פענוח חלומות בס"ד

חלום על אדום, בננות, בת, לחרבן

לא זוכרת מה היה בדיוק אבל אני זוכרת שמישהו שאנחנו מכירים נאבד ואז הייתה אזעקה ענקית אדומה כזאת והכל היה אדום בכל השכונה כאילו לסמן לו לבוא ואז כדי לעצור את זה צריך להגיד את המילה בננות עזבו זה משהו ספציפי שיש לי בכל החלומות אבל אז אני זוכרת שבאתי לחברה שלי (לא בת זוג) והיא הייתה בשירותים והיא אמרה לי יואו איזה חירבון ענק יש לי ואני הדלקתי אל הדוד ואז והחברה שלי הלכה לחרבן והזמינה פיצה תוך כדי

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 6 שנים בתאריך דצמבר 23, 2020

פתרון החלום

מה הפירוש של אדום בחלום

לפי תודעה רוחנית אזהרה


 > קראו עוד

מה הפירוש של בננות בחלום

לפי האמונה הרווחת חלום על בננה מסמל תקופה של חוסר שביעות רצון ,תחושה שהחולם אינו ממצה את יכולותיו ויודע כי הוא יכול להשיג יותר. בננה עשויה לסמל גם את איבר המין הגברי.


 > קראו עוד

מה הפירוש של בת בחלום

לחלום על על לידה של בת, החולמת איננה מרוצה מחייה וחפשת התחלה חדשה. לאב שחולם על בת שנולדת מראה על אהבה גדולה לזוגתו. לחלום על בת מהכיתה שלך, כולנו מבינים מה הכוונה ...


 > קראו עוד

מה הפירוש של לחרבן בחלום

התמוטטות משהו הולך לההרס


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

חלמתי על זה שיצאו לי כל השיניים העליונות ואחרי זה אבנית בצורה של פה עליון ואז האבנית התפרקה ליפני החלום הזה היה חלום הרפתקה איפה שאני באתי לבקר חבר הלכתי איתו לאזור הבית שלו ואבדתי אותו הגעתי למעלית שם ראיתי גור של כלב עם רצועה שהקצה השני שלו בתוך המעלית עם בעלים של גור כלב ואז המעלית מתחילה לעלות ואז הגור מתחיל לעלות מהמשיך של המעלית ואז הוא כמו סוג של נמחץ ומת אחרי זה המעלית לא עבדה ובאו אנשים וספרתי להם שזה קרה ואז מצאתי את הדירה של חבר אכלנו יצאנו החוצה עם האמר צבאי נסענו לכיוון הבסיס והיה לנו מרדף אחרי סוג של מחבלים כמו במשחק שני משחק ואז אנחנו מגיעים הביתה ואז כל הקטע עם השיניים

אני מוצאת את עצמי שאיבדתי את הנייד שלי שיש בתוכו כרטיס אשראי ונכנסתי ללחץ ואז אמרו ללכת לבקרה שנבדקו במצלמות אבל כדי להגיע לשם הייתי צריכה לעבור תעלות לטפס על הרים ונתקעתי באנשים שלא כל כך עזרו לטפס והייתי צריכה לעשות עיקופים ןלאריך את הדלת ועד שכמעט הגעתי ליעד התעוררתי בבהלה

הייתי בחוץ עם חברות וראיתי אחי הגדול עם המאמנת שלי בהתעמלות קרקע שהיא גדולה ממני בשנה (אחי גדול יותר ממנה), והוא הרים אותה כזה והתקרבתי אליהם כי הייתי בשוק לחלוטין ושאלתי אותם כאילו מה קורה והם אומרים לי שהם בקבוצות חברים משותפות אבל כולנו יודעים שזה לא נכון ושהם רוצים אחד את השנייה. זה היה לי ממש הזוי.

על מה חלמתם?