פענוח חלומות בס"ד

חלומות על מגל

נמצאו 1,370 חלומות המכילים מגל


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שאני אצל מגדת עתידות והיא ואחיה מגלים לי בעזרת פענוח של אותיות שיש לי בת. למיטב זכרוני היה רשומים האותיות ת,נ,ב,צ. במקביל אני רואה על הרצפה עקרב לבן מתהלך לו. העקרב לא צבט אותי ולא נגע בי הוא היה רחוק ממני. אציין כי הנני בהריון ואינני יודעת עדין את מין הילוד.

חלמתי שהיינו במן סירה גדולה שהיא הייתה הבית שלנו ואחכ הגענו למין מקום כזה שהיו בו שתי מגלשות גבוהות והתכחשתי והייתה שם מישהי זקנה בתוך המגלשה כשהתכחשתי והייתי צריכה להאט ואז נפלתי קרוב במים ולא רחוק וגבוה ואחכ עליתי שוב והגלשתי ונפלתי רחוק. לאחר מכן הייתה שם חנות שלא היה בה שום קונה זה היה מקום חשוך יחסית אבל אני חיפשתי אותו המון זמן והיה שם מוכר לא ממש נחמד ומצאתי שם זוג עגילים בצורה של קונכיה ועל העגילים היה צבע ורוד ואמרתי למוכר שחיפשתי כאלה כבר המון זמן כי הם כמו של אמא שלי והוא היה ממש מופתע והוא התלהב ואמר שזה לא הגיוני וכנראה איכשהו הוא ואמא שלי היו קשורים בעבר.

חלמתי שהיה סוף העולם והיינו בג׳ונגל שמתחבר לבית שמש אבל לפני זה היינו בתוך קניון שכל חנות בו זה בית של מישהו אחר ואני הייתי בבית שלי ואני לא יודעת למה אבל גם תמיר היה לי בבית והוא ישן איתי במיטה והוא לא באמת נתן לי לישון הוא דחף את היד שלו מאחורי הגב שלי בשביל שאני לא ארדם והוא התקפל כי לא היה לו נוח ואני לא יודעת למה הוא גם בשלב מסוים דחף את הידיים שלו מתחת לטוסיק שלי ופשוט חפן לי אותו ואז אני לא זוכרת מה אבל אני זוכרת שאנחנו כמעט התנשקנו ואז ההורים שלי קראו לנו לסלון ואז גילינו שליאל ישנה בחדר הישן שלי כי היא לא מצאה מקום לישון בו משהו ממש מוזר. אחכ אני לא זוכרת מה היה אבל פשוט השתגרנו למין ג׳ונגל כזה מלא במים ואין אינטרנט שהוא כמו ״בונקר״ כאילו אנשים מסוימים ליוו אותנו ושמו לנו באוכל צמידים ששמנו וממש התלהבנו מזה ואני לא יודעת איך זה הגיוני אבל הייתה לי אחות תינוקת בחלום ולאמא שלי היה אכפת רק ממנה, בכל מקרה ירדנו את הג׳ונגל ואני מצאתי מקום כזה שמחזיקים ואז הוא לוקח אותך ללמטה ואז הגעתי והיו שם מלא אנשים שבזמן הזה רוב האנשים שאני מכירה עוד בחצי הדרך וכזה היו בלמטה שני מיניבוסים עם גג פתוח שתחבר אליו מגלשה ויש בפנים בריכה מתנפחת כזאת וזה וליאם קטנה היה בפנים ולא ראיתי אותו כמה שנים אבל גם אבא שלי היה שם אז נתתי לי חיבוק וזה ואז פגשתי מלא אנשים מהילדות שלי שהם ממש נוסטלגיה והייתי איתם וכל הזמן הזה ליאם הסתכל עליי. אח״כ שלמה הגיע ואני רואה אותו מסתכל עליי מלמעלה אבל הוא לא ניגש והוא היה עם ליאל הבן ואז כשאני מתסכלת עליו והוא עליי המיניבוס פשוט מתחיל לנסוע והוא מנסה לחטוף אותנו אז כשקלטתי פשוט קפצתי החוצה ממנו ואז הייתי צריכה למצוא את המשפחה שלי ומצאתי את אמא שלי ואחותי הקטנה

חלום שהרגיש מציאות , אני ישן בבית של חברה טובה שלי שבמקרה אני גם יש לי רגשות אליה , חלמתי שאני בחדר מעשן סיגריה והיא בהתמוטטות עצבים והיא מחפשת חפץ מסויים ומגיעה לחדר הופכת את כל החדר ומראה לה תתיק שבו היא מחפשת היא מגיבה בצורת גוף כמו בן אדם שנכנס בו דיבוק והיא מתחילה לזרוק עליי חפצים ולקלל ועולה עליי ומגלגלת עיניים ומתחילה לנשום עליי ואני לא יכול להגיב

חלמתי שסבא שלי (שכבר נפטר), מצאתי אותו על הרצפה אחרי שהיה לו התקף לב. ניסיתי להתקשר למדא ומי שהיה לידי היה אדיש ואמר שאין למה לנסות, למרות שזה ממש רק הרגע קרה.. יצאתי החוצה וכשחזרתי הוא היה בתוך איזה חדר במיטה מתחת לשמיכה ופתח את העיניים ואמר לי שהכל בסדר שלא קרה כלום (גם כשהיה חיי היה 'מכחיש' בעיות רפואיות ולא מגלה לנו, מטאטא מתחת לשטיח) והוא באמת היה נראה בסדר.. אבל נזכרתי שהרגע היה לו התקף לב אז םתאום שמתי לב לוורידים שלו על הפנים, כמו סימני חבלה, שטפי דם כאלה.. ניסיתי להלחם איתו ולומר לו שהוא עדיין חייב רופא אבל הוא התנגד ממש (ממש כמו שהיה חיי היה ממש בורח מבתי חולים ומרופאים ומתרופות והיינו ממש נאבקים איתו כשהיה חייב טיפול, בעיקר הילדים שלו, אבא שלי ודוד שלי)

אני הולכת בכביש ומעבר לחומה אני רואה ילד מחליק נופל ממגלשה עם הראש על אבנים קטנות . לידו איש מבוגר יושב צופה בטלפון, לפני אישה כנראה אמא שלו. אני הולכת לילד אומרת הכל בסדר מרימה אותו ויש לו פנים יפות עם עיניים פקוחות לא ברור אם מת או חי לא בוכה ומתעוררת

1 עמוד הבא >>