פענוח חלומות בס"ד

חלום על בן דוד, התעלפתי, שנפטר, ההורים, קבורה, קבר, דוד

הייתי מעל קבר ואז נגעתי בו מיד התעלפתי והנשמה שלי נכנסה לארון קבורה והעברתי לו משהו(שאני לא יודעת בדיוק מה) מיד לפני שהגוף שלי היה במוות קליני הנשמה שלי חזרה לגוף ומיד כשהתעוררתי צעקתי לכולם שהוא חי ואז הורידו את הפרחים והחול מהארון ושמעו דפיקות וכשפתחו אותו הוא יצא בריא ושלם ואז התחבקנו דקות ארוכות והלכנו לבית של ההורים שלו. חשוב לי לציין שנפטר הוא בן דוד שני שלי שנהרג לפני שבועיים בנגמש בעזה.

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 12 שנים בתאריך אוגוסט 04, 2014

פתרון החלום

מה הפירוש של בן דוד בחלום

לפי האמונה הרווחת צפויים אכזבות וצרות.


 > קראו עוד

מה הפירוש של התעלפתי בחלום

לפי האמונה הרווחת החלום מצביע על בשורות לא נעימות. יתכן גם מחלה במשפחה.


 > קראו עוד

מה הפירוש של שנפטר בחלום

לפי האמונה הרווחת אינו מציין מוות פיזי אלא חיים ארוכים ובריאים. מוות יכול לציין התחדשות של החולם בה הוא נפטר מכעסים,אכזבות,דפוסי חשיבה וכל מה שכבר אינו עובד עבורו.


 > קראו עוד

מה הפירוש של ההורים בחלום

נערה העומדת להינשא ורואה את הוריה בחלום: א. אם הם מחייכים - סימן טוב הוא. ב. אם פניהם קודרים - עליה לבטל את האירוסין כי סופה להתגרש. ג. הרואה אביו ואמו שמתו, אם אחר מותם - שמחה תהיה לו. ד. ואם יתנו לו משהו -שמחה גדולה יותר.


 > קראו עוד

מה הפירוש של קבורה בחלום

סוף של דבר טוב. סיום פרק בחיים.


 > קראו עוד

מה הפירוש של קבר בחלום

לפי האמונה הרווחת צפוי שינוי ומאורעות בלתי צפויים, בכוון חיובי.


 > קראו עוד

מה הפירוש של דוד בחלום

לפי האמונה הרווחת לשמוע חדשות עצובות


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

חלמתי שאמא שלי בוגדת באבא שלי זה התחיל שאני הייתי מתקשרת אליה והבן אדם שהיא הייתה איתו היה עונה לי, אני לא זוכרת מי הוא אמר שהוא. הוא היה עונה לי כמה פעמים, בפעם האחרונה - היא כביכול הייתה בבית והוא ענה לי , ואז מסתבר שהוא היה איתה בחדר, למרות שלא באמת ראיתי אותו. הוא ענה לי ובסוף אמרתי לו תביא לי את אמא שלי עכשיו או שאני מתקשרת למשטרה ואז כאילו גיליתי על הבגידה הוא היה בן 67 ניראלי אחרי זה, אמא שלי באה ואני היחידה מכל מי שהיה בבית שהתעצבנתי! דודה שלי בעלה ובני דודים שלי , אחים שלי אני ואמא היינו בבית - כולם מסביב רגועים ואני רותחת ועצבנית ומשתוללת. אפילו אמא שלי הייתה פשוט רגועה ושמחה. אבא שלי נכנס הביתה עם 2 מתנות גדולות ליום הולדת שלה ואמא שלי פשוט הלכה לחדר, בלי תודה ובלי התרגשות ואני רצתי לחדר שלה בעצבים והקמתי אותה ללכת להגיד לו תודה ופשוט אין התייחסות, היא לא התרגשה ממני בכלל, היא הייתה ממש שמחה ורגועה. וככה כולם, אני היחידה שכאילו בוערת מעצבים וכועסת וצועקת

אני מוצאת את עצמי בעבודה יצאתי להפסקה עלתי לכיוון המסעדות היה מלא והתעכבתי התקשרו אליי לחזור ואז אני מוצאת עצמי מחפשת דרך לחזור כי סגרו את המקום יחד עם הרבה אנשים מחפשים יציאה מילוט ואני רצה בדיונות של חולות מטפסת על מדרגות גבוהות מתחננת לאנשים לעזור לי עד שאני רואה כביש אוטובוסים ומתפללת שיגיע הביתהה שהגעתי אני אומרת לעצמי שדודו שלי אלברט רוצה שאני יעבור איסורים עד שישחרר אותנו מההוצאה לפועל עם העיקולים והתעוררתי בבהלה

על מה חלמתם?