חלום על תינוק, חבל, יולדת, לידה, תודה, התינוק
שלום, חלמתי חלום שהיה לי מאוד מוזר... אני חיילת כך שכל נושא הילדים רחוק ממני מאוד. בחלום אני יולדת בתוך הבית, לבדי תינוק. התינוק נולד ממש גדול יחסית, ובמהלך הלידה מתנתק חבל הטבור ממנו. החלק שהכי הטריד אותי היה בהמשך כאשר בדקתי את השליה לראות שהיא טובה ושלמה כפי שנהוג לעשות בחדר לידה, והשליה דלה מאוד, וחומה ונראית כמעט מתה ולא כפי שהיא צריכה להיראות. אשמח לקבל קצת הסבר.. תודה.
פתרון החלום
מה הפירוש של תינוק בחלום
לפי האמונה הרווחת תינוק ללא הקשר מיוחד מסמל אושר שמחה ושלווה, ברוב המקרים על כשרונות חבויים, של החולם,שלא באים לידי ביטוי והגשמה.
> קראו עוד
מה הפירוש של חבל בחלום
לפי האמונה הרווחת סימן להגבלה אך גם לההתפשטות, חופש ושחרור הכל לפי הסיטואציה בחלום.
> קראו עוד
מה הפירוש של תודה בחלום
לפי האמונה הרווחת להודות למישהו בחלום מבשר משהו נעים בשבילכם. אם להפך אומרים לכם תודה, אז חלום רומז על תקוות וחלומות שווא.
> קראו עוד
פענוח חלום אנושי
אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם
חלומות דומים
עגלה תינוק שראיתי ברכב לפני 30 שנה היית לי אותו דבר מה זה אומר
חלמתי על עגלה של תינוק ברכב בדיוק כמו לפני 30 שנה של הבן הבכור שלי



