פענוח חלומות בס"ד

חלום על אוטובוס, אישה, הביתה, רכבת

חלמתי על פסי רכבת ואני הולכת בתוכן , כדאי למצוא דרך להגיע לתחנת אוטובוס ולהגיע הביתה , אני נמצאת עם עוד אישה וחברה שלה . שעוזרות לי . אני נמצאת בנהריה

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 14 שנים בתאריך יוני 29, 2012

פתרון החלום

מה הפירוש של אוטובוס בחלום

לפי האמונה הרווחת החולם מחלק את גורלו עם אחרים,נסחף אחרי ההמון. עליו לסמוך יותר על עצמו. אוטובוס הוא סמל פאלי בחלום ומסמן את יצר המין הגברי. במקומות מסויימים מוזכר האוטובוס כדאגה למשפחה.


 > קראו עוד

מה הפירוש של אישה בחלום

בחורה או אישה מסמלות את אמא אדמה, את ההתחדשות והצמיחה את מחזור החיים ואת הכח לתת חיים. לידה וחיים. אישה היא מקור הכוח ועוצמה. גבר צעיר החולם על בחורה, פשוטו כמשמעו. בחורה רעה בחלום לפי האמונה הרווחת שטן. בחורה טובה בחלום, מלאך המאיר את דרכו.


 > קראו עוד

מה הפירוש של הביתה בחלום

הבית מסמל את הקשר של החולם עם עברו. קשר לפנימי הספיריטואלי. הצורך להיות מושלם. להגיע אל המנוחה והנחלה. אם אתה רואה את ביתך היכן שנולדת הוא הרוס, מחלה מממשת ובאה. אך אם הבית מסודר והכל במקומו, הרמוניה תבוא עליך. בית כללי מייצג מצב כספי. לחלום על בית גדול ומסודר מראה כי בקרוב תשפר את מצבך הכלכלי. אך בית הרוס עלול להצביע על מצב נפשי קשה ועל מחלות.


 > קראו עוד

מה הפירוש של רכבת בחלום

לפי האמונה הרווחת אם רכבת בחלום נוסעת – תהיו מוכנים לנסיעה בזמן הקרוב.


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

חלמתי על זה שיצאו לי כל השיניים העליונות ואחרי זה אבנית בצורה של פה עליון ואז האבנית התפרקה ליפני החלום הזה היה חלום הרפתקה איפה שאני באתי לבקר חבר הלכתי איתו לאזור הבית שלו ואבדתי אותו הגעתי למעלית שם ראיתי גור של כלב עם רצועה שהקצה השני שלו בתוך המעלית עם בעלים של גור כלב ואז המעלית מתחילה לעלות ואז הגור מתחיל לעלות מהמשיך של המעלית ואז הוא כמו סוג של נמחץ ומת אחרי זה המעלית לא עבדה ובאו אנשים וספרתי להם שזה קרה ואז מצאתי את הדירה של חבר אכלנו יצאנו החוצה עם האמר צבאי נסענו לכיוון הבסיס והיה לנו מרדף אחרי סוג של מחבלים כמו במשחק שני משחק ואז אנחנו מגיעים הביתה ואז כל הקטע עם השיניים

על מה חלמתם?