פענוח חלומות בס"ד

חלום על אימי, בור, ביוב, להתפלל, שנפטר

חלמתי על בעלה של אימי שנפטר לפני כשבועיים. אני נמצאת בבבית מפוחדת מאוד מרעשים שאני שומעת. אני מוצאת בור ביוב שמתוכו יוצא הרעשים. אני פותחת את הבור ושם נמצאים מלא מזוזות יחד עם מלא בוץ. לאחר מכן אני רואה אותו שכוב בפינת החדר כמת אבל מדבר איתי. אני שואלת אותו אם הוא סולח לי. והוא נענה בחעוב אחר כך אני שואלת אותו מנ צריך לעשות והוא עונה למ שצריך להתפלל

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 11 שנים בתאריך אוקטובר 05, 2015

פתרון החלום

מה הפירוש של אימי בחלום

הרואה את אביו או אימו (לאחר שמתו במציאות) - שמחה תבוא לו. ואם נתנו לו משהו - שמחה רבה תבוא לו. כשההורים באים אלינו בחלום זה סימן למסר לקבלת החלטה.


 > קראו עוד

מה הפירוש של בור בחלום

לפי האמונה הרווחת אות הזהרה: צריך להיות יותר קשוב.


 > קראו עוד

מה הפירוש של ביוב בחלום

ביוב בחלום מראה על דברים רעים שקרים, רו דברים שהסתרנו, סודות מגעילים הידועים רק לנו הרוצים לצאת החוצה. ייתכן דברים רעים ששמרנו בבטן, ייתכן דברים שאנחנו יודעים על אחרים או מעשים לא טובים שאנחנו מעוניינים לכפר עליהם.


 > קראו עוד

מה הפירוש של להתפלל בחלום

להתפלל בחלום מראה על הכוונה אלוהית


 > קראו עוד

מה הפירוש של שנפטר בחלום

לפי האמונה הרווחת אינו מציין מוות פיזי אלא חיים ארוכים ובריאים. מוות יכול לציין התחדשות של החולם בה הוא נפטר מכעסים,אכזבות,דפוסי חשיבה וכל מה שכבר אינו עובד עבורו.


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

אני ורוני ועוד כמה אנשים(לא זוכרת) נסענו לאכול מסעדה על החוף מול הים והרבה אנשים ישבו שם ופתאום נהיה רועם ושמים אפורים צבע אפור ים גלים והים התחיל להציף את כולם והמים הגיעו קצת אלי ואלינו אל בן זוגי ואנחנו מנסים לעבור את המים כי הם עמוקים כבר ונכנסתי למים והייתי רגועה מאוד אפילו שנכנסתי עמוק למים ניסיתי לשחות למעלה והצלחתי לצאת ואז אחרי שעברנו את הגלים הלכנו לפגוש את רוני והמשפחה שלו ושלנו ואז אמרתי לכולם להתראות עם חיבוק אבל הם לא רצו ממני חיבוק בנות שהיו שם שאני לא מכירה והייתה שם מישהי עם אף ענק מאוד. ובסוף באתי לחבק את אח של בן זוגי והתברר שהוא הומו אבל במציאות הוא לא,. ואז הבן זוג שלי הציע לי טבעת אירוסין והיא הייתה יפה מאוד אבל בכיתי לבכות בכי דמעות הרבה כי התבאסתי שהוא לא השקיע בהצעה ויפה את זה ב2 שניות ולא נתן לי רגע של להרגיש את הרגע לחוות אותו

אני הייתי בבית ואימי חזרה מהעיר וחיכו לה למטה שתי הולמסים היא הגיע והם לא נתנו לה להכנס ללובי אז היא היתקשרה אלי ואמרה לי שהם צריכים לחתוך לה מהשפה קצת אז צעקתי ממש לא ואז כניראה לא הייתה ברירה והיא אמרה שהיכנס למטבח להביא סכין אז ניסיתי לנעול את דלתי והיא לא נינעלה ניסיתי ולא ואז הוא אמר. לי את לא רוצה גם ככה גלידה לוטוס אז אמרתי לו לא ואז הוא בא אליי עם הסכין ואמר לי תורידי את המדבקות ואין לי שמץ על מה הוא דיבר ואז הוא נגע בי עם הסכין קצבים ואז אמר ככה ככה ואז חתך לי רוסיה מהבטן התחתונה

אני מוצאת את עצמי שאיבדתי את הנייד שלי שיש בתוכו כרטיס אשראי ונכנסתי ללחץ ואז אמרו ללכת לבקרה שנבדקו במצלמות אבל כדי להגיע לשם הייתי צריכה לעבור תעלות לטפס על הרים ונתקעתי באנשים שלא כל כך עזרו לטפס והייתי צריכה לעשות עיקופים ןלאריך את הדלת ועד שכמעט הגעתי ליעד התעוררתי בבהלה

על מה חלמתם?