פענוח חלומות בס"ד

חלומות על הוא ישב

נמצאו 130 חלומות המכילים הוא ישב


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

היי תודה מראש על התשובה לפני חמש שנים איבדתי את סבא שלי שהיה יקר לי מכל שנה לאחר מותו חלמתי שהוא התקשר אלינו להגיד לנו שקברנו אותו חי. אתמול אחרי 4 שנים שלא חלמתי עליו חלמתי שאמרו לי שהוא מת ושיש איתו פארמדיקים בבית ושבאתי לראות אותו הוא ישב עם הראש למטה וכששאלתי את הפראמדיק למה הוא יושב הפראמדיק אמר לי שהוא לא מת בסוף אשמח לדעת מזה אומר

הייתי בכיתה עם חברות והביאו לנו את אודיה לשיר בבית ספר והיא שרה עם נועה קירל וסטילה אבל אז אני וחברה שלי הלכנו לרגע לכיתה והמורה לא נתנה לנו לצאת כדי לעזור לה וכעסנו עליה כי שילמנו כסף על ההופעה וממש כעסנו כשנגמר ההופעה חברות שלי באו ואמרנו להם מה קרה ואז ילד מהכיתה שלי בא לידנו עם מסכה של חיה מוזרה והרמתי עליו כיסא והורדתי אותו ועשיתי פרצופים מצחיקים ואז הוא ישב איתנו ודיברנו ואז היה רעש מפחיד כמו בטיקטוק ואמרתי להם ״רק אני שומעת את זה זה כמו הסאונד הזה בטיקטוק״ ומסתבר שכולם שמעו את זה

חלמתי על בחור שנרצח בטבח במסיבה בנובה, ראיתי את אמא שלו לבושה בשחור, ובאתי אליה חיבקתי אותה ובכיתי, ואז פתאום הוא הופיע שמח מחייך רוקד, זה היה נראה כמו אולם שמחות ורציתי להראות לאמא שלו סירטון וידאו שהוא מופיע אצלי, ולא הצלחנו להגיע לרגע שהוא מופיע, והוא הנרצח היה חסר סבלנות אבל מחייך ושמח מאוד , ואמא שלו כבר לא לבשה שחור אלא שמלה צבעןנית, והוא ישב לידי ואמר לי שאני אישה טובה , ושיש לו בבית נעליים חדשות שלא הספיק לנעול

שאני בכיתה לומדת יש לנו רק שתי שורות של שולחנות וזה היה כיתה מוזרה ועם ילדים שאני מכירה מפעם והיום וישבתי ליד חברה ואז הוא ישב לידה ושאל איך קוראים לה היא ענתה לו ואז הוא שאל איך קוראים לזאתי שיושבת לידה , איך קוראים לי ואז היא ענתה לו והוא נתן לה את הטלפון שלו עם שיר ואמר לה להשמיע לי

חלום אחרון והכי חשוב הלכתי לישון ולפני שהלכתי לישון ניסיתי לעשות שאלת חלום  פשוט שאלתי מלא את אלוהים  למה אני ככה מה אני עושה לא נכון שקוראים לי הדברים האלה מה הטעות שלי למה זה קורה לי אם זה הגורל שלי מה אני עושה שאנשים רואים בי משהו מסוים כזה שאני לא אוהבת הרבה פעמים מה אני עושה שלא מצליח לי האם יום אחד זה ישתנה מתי זה יפסיק לאן ללכת עכשיו באיזה גישה ועוד הרבה שאלות אני לא זוכרת  כשהלכתי לישון רגע לפני זה היה בעיקר מה אני עושה ומתנהגת עם אנשים שזה מה שגורם לי לסבול ושרואים אותי ככה. ועוד משהו שאני לא זוכרת. ישבנו באיזה כיתה והוא ישב מאחוריי ואז הגיע לשבת ליידי (האקס שלי נתן)  והחלום ממש יכולתי להרגיש את המגע שלו איך הוא נגע בי ועכשיו שאני מספרת את זה אני מרגישה את זה שוב אבל בקטע לא נעים ובחלום פשוט הרגשתי את זה רגיל לא אוהב ולא נמשך  אחר כך הייתי עם ילדה קטנה אותה היתה מהסיפור על השוקולד זיהיתי את הפנים ילדה קטנה וכאילו הייתי צריכה לשמור עליה ולקחת אותה לגן ונכנסתי לאיזה כביש צר עם שלוליות של בוץ ומאדמה ואפר הכביש ונסעתי בו קצת ואז הוא היה חסום וגם לא היה לי איך להסתובב לחזור לכניסה אני לא זוכרת ממש מה היה ואני חושבת שיצאתי מהרכב והתחלתי ללכת ברגל איתה  כל הזמן הזה אני לא באמת מדברת איתה רק נמצאת איתה ואז כשעברנו ליד איזה שלולית היה רכב שנסע מהר והעיף את כל הבוץ עלינו  עם הגלגלים שלו  ובגלל הבוץ כשהגענו לגן שלה הייתי צריכה להחליף לה בגדים והיא לא היתה ליידי כבר כזה חצי היתה חצי לא פשוט באמת לא דיברתי איתה בכלל כאילו היא רק היתה ליידי  ופתחתי את המגירה שלה ולא היה שם כלום ואז פתחתי שוב והיה שם מכנס אחד ו2 חולצות שכלום לא מתאים אחד לשני אבל בסוף ראיתי שכן יש שם סט שיכול להתאים יחסית ואז היתה מישהי ליידי שהיו לה ערמה של חולצות בסיס של התינוקות לבנות חדשות נקיות ושאלתי אותה אם אפשר אחת והיא עשתה לי פרצופים כזה  אבל בכללי היה נראה שהיא מחלקת אותם  ואז אני הצעתי לה שאקנה ממנה אחת ושאלתי אותה כמה והיא אמרה לי חמש שקל אבל במבט כזה לא מרוצה ואז הרגשתי לא נעים והכנסתי יד לתיק שהיה לי והיו בו כאלה מלא שקלים והרגשתי ענייה למרות שאני לא כאילו כל הפוזה שלי היתה מסכנה כזאת  ואז הוצאתי בסוף 11 אבל בשקלים כאלה והכל מבולגן ולמרות שנתתי לה יותר היא עשתה כזה פרצוף ועדיין אני הרגשתי רע אבל בסוף נתתי לה 11 למרות שרציתי להביא לה יותר ואז היא הביאה לי את הגופיה הלבנה והבאתי לתינוקת הילדה הקטנה שלי ואז ראיתי שהיא מביאה ערימה נקייה של חמש חולצות כאלה לילדה שליידי בלי שתביא לה כלום בתמורה  לצערי אני לא זוכרת יותר למרות ש זה היה יותר

הייתי בכיתה עם חברות והביאו לנו את אודיה לשיר בבית ספר והיא שרה עם נועה קירל וסטילה ולבד ואז אני וחברה שלי הלכנו דקה לכיתה והמורה באה ולא נתנה לנו לצאת כי היא אמרה שהיא צריכה עזרה וממש כעסנו עליה כי זה עלה לנו הרבה כסף ופשוט ישבנו בכיתה כי היא לא נתנה לנו לצאת ואז נגמר ההופעה וחברות שלי באו ודיברנו על מה שקרה ואז ילד בא אלינו עם מסכה מוזרה של חיה וניסה להפחיד או להצחיק אותנו והרמתי עליו כיסא אבל הורדתי אותו והוא ישב לדבר איתנו ואז שמעתי קול מפחיד כמו בטיקטוק ואמרתי להם ״רק אני שומעת את הקול המפחיד הזה זה כמו הסאונד בטיקטוק״ ומסתבר שכולם שמעו

תמר ואני ישבנו בחדר של דיאנה (לא זוכרת מה היה לפני ואיך הגענו לשם ואיך אני יודעת שזה החדר של דיאנה אבל זה היה חלל ריק עם 2 מיטות מאפרה וגיטרה) קודם כל הגיע מישהו שאני לא זוכרת מה הוא אבל הוא סיפר שהוא גנב רמקולים מהמסיבה בפורים שאני אורי ותמר היינו בה אח״כ הגיע יובל האנס, שהוא חבר של הבחור, הוא ישב וסיפרתי להם את הסיפור של האונס, הכל כולל הכל ואז הם הלכו ושניה לפני שהם עזבו אני צרחתי על יובל ״יא בן זונה זה אתה יא אפס״ שלוש פעמים וכל פעם צרחתי חזק יותר והוא ברח ובכיתי לתמר ואז משום מקום הגיעה רז השינשינית בחיוך ענק, כאילו הסיטואציה הייתה ממש בזום (ראיתי רק את הפרצוף שלה) ואמרה ״את מכירה אותם? גם לנו הם גנבו דברים מהדירה״

1 עמוד הבא >>