פענוח חלומות בס"ד

חלום על לעבוד, מבנה, בבריכה, חברים, ידיד

חלמתי שהייתי בבריכה עם כמה חברים הבריכה הייתה בתוך מבנה סגור והמים היו נעימים ידיד שלי אמר לי שהוא מתגעגע אליי והטלפון שלי היה בכיס שלי ואז נפל למים הרמתי אותו מהמים בעזרת הרגל אחרי שיצאנו מהבריכה הטלפון שלי המשיך לעבוד כרגיל, לאחר מכן ידיד שלי נשרט מהבריכה בכל החלק העליון של הרגל.

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 10 שנים בתאריך פברואר 14, 2016

פתרון החלום

מה הפירוש של לעבוד בחלום

לפי האמונה הרווחת החלום מבשר שפע, כבוד.


 > קראו עוד

מה הפירוש של מבנה בחלום

לפי האמונה הרווחת לראות בניין גדול וגבוה בחלום מבשר שבקרוב בחייך יתרחש משהו שישנה את הבנתך על טוב ועל רע.


 > קראו עוד

מה הפירוש של בבריכה בחלום

לפי האמונה הרווחת לאישה צעירה לחלום שהיא שוחה בבריכה מבשר שהודות לנחמדות והחן שלה היא תצליח בחיים ויהיו לה חברים אמיתיים.


 > קראו עוד

מה הפירוש של חברים בחלום

לפי האמונה הרווחת מצביע על עזרה הדדית"חבר לעת צרה", ועל חיזוק הצד הגברי של החולם.


 > קראו עוד

מה הפירוש של ידיד בחלום

לפי האמונה הרווחת ייתכן והידיד נמצא בבעייה וזקוק לעזרה או לתמיכת החולם/ת.


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

הייתי בחוץ עם חברות וראיתי אחי הגדול עם המאמנת שלי בהתעמלות קרקע שהיא גדולה ממני בשנה (אחי גדול יותר ממנה), והוא הרים אותה כזה והתקרבתי אליהם כי הייתי בשוק לחלוטין ושאלתי אותם כאילו מה קורה והם אומרים לי שהם בקבוצות חברים משותפות אבל כולנו יודעים שזה לא נכון ושהם רוצים אחד את השנייה. זה היה לי ממש הזוי.

על מה חלמתם?