פענוח חלומות בס"ד

חלום על עליה, אנשים זרים, תשומת לב, אדם, כלבים

אני נמצאת בכיתה עם אנשים זרים ואדם אחד שאני מכירה מפגישה או שתיים בחיים שלי אדם שקטן ממני ב3 שנים אך עשה עליי הרבה רושם ובחלום אנחנו בני זוג זה לא נאמר בקול אבל זו ההרגשה המבטים הדיבור בגדול הזוגיות שחלמתי עליה. לאחר מכן אני יורדת למטה לשכונה גדולה יש כסאות מסודרים על הדשא ומקרן עם אנשים זרים ומחייכים והרבה כלבים משוטטים מחפשים תשומת לב ומקבלים אותה בניהם הכלבה שלי

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 10 שנים בתאריך דצמבר 25, 2016

פתרון החלום

מה הפירוש של עליה בחלום

לפי האמונה הרווחת חלום על עליה רומז כי קיימת התקדמות והתקווה גדלה.


 > קראו עוד

מה הפירוש של אנשים זרים בחלום

לפי האמונה הרווחת חלום על פגישה עם אדם זר בא בכדי להזהיר את החולם מפני מלכודת שהוא עשוי ליפול לתוכה.


 > קראו עוד

מה הפירוש של תשומת לב בחלום

לפי האמונה הרווחת סמל לתחושת נטישה וחוסר אהבה.


 > קראו עוד

מה הפירוש של אדם בחלום

לפי האמונה הרווחת מישהו קרוב אלינו


 > קראו עוד

מה הפירוש של כלבים בחלום

לפי תודעה רוחנית חברים טובים ונאמנים.


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

יום אחד עצמתי את עיניי וחשבתי שקיבלתי חזיונות. דברים קורים לי שאני לא יכול להסביר אותם. רבנים, כוהנים ואימאמים מתעלמים ממני. באחד מחזיונותי הורמתי למעלה ועברתי לשמיים. בזמן שהועברתי, חרבות יצאו ממני — בסך הכול שבע בערך, אינני זוכר במדויק. כאשר כל החרבות יצאו ממני, הועברתי לכיסא. לפני היו הרבה מראות. ושולחן עגול עם אנשים שצפו בי. והאלוהים הביט בי. ונאמר לי לפתוח את החותמות. זה קרה מהר — אחת הייתה עגולה, כמעט תלת ממדית, היא הייתה לא במקומה והייתי צריך להחזיר אותה לאיחוד. הכל קרה מהר עד שהגעתי לאחרונה. היא נראתה כמו קוביית מטטרון וחותמת מטטרון. זאת לקחה קצת יותר זמן. אחרי שסיימתי את הכל הרגשתי קצת מותש כי זה דרש הרבה ריכוז. ואז האלוהים אמר לי להפוך את המפתח האחרון בתוכי. והוא הרים אותי, נתן לי כתר, ואמר לי שאהיה מלך. ושם את ידו על כתפי ואמר לי לחכות — הוא בא. וראיתי את הזעם שהוא עתיד להטיל. כמו חצים ענקיים בגודלם — ובולט מהם צלב אם אני זוכר נכון. כל העולם ירגיש זאת. --- **חזון שני** זה התחיל בצורה מוזרה — לא הייתי עייף אבל מסיבה כלשהי הרגשתי דחף לעצום את עיניי ולמצוא תנוחה נוחה. ואז הייתי נעול במקום. הרגשתי את נשמתי יוצאת לאט מגופי. נאמר לי להחזיר את כל החרבות. החרב הראשונה בלטה מסלע — לקחתי אותה בקלות. החרב השנייה הייתה מסוס לבן — הוא היה צריך להשתחוות לפניי לפני שנתן אותה לי כדי להכיר בי. זה לקח זמן מה אבל הוא ויתר עליה. החרב השלישית היא שם שאני תקוע עכשיו. היא שייכת לאביר שנראה כמו שד. שחור ואדום. הוא אמר לי — קח את החרב אם אתה יכול. החרב אדומה בצבעה עם גוון שחור. בכל פעם שהתקרבתי, ידי וזרועותי נעשו כבדות כל כך — כל כך כבדות עד שגרמו לגוף הפיזי שלי לזוז. ובכל פעם שהתקרבתי פקחתי את עיניי — מה שגרם לי להתחיל מחדש. הוא נתן לי שלוש הזדמנויות — כרגע כשלתי בכולן. פוקח את עיניי בכל פעם שאני מתקרב. אני יכול רק לפרש זאת כך שאני עדיין לא מוכן. אבל כשאהיה מוכן — גם הוא ישתחווה לפניי.

על מה חלמתם?