פענוח חלומות בס"ד

חלום על אמא, ואחים, תחרות, טלפון, דוד, אגם

וב אז התברר לי שאבא שלי מרגל והיה איזה טלפון שהוא זרק לאיזהשהו אגם... ואז יצאנו לטיול שנתי עם הכיתה שלי מהיסודי... והתיישבנו על צוקים כאלה ואכלנו את הארוחה שלנו וכשגמרנו לאכול עשינו תחרות קפיצות למים (מתחת לצוקים היה אגם) כולם קפצו וכשגמרנו לקפוץ הכיתה נעלמה והגיעו אמא שלי ואחים שלי (אבא שלי יצא איתנו לטיול והוא נשאר איתי) בקיצור שמענו פתאום צלצול של טלפון וראינו את הטלפון שאבא שלי זרק מקודם והוא עדיין עבד... ואז דוד שלי הגיע (גם הוא עובד ברשות) ואז קמתי....

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 14 שנים בתאריך אוגוסט 02, 2012

פתרון החלום

מה הפירוש של אמא בחלום

הרואה את אביו או אימו (לאחר שמתו במציאות)- שמחה תבוא לו. ואם נתנו לו משהו - שמחה רבה תבוא לו. ההורים מסמלים את הטוב ואת ההכוונה אלינו בחיים דרך החלומות.


 > קראו עוד

מה הפירוש של ואחים בחלום

לחלום על אחים הוא סימן לדאגה או הרחבת המשפחה.


 > קראו עוד

מה הפירוש של תחרות בחלום

לפי האמונה הרווחת רצון להתגבר על פחד מהפסד.


 > קראו עוד

מה הפירוש של דוד בחלום

לפי האמונה הרווחת לשמוע חדשות עצובות


 > קראו עוד

מה הפירוש של אגם בחלום

לפי האמונה הרווחת בקרוב צפוי החולם להנות מפרי השקעתובעבר. צפויות תפניותחיוביות בחיים. הנכנס לאגם מים ידע כי יצליח בדרכו ויעלה לגדולה.


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

חלמתי שמישהו מנסה לפרוץ לבית דרך הדלת ואני מחזיקה את המנעול והוא פשוט מנסה לפתוח במשך המון זמן באיזה שלב אני נרדמת ואז מרגישה שמישהו עומד מאחורי מעלי ומסתכל עלי אני מסתובבת חלקית ורואה את הדמות שלו מהפחד אני מושיטה יד כדי לראות אם זה באמת ואני מרגישה שאני נוגעת בו מהבהלה לקחתי את הטלפון והדלקתי פנס לראות אם הוא פה ואז הוא נעלם

חלמתי שאמא שלי בוגדת באבא שלי זה התחיל שאני הייתי מתקשרת אליה והבן אדם שהיא הייתה איתו היה עונה לי, אני לא זוכרת מי הוא אמר שהוא. הוא היה עונה לי כמה פעמים, בפעם האחרונה - היא כביכול הייתה בבית והוא ענה לי , ואז מסתבר שהוא היה איתה בחדר, למרות שלא באמת ראיתי אותו. הוא ענה לי ובסוף אמרתי לו תביא לי את אמא שלי עכשיו או שאני מתקשרת למשטרה ואז כאילו גיליתי על הבגידה הוא היה בן 67 ניראלי אחרי זה, אמא שלי באה ואני היחידה מכל מי שהיה בבית שהתעצבנתי! דודה שלי בעלה ובני דודים שלי , אחים שלי אני ואמא היינו בבית - כולם מסביב רגועים ואני רותחת ועצבנית ומשתוללת. אפילו אמא שלי הייתה פשוט רגועה ושמחה. אבא שלי נכנס הביתה עם 2 מתנות גדולות ליום הולדת שלה ואמא שלי פשוט הלכה לחדר, בלי תודה ובלי התרגשות ואני רצתי לחדר שלה בעצבים והקמתי אותה ללכת להגיד לו תודה ופשוט אין התייחסות, היא לא התרגשה ממני בכלל, היא הייתה ממש שמחה ורגועה. וככה כולם, אני היחידה שכאילו בוערת מעצבים וכועסת וצועקת

על מה חלמתם?