פענוח חלומות בס"ד

חלום על משחקים, דוד, בן דוד, נופל

חלמתי שאני נכנסת לבריכה עם בן דוד שלי שילו שהוא בן שנתיים בערך וגם עם האחים שלו וההורים שלו, ואמא שלו נותנת לי להחזיק אותו בתוך הבריכה ואני מחזיקה אותו והם מתעלמים, משחקים ושוחים. ואז שילו מחליק לי מהידיים אני מרימה אותו מהר ולא קרה לו כלום והוא רק צוחק ואז עוד פעם הוא מחליק לי מהידיים והוא עוד פעם רק צוחק ואז הוא נופל לי עוד פעם מהידיים ואני מרימה אותו מהר והוא לא צוחק הוא בוכה

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 12 שנים בתאריך אוגוסט 01, 2014

פתרון החלום

מה הפירוש של משחקים בחלום

לפי האמונה הרווחת החלום רומז על שפע של רעיונות שיביאו רווחה כלכלית לחולם.


 > קראו עוד

מה הפירוש של דוד בחלום

לפי האמונה הרווחת לשמוע חדשות עצובות


 > קראו עוד

מה הפירוש של בן דוד בחלום

לפי האמונה הרווחת צפויים אכזבות וצרות.


 > קראו עוד

מה הפירוש של נופל בחלום

חלומות על נפילה הן חלומות נפוצים מאוד. כמו חלוך על תעופה וטיסה החלום כך לפני שאנחנו שוקעים בשינה עמוקה אנחנו חולמים שאנו נופלים. לעיטים כאשר פוגעים ברצפה אחרי הנפילה מתעוררים. כאשר משהו אחר נופל בחלום סימן שאנחנו מבקשים ברעתו.


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

חלמתי שאמא שלי בוגדת באבא שלי זה התחיל שאני הייתי מתקשרת אליה והבן אדם שהיא הייתה איתו היה עונה לי, אני לא זוכרת מי הוא אמר שהוא. הוא היה עונה לי כמה פעמים, בפעם האחרונה - היא כביכול הייתה בבית והוא ענה לי , ואז מסתבר שהוא היה איתה בחדר, למרות שלא באמת ראיתי אותו. הוא ענה לי ובסוף אמרתי לו תביא לי את אמא שלי עכשיו או שאני מתקשרת למשטרה ואז כאילו גיליתי על הבגידה הוא היה בן 67 ניראלי אחרי זה, אמא שלי באה ואני היחידה מכל מי שהיה בבית שהתעצבנתי! דודה שלי בעלה ובני דודים שלי , אחים שלי אני ואמא היינו בבית - כולם מסביב רגועים ואני רותחת ועצבנית ומשתוללת. אפילו אמא שלי הייתה פשוט רגועה ושמחה. אבא שלי נכנס הביתה עם 2 מתנות גדולות ליום הולדת שלה ואמא שלי פשוט הלכה לחדר, בלי תודה ובלי התרגשות ואני רצתי לחדר שלה בעצבים והקמתי אותה ללכת להגיד לו תודה ופשוט אין התייחסות, היא לא התרגשה ממני בכלל, היא הייתה ממש שמחה ורגועה. וככה כולם, אני היחידה שכאילו בוערת מעצבים וכועסת וצועקת

אני מוצאת את עצמי בעבודה יצאתי להפסקה עלתי לכיוון המסעדות היה מלא והתעכבתי התקשרו אליי לחזור ואז אני מוצאת עצמי מחפשת דרך לחזור כי סגרו את המקום יחד עם הרבה אנשים מחפשים יציאה מילוט ואני רצה בדיונות של חולות מטפסת על מדרגות גבוהות מתחננת לאנשים לעזור לי עד שאני רואה כביש אוטובוסים ומתפללת שיגיע הביתהה שהגעתי אני אומרת לעצמי שדודו שלי אלברט רוצה שאני יעבור איסורים עד שישחרר אותנו מההוצאה לפועל עם העיקולים והתעוררתי בבהלה

על מה חלמתם?