זה , ואני שומע דריכה של נשק מהמדרגות, זהו מרגיש שזהו זהו , ואני קולט שהוא לא יורה ואז הבנתי נגמרו לו הכדורים במחסנית אז הוא בועט בדלת שניהם נכנסים מכועריםם כאלה ותוך כדי שהוא עולה לאט את המרגות שבבית שלי הוא מחליף מחסנית .. והוא רואה את כולם כולם על הרצפה ידיים על הראש שומעים שוב דריכה ואחד מהחברים בשירותים מנסה להתקשר למשטרה .. אמרתי לו כזה ״מה עכשיו תהרגו את כולנו?״ הוא עשה כזה במבטא ערבי וחיוך ״כן אני מאמיןן שאני יצא מפהה כולכם כבר תמותו״ ואני שכחתי שזה מחבל אז התחלתי לצחוק איתו ״לא לא למה להרוג לא עשינו לך כלום״ , אז הוא אומר״ גם אם אני לא יהרוג אותכם איך שאני ילך יהרגו אותי ואותכם זה לא משנה ״ .. הוא החזיק אותהו בביצים , אכל אצלי , התקלח , שיחק במשחקים כאילו פרימיטיבי כזה פעם ראשונה רואה ציוויליזציה .. וכל החברים מתחילים להתחבא בבניין ורק אני וחבר נשארים לא זוכר מי אחה היו . ואז כשהוא במקלחת אני לוקח את הטלפון של החבר ומצקשר לשכן שלי אור מלמטה שיבוא אליי כי יש לו נשק אז הוא לא רצה לבוא אבל הוא הציע לי את הנשק שלו אז אמרתי לו לא אני לא יכול להחזיק את הנשק עכשיו הוא שם עליי עין תנועה לא נכונה הוא יורה בי , תהיה צלף תתחבא קח נקודה ותוריד אותו הוא לא רצה.. לקחתי את הנשק ובזמן שהוא במקלחת יריתי בו

אני מדברת עם חברה ליד הברזייה ומישהו שאני מחבבת בא מחבק אותי ומנשק אותי ואז אני שואלת מה ומושכת אותו לתוך כיתה. בכיתה הוא יושב על שולחן ואני עומדת ושואלת אותו למה עכשיו ממתי. הוא עונה לי אם לא עכשיו אז מתי כן וזה לא משנה ממתי אני אוהב אותך .אז אנחנו מתנשקים ואני אומרת לו שאני מאחרת לשיעור בעשרים דקות והוא אז מה ואני עונה זה שיעור המחנך אני חייבת ללכת. אחר כך אני הולכת לכיתה ורואה את הילדים מהכיתה שלי מסביב למורה ולתלמיד

חלמתי את הבת שלי ז"ל שהיתה בחדר עם מלא ילדים קטנים כמו כלא לילדים אני בא לבקר אותה והיא בא אלי לכניסה של חדר אסור לה לעבור את הפס הכחול ואז רואים אחד את השני בלי דבר אני בא ללכת והיא בוכה דמעות שזלוגות הרבה דמעות אני נכנסת איתה לתוך חדר עם כל הילידים ואחראית מסכימה לי אחרי זמן מה מגיע בחור שאחראי על אחראית על ילדים צועק למה אני שם אני יוצאת ואז אני נמצאת עם הבת שלי שהיא כבר גדולה במטבחון מורחת לה ריבה בפרוסת לחם ואז אנחנו יוצאות והיא שואלת את אחרית מה עכשיו והיא אומרת לה את משוחררת

הסתובבתי עם ידיד שלי ... ולאמא שלו היה יום הולדת אמרתי לידיד שלי שאני הולכת ..ואז אמא שלו אמרה לי אל תלכי..דווקא שיש לי יום הולדת ? תישארי עוד קצת.. אמרתי שבסדר שאני אשאר קצת..בנתיים למטה היו דוכני אוכל..ואמא שלו שאלה :״מה דעתכם שנקנה פיצה ? כום ענו כן. התנדבתי לרדת לקנות אבל שחכתי לקחת את הכסף..אמרתי למוכר שאני אלך להביא את הכסף ושבנתיים הוא ישמור בישבילי את הפיצה...אבל כשחזרתי כל הפיצות שהיו לו כבר נמכרו..וגם הפיצה שרציתי לקנות..הוא אמר לי שהוא מצטער ושהוא לא היה יכול לשמור לי כיוון שהציעו לו לקנות אותה..שאלתי אותו מה עכשיו אני אעשה ? הוא הראה לי דוכן פיצה...ובדיוק הידיד שלי ירד כדי לבדוק מה קורה...אמרתי לו שייבחר תוספות כי אנ לא יודעת מה כל אחד אוהב...הוא בחר..שאלתי כמה צריך לשלם והמוכרת אמרה י שזה דוכן ש פיצה בחינם...אחר כך שעלינו אמרתי לידיד שלי שכבר מאוחר ואני צריכה ללכת הבייתה.הוא אמר בסדר והלכתי . הגעתי הבייתה והוא היה נראה שונה בחלום...קצת שחור ומוזנח..אמא שלי שאלה אותי איפה הייתי ולמה חזרתי כזה מאוחר וסיפרתי לה את מה שקרה...היא נזפה בי ואמרה שאקבל עונש....וזהו

חלמתי חלום שאני אוחז סכין ענקית ענקית להב רחב כמו מצ׳טה בצבע שחור אם שיניים עבה כמו קומנדו ענקית באתי לשני אנשים ככה לפחות בחלום לפי מה שאני זוכר באתי לשני הדמויות שמזוהים איתי מהחיים בכך שרבנו בעבר ואחד מהם דקרתי לפני 4 שנים אמרתי לו בחלום לא יודע בגלל מה עכשיו אתה צריך לבחור מקום לדקירה הוא אומר לי בתחת בוחר את הבשר שלו בישבן טוב כדאי שלא יכאב לו כול כך למרות שה סכין מטורפת ואני אמרתי לו על תזוז הרבה שלא יכאב אתה צריך לשלם על זה ואז דקרתי אותו בתחת ומרוב שהסכין גדולה תפסתי את העור אם המכנס ומתחתי לו את העור כזה שהסכין תיכנס עד סוף הידית כזה והיה לי גם דה ז׳ווה כזה שקמתי שכאילו גם אבא שלי היה גם מהקרובנות כביכול למרות שאני לא זוכר שעשיתי לא כול כך

חלמתי חלום שאני אוחז סכין ענקית ענקית להב רחב כמו מצ׳טה בצבע שחור אם שיניים עבה כמו קומנדו ענקית באתי לשני אנשים ככה לפחות בחלום לפי מה שאני זוכר באתי לשני הדמויות שמזוהים איתי מהחיים בכך שרבנו בעבר ואחד מהם דקרתי לפני 4 שנים אמרתי לו בחלום לא יודע בגלל מה עכשיו אתה צריך לבחור מקום לדקירה הוא אומר לי בתחת בוחר את הבשר שלו בישבן טוב כדאי שלא יכאב לו כול כך למרות שה סכין מטורפת ואני אמרתי לו על תזוז הרבה שלא יכאב אתה צריך לשלם על זה ואז דקרתי אותו בתחת ומרוב שהסכין גדולה תפסתי את העור אם המכנס ומתחתי לו את העור כזה שהסכין תיכנס עד סוף הידית כזה והיה לי גם דה ז׳ווה כזה שקמתי שכאילו גם אבא שלי היה גם מהקרוב ות כביכול למרות שאני לא זוכר שעשיתי לא כול כך

חלמתי חלום שאני אוחז סכין ענקית ענקית להב רחב כמו מצ׳טה בצבע שחןר אם שיניים עבה כמו קומנדו ענקית באתי לשני אנשים ככה לפחות בחלום לפי מה שאני זוכר באתי לשני הדמויות שמזוהים איתי מהחיים בכך שרבנו בעבר ואחד מהם דקרתי לפני 4 שנים אמרתי לו בחלום לא יודע בגלל מה עכשיו אתה צריך לבחור מקום לדקירה הוא אומר לי בתחת בוחר את הבשר שלו בישבן טוב כדאי שלא יכאב לו כול כך למרות שה סכין מטורפת ואני אמרתי לו על תזוז הרבה שלא יכאב אתה צריך לשלם על זה ואז דקרתי אותו בתחת ומרוב שהסכין גדולה תפסתי את העור אם המכנס ומתחתי לו את העור כזה שהסכין תיכנס עד סוף הידית כזה והיה לי גם דה ז׳ווה כזה שקמתי שכאילו גם אבא שלי היה גם מהקרוב ות כביכול למרות שאני לא זוכר שעשיתי לא כול כך

חלמתי חלום שאני אוחז סכין ענקית ענקית להב רחב כמו מצ׳טה בצבע שחר אם שיניים עבה כמו קומנדו ענקית באתי לשני אנשים ככה לפחות בחלום לפי מה שאני זוכר באתי לשני הדמויות שמזוהים איתי מהחיים בכך שרבנו בעבר ואחד מהם דקרתי לפני 4 שנים אמרתי לו בחלום לא יודע בגלל מה עכשיו אתה צריך לבחור מקום לדקירה הוא אומר לי בתחת בוחר את הבשר שלו בישבן טוב כדאי שלא יכאב לו כול כך למרות שה סכין מטורפת ואני אמרתי לו על תזוז הרבה שלא יכאב אתה צריך לשלם על זה ואז דקרתי אותו בתחת ומרוב שהסכין גדולה תפסתי את העור אם המכנס ומתחתי לו את העור כזה שהסכין תיכנס עד סוף הידית כזה והיה לי גם דה ז׳ווה כזה שקמתי שכאילו גם אבא שלי היה גם מהקרוב ות כביכול למרות שאני לא זוכר שעשיתי לא כול כך

לפני כמה ימים הייתי במסיבת יומולדת ושם ראיתי ילד ששמתי עליו עין הוא היה כזה חתיך . הוא כל שניה הסתכל עלי וניסה לדבר איתי .. עכשיו חלמתי שהיינו בעוד מסיבת יומולדת ואז כל שנייה הוא הסתכל והלכנו לצד כלומר יצאנו מהמתחם של המסיבה לחנייה והוא פשוט נישק אותי .. ואז אמרתי לחברים ומה עכשיו אנחנו ביחד? והוא אמר אם היא רוצה כן ..

1 עמוד הבא >>