פענוח חלומות בס"ד

חלום על דודה, ההורים, חבר, אחיין, בצבע אפור

אני הולך ביישוב שלי עם חבר טוב ואין אף אחד ביישוב הכל ריק ופתאום אני רואה את דודה שלי ואת ההורים שלי ואת אחיין שלי מתקרבים אליי והחלום היה בצבע אפור

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 12 שנים בתאריך יוני 22, 2014

פתרון החלום

מה הפירוש של דודה בחלום

לפי האמונה הרווחת אם אישה צעירה רואה את דודתה בחלום – זהו סימן לנזיפה על משהו שיכול לגרום לה עוגמת נפש. אם הדודה מחייכת בחלום ומצויה במצב רוח טוב אז חילוקי דעות קלים יתחלפו בקרוב בהנאות.


 > קראו עוד

מה הפירוש של ההורים בחלום

נערה העומדת להינשא ורואה את הוריה בחלום: א. אם הם מחייכים - סימן טוב הוא. ב. אם פניהם קודרים - עליה לבטל את האירוסין כי סופה להתגרש. ג. הרואה אביו ואמו שמתו, אם אחר מותם - שמחה תהיה לו. ד. ואם יתנו לו משהו -שמחה גדולה יותר.


 > קראו עוד

מה הפירוש של חבר בחלום

לפי תודעה רוחנית געגוע לחבר


 > קראו עוד

מה הפירוש של אחיין בחלום

לפי האמונה הרווחת אם הוא נראה טוב בחלום – סימן שמצב כלכלי שלכם ישתפר כך שכבר לא ידאיג אתכם. אם הוא לא נראה טוב – צפויות לכם אכזבות ודאגות.


 > קראו עוד

מה הפירוש של בצבע אפור בחלום

הצבע האפור מסמל חיים משעממים לפי האמונה הרווחת, משהו חסר יחודיות.


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

חלמתי שאמא שלי בוגדת באבא שלי זה התחיל שאני הייתי מתקשרת אליה והבן אדם שהיא הייתה איתו היה עונה לי, אני לא זוכרת מי הוא אמר שהוא. הוא היה עונה לי כמה פעמים, בפעם האחרונה - היא כביכול הייתה בבית והוא ענה לי , ואז מסתבר שהוא היה איתה בחדר, למרות שלא באמת ראיתי אותו. הוא ענה לי ובסוף אמרתי לו תביא לי את אמא שלי עכשיו או שאני מתקשרת למשטרה ואז כאילו גיליתי על הבגידה הוא היה בן 67 ניראלי אחרי זה, אמא שלי באה ואני היחידה מכל מי שהיה בבית שהתעצבנתי! דודה שלי בעלה ובני דודים שלי , אחים שלי אני ואמא היינו בבית - כולם מסביב רגועים ואני רותחת ועצבנית ומשתוללת. אפילו אמא שלי הייתה פשוט רגועה ושמחה. אבא שלי נכנס הביתה עם 2 מתנות גדולות ליום הולדת שלה ואמא שלי פשוט הלכה לחדר, בלי תודה ובלי התרגשות ואני רצתי לחדר שלה בעצבים והקמתי אותה ללכת להגיד לו תודה ופשוט אין התייחסות, היא לא התרגשה ממני בכלל, היא הייתה ממש שמחה ורגועה. וככה כולם, אני היחידה שכאילו בוערת מעצבים וכועסת וצועקת

על מה חלמתם?