פענוח חלומות בס"ד

חלומות על המפגש

נמצאו 15 חלומות המכילים המפגש


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלומות אחרונים מכילים חלמתי שאני נוסעת בהסעה עם המורה שלי לשעבר לתקשורת ועם כל התלמידים מהכיתה שלי שהוא לימד והוא נתן לנו לשחק איזשהוא משחק עם שלבי שוקולד והיינו צריכים להתרכז במה שאנחנו רואים ולספור כמה שיותר פריטים שונים או מרכיבים שונים בשוקולד ומי שהיה מסיים את כל השלבים היה מנצח וניצחתי במשחק ביחד עם בת זוג למשחק כי המשחק היה בזוגות וההסעה ממשיכה לנסוע ואחרי שאני מנצחת המורה מפקפק בניצחון שלי ושואל אותי איך ניצחתי וכמה שלבים היו במשחק אז אני עונה לו שהיו 41 שלבים במשחק והוא שואל את בטוחה לא 44 אז אני אומרת לו שבדרך כלל למשחק יש 44 שלבים אבל היום שיחקנו על 41 שלבים אז הוא רוצה לקחת את המשחק ולתת לתלמידים אחרים להתאמן על המשחק ואני מנהלת איתו שיחה על המשחק ואומרת לו שלא כדאי לו כי רוב התלמידים לא אהבו לשחק את המשחק הזה והוא אפילו הגעיל אותם משילוב המרכיבים ופתאום תוך כדי שיחה עם המורה לתקשורת אני רואה את ההסעה עוברת במקום מוכר שנראה ממש כמו הדרך לבית הספר היסודי שבו למדתי בנווה שאנן ובאיזושהיא תחנה בדרך אני רואה את המחנכת הראשונה שלי מהבית ספר היסודי ובהסעה היו תלמידים שגם הכרתי מהיסודי ולמדו איתי ביחד באותו בית ספר יסודי ובאותה כיתה ואני לא שמתי לב בהתחלה הייתי בויכוח עם המורה וההסעה עצרה כדי שהמחנכת של היסודי תוכל לומר שלום ומה נשמע כאילו שזאת הייתה קומבינה מטעם המורה וההסעה עצמה שתכננו את המפגש הזה בלא ידיעתי ובהתחלה לא התלהבתי כולם יצאו כזה מהחלון לברך את המורה המחנכת מהיסודי ואני הייתי היחידה שלא באמת התעניינה וכשהיא מסיימת לשאול מה קורה עם התלמידים האחרים שהיו בהסעה פתאום היא מתחילה לדבר אליי ולשאול אותי מה שלומי כאילו שהבן אדם שהכי מעניין אותה זו אני וקצת התביישתי ונורא פחדתי כי לא הבנתי מה היא רוצה ממני מה פתאום מכל האנשים דווקא להתעניין בי

אבי שנפטר לפני שבועיים מופיע לבוש כהרגלו מפצח גרעינים כמו בחייו אנחנו כאילו אמורים להיות באבלות עליו אבל בחלום אנחנו באבלות על הבן של אישתו אני שואלת אותו למה הוא דיבר בטלפון בשבת זה אסור הוא עונה שהוא דיבר ושזה לא נורא וגם אומר שראה טלוויזיה המפגש מתרחש בפארק ירוק אני כאילו המומה מהאדישות שלו לשמירת האבלות אני אגב כן שומרת כמו שצריך את האבלות עליו גם בשבת

חלמתי שאני נפגשת בסתר עם האקס שלי בבית של חברה שנשואה והיא ובעלה החליטו לתת לנו את הבית לכמה שעות בזמן שהם בחדר שלהם. האקס שלינשוי היום ויש לו ילד מהאישה שלה הוא נשוי. בחלום אני מתנשקת עם האקס, מתחבקת ומרגישה שזה אמיתי. אני והוא כל כך אהבנו זכור לי שבחלום היה שוקולד שלא היה לי טעים והיה לי מר. בסוף המפגש שלי ושלו כל אחד מאיתנו חוזר לביתו ברכב משלו

אני בחורה רווקה בת 33. מציינת כל מה שמרגיש לי קשור לחלום והשפיע. לילה לפני החלום חויתי חיבור זוגי עם מישהי שהסתיים לפני שהתחיל, המפגש החליש אותי מאוד מכיוון שהיה בו מפגש של נקודות חלשות דומות בינינו, מה שגרם לי להיחלש ולהרגיש שאולי כל הדברים שעבדתי עליהם בעצמי לא צלחו. עכיו לאחר שעברו כמה ימים ברור לי שבעיקר לקחתי על עצמי דברים לא שלי. חשוב לציין גם שיש לי דילמה לגבי גברים או נשים. בחלום היו כל מיני סיבוכים מתסכלים, הייתי צריכה להספיק לאיזה מבחן והכל הסתבך, גררו לי פתאום את הרכב, אח״כ עד שהגעתי לא נתנו לי כבר לעשות את המבחן. הכל הרגיש חסר אונים וחסר התחשבות ושאין עם מי לדבר. העיקר בחלום זה ששמתי פתאום לב שזרת ימין שלי נפוחה ורדומה, ככה שנבהלתי שאולי עד ששמתי לב היא כבר השתתקה לתמיד. לקח לי כמה זמן לנסות להזיז אותה עד שבסוף היא חזרה לעצמה והרגשתי אותהונשמתי לרווחה. תודה רבה

חלמתי שאני מגיעה לבית של האקס שלי והוא הלך לישון ואני הייתי ערה חושבת עליו בבית שלו ורציתי להראות לו משהו ביוטיוב ולפתע היתה לי הרגשה שהבן שלו עלול לחזור ולראות אותי אז הכנתי את התיק שלי ליד הדלת, באותו הרגע הצצתי בעינית של הדלת וראיתי את הבן שלו חוזר ניסתי להתחבאות מאוחרי הדלת ברגע שהוא פתח אותה אבל הוא ישר תפס אותי אני יצאתי באלגנטיות ברגע שיצאתי נכנסתי לבית ליד כביכול הבית שלי ואבא שלי ניגש אליי והוא היה חייכן ודיבר על כך שהוא הזמין בקבוק מעטצב כלשהו , ולפתע נשמעו צעקות מעבר לדלת זאת היתה האמא של האקס עם הבן של האקס מחפשים אותי בכל כוחתם, ואז נשמעו דפיקות וצילצולים בדלת וחיכו שאני אפתח להם אז אמרתי למישהו לא מוכר לי במציאות אך בחלום כן לא לפתוח וביבררתי היכן אבא שלי ומסתבר שהוא הלך להביא את ההזמנה בעצם שאלתי את אותו בחור לאחר שמשפחתו של האקס התייאשה לדפוק בדלת ואמרתי בתגובה איזה מזל שאבא שלי לא ראה את הסיטואציה הזאת אחרת גם הוא היה כועס , לאחר מכן יצאתי החוצה. ובעצם מצאתי את עצמי בשכונה של אמא שלי איפה שהעברתי את תקופת הנערות שלי , והמשכתי לשמוע את החיפושים אחרי הסתכלתי לאחור וראיתי את האקס הבן שלו ואמא שלו מחפשים אותי דרך החלון שבעצם במציאות זהו החלון של הבית של אמא שלי , והמשכתי ללכת ופגשתי סוג של חייל שגם אותו כאילו הכרתי בחלום אך במציאות לא וסיפרתי לו את המתרחש וגרמתי לו להבטיח לא לספר לאבא שלי הוא ענה שאין לו סיבה לספר והמשכתי ואז פגשתי את חברה שלי מהשכונה ג'נט בהתחלה היא לא שמה לב ודיברה עם מישהו אחר ולאחר דקה היא שמה לב היא טיילה עם הכלב שלה שבמציאות אין לה כלב ...וגם היא רזתה המון הפכה ליפיפיה שבמציאות היא מאוד שמנה ,התחבקנו ואמרנו שלום אחת לשניה ואז אמרתי לה על המראה שלה איך שהיא נראית טוב ושאלתי את סוד ההצלחה שלה אז היא ענתה שהיא רצתה להיות ככה בתגובה עניתי לה איזה מזל שמגדלים כלב ככה יורדים במשקל ,במחשבה שלי אמרתי לעצמי שגם אני צריכה לגדל כלב ככה יורדים איתו למטה ומטיילים וזזים ...נפרדנו לשלום כל הסיטואציה עם המפגש של גנט התרחש בחנייה של השכונה ולכן לאחר מכן חזרתי לשכונה עצמה שם ישבו שני אתיופים מוכרים על הספסל אבן והתקרבתי כדי לומר שלום אך הם לא זיהו אותי ואמרו לי לשבת בספסל אבן ממול אז עניתי להם בתגובה "מה קרה גידלתם זקן אז שכחתם את השכנים/חברים שלכם" הם הסתכלו עליי בפליאה והלכתי לספסל ממול ,לפתע שמעתי את המשפחה של האקס מתקרבת אז התחלתי להלחץ היה לפתע בהמשך השכונה מקום עם תחתית צרה שאליו זרקתי את הדברים שלי כמו הקופסאת סיגריות (למעשה במציאות אמור להיות שם בניין מגורים) והתחלתי לרוץ מסביב לבניין אך ברגע שהגעתי לצד השני המשפחה שלו תפסה אותי משני הצדדים ,אז בשניה שהם באו לצעוק עלי הרמתי את ידי כלפי מעלה בצורת אגרופים ואמרתי "סטופ, לפני שאתם צועקים עליי אז אין טעם לזה אני שומעת שכל אחד ידבר בתורו " באותו הרגע אני זוכרת מה שהיה שם זה האמא שלו,הדודה שלו,אחותו אם אני לא טועה ,ועוד איזה גבר ,ואז הגיע עוד מישהו צעיר ודיבר אליי ואז דיבר לאחד מבני המשפחה של האקס (בחלום לא זיהיתי מי זה) ואז אמרתי " אתה הגעת רק עכשיו אז אתה לא יודע את כללים לא תוקפים אותי" ולפתע האקס שלי מופיע כולו מתנשם ומזיע ,הוא התקרב אליי מאוד ושאל אם אני בסדר הרמתי את העניים שלי וחשתי את האהבה שלו כלפיי הוא היה ללא זקן (במציאות יש לו זקן) והוא פתאום היה נראה לי כל כך יפה ,המבט שלו היה כל כך דאגני כלפיי אז אמרתי לו " באת כי דאגת לי" בלחש ואז הוא אמר לא שמעתי אז חזרתי על דבריי מעט בקול רם הוא הסתכל עליי במבט שהוא לא ידע איך להגיב ואז אמרתי לו " למה הסתת את הבן שלך נגדי ,את המשפחה שלך?" ואז פתאום הייתי בסיטואציה אחרת הייתי באותו מקום בלי האנשים שהיו רגע לפני הקופסאות סיגריות שזקתי קודם לכן מתחת לבניין ניסתי להוציא אותה ובעצם הדבר הזה (כביכול הבניין) הצלחתי לטלטל אותו בקלות כאילו זאת קופסאת קרטון ומשכתי משם בקבוק מים ובקבוקים קטנים של מי מלח כמו של האנלציה ובקבוקונים קטנים של מבשמי שמלות (סוג של בושם לבגדים) ובדקתי את הבשמים האלה ושפכתי אותו בטיפות על הבגדים שלי ,היתה לי חצאים שחורה כזאת והטיפות של הבושם היו בצבע ורוד וסגול וטיפה אחת נכנסה לפה שלי בטעות היה לי טעם מוזר בפה אז ניסתי להוציא את הבושם מהפה שלי ולאחר מכן להריח אותו מהבגדים אך לא היה לזה ריח בכלל וזהו התעוררתי מהחלום ...החלום נחלם בשעות הלילה בין 2:00 -4:30 לפנות בוקר ב14/4/23 כג בניסן תשפ"ג

1 עמוד הבא >>