פענוח חלומות בס"ד

חלום על אמא, מפחיד, נחש, נחשים, צהוב, שם, תודה, אח

חלמתי שאני, אמא שלי ואח שלי בן ה-18 הולכים ברגל בסוג של מזדרון. נכנסנו שלושתנו לחדר חשוך בסוף המזדרון. אח שלי הדליק את האור בחדר ויצא מהחדר ואני ואמא שלי נשארנו לבד. המקום היה ריק חוץ משולחן ארוך אורך שהיה שם ועל השולחן היו מלא אקווריום ( או מששהו בסגנון, בצבע שקוף) ובכל אקווריום היה נחש. אמא שלי ואני הסתכלנו על כולם ופתאום אמא שלי בחרה נחש אחד והוציאה אותו. הנחש היה בצבע צהוב, מאוד ידידותי ולא מזיק. אמא שלי הרימה וליטפה את הנחש ואמרה לי תלטפי אותו גם תראה הוא ממש חמוד הוא לא מזיק, אמרתי לאמא שלי אמא אני לא רוצה אני מפחדת, היא אמרה לי תנסי והתעקשה. עשיתי את זה לבסוף ובאמת גיליתי שזה לא כל כך נורא כמו שחשבתי. הנחש הסתכל עליי במת תמים כזה כאילו ראית אני לא כזה מפחיד אני נחש טוב. תוך כדי שאני מלטפת את הנחש אני רואה באקווריום אחד שתי נחשים שמסתכלים אחד על השני ומשחקים אחד עם השני ( נראים כמו זוג). אשמח אם תעזרו לי לפרש את החלום זה מאוד חשוב לי. תודה רבה

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 13 שנים בתאריך נובמבר 06, 2013

פתרון החלום

מה הפירוש של אמא בחלום

הרואה את אביו או אימו (לאחר שמתו במציאות)- שמחה תבוא לו. ואם נתנו לו משהו - שמחה רבה תבוא לו. ההורים מסמלים את הטוב ואת ההכוונה אלינו בחיים דרך החלומות.


 > קראו עוד

מה הפירוש של מפחיד בחלום

משהו שמפחיד אותנו בחלום הוא גם משו שאנחנו פוחדים ומפחדים ואולי גם חוששים ממנו במציאות. במקרה זה של החולם מדבור בפשט ולא דרש. כלומר פחד הקיים בחלום הוא אותו הפחד הקיים גם כאשר אנחנו ערים. מושא הפחד או האובייקט ממנו אנחנו פוחדים בחלום לא תמיד מייצג בצורה פשוטה את מה שאנחנו פוחדים ממנו. לדוגמא, פחד ממים בחלום, איננו פחד ממים במציאות ויכול לסמל פחד מתשוקה (אותה הים מסמל) ולכן חשוב להסתכל ולפענח את הנושא שממנו אנחנו פוחדים בחלום.


 > קראו עוד

מה הפירוש של נחש בחלום

לפי האמונה הרווחת סימן לאוייב או למישהו המנסה לפגוע או להפריע לחולם/ת. יש המפרשים חלום על נחש כסימן לפרנסה.


 > קראו עוד

מה הפירוש של נחשים בחלום

לפי תודעה רוחנית פרנסה מעשה כסף וגברים בשיני אישות לאישה


 > קראו עוד

מה הפירוש של צהוב בחלום

לפי האמונה הרווחת צבע צהוב בחלום מצביע על קנאה.


 > קראו עוד

מה הפירוש של שם בחלום

שם בעברית יכול להיות שם - כלומר להיות שם מבחינת מקום או שם של אדם. לחלום על שם של אדם הכוונה לפי האמונה הרווחת קשר ישיר לאותו אדם עליו חולמים על השם שלו.


 > קראו עוד

מה הפירוש של תודה בחלום

לפי האמונה הרווחת להודות למישהו בחלום מבשר משהו נעים בשבילכם. אם להפך אומרים לכם תודה, אז חלום רומז על תקוות וחלומות שווא.


 > קראו עוד

מה הפירוש של אח בחלום

אדם החולם על אחיו מתקשר עם בני משפחתו. לפי האמונה הרווחת, חלום על אח מסמל אי יציבות בחיי המשפחה ורצון לאחות את הקרעים ולחברם יחדיו. אין קשר כמעט יותר חזק מהקשר שבין אחים וגורל משותף וכאן הרצון החזק בחלום על אח מסמל כי עליכם להתעלות ולהתחבר יחדיו חזרה בנפש ובעולם הרוחני.


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

אני ורוני ועוד כמה אנשים(לא זוכרת) נסענו לאכול מסעדה על החוף מול הים והרבה אנשים ישבו שם ופתאום נהיה רועם ושמים אפורים צבע אפור ים גלים והים התחיל להציף את כולם והמים הגיעו קצת אלי ואלינו אל בן זוגי ואנחנו מנסים לעבור את המים כי הם עמוקים כבר ונכנסתי למים והייתי רגועה מאוד אפילו שנכנסתי עמוק למים ניסיתי לשחות למעלה והצלחתי לצאת ואז אחרי שעברנו את הגלים הלכנו לפגוש את רוני והמשפחה שלו ושלנו ואז אמרתי לכולם להתראות עם חיבוק אבל הם לא רצו ממני חיבוק בנות שהיו שם שאני לא מכירה והייתה שם מישהי עם אף ענק מאוד. ובסוף באתי לחבק את אח של בן זוגי והתברר שהוא הומו אבל במציאות הוא לא,. ואז הבן זוג שלי הציע לי טבעת אירוסין והיא הייתה יפה מאוד אבל בכיתי לבכות בכי דמעות הרבה כי התבאסתי שהוא לא השקיע בהצעה ויפה את זה ב2 שניות ולא נתן לי רגע של להרגיש את הרגע לחוות אותו

חלמתי על זה שיצאו לי כל השיניים העליונות ואחרי זה אבנית בצורה של פה עליון ואז האבנית התפרקה ליפני החלום הזה היה חלום הרפתקה איפה שאני באתי לבקר חבר הלכתי איתו לאזור הבית שלו ואבדתי אותו הגעתי למעלית שם ראיתי גור של כלב עם רצועה שהקצה השני שלו בתוך המעלית עם בעלים של גור כלב ואז המעלית מתחילה לעלות ואז הגור מתחיל לעלות מהמשיך של המעלית ואז הוא כמו סוג של נמחץ ומת אחרי זה המעלית לא עבדה ובאו אנשים וספרתי להם שזה קרה ואז מצאתי את הדירה של חבר אכלנו יצאנו החוצה עם האמר צבאי נסענו לכיוון הבסיס והיה לנו מרדף אחרי סוג של מחבלים כמו במשחק שני משחק ואז אנחנו מגיעים הביתה ואז כל הקטע עם השיניים

אני מוצאת את עצמי שאיבדתי את הנייד שלי שיש בתוכו כרטיס אשראי ונכנסתי ללחץ ואז אמרו ללכת לבקרה שנבדקו במצלמות אבל כדי להגיע לשם הייתי צריכה לעבור תעלות לטפס על הרים ונתקעתי באנשים שלא כל כך עזרו לטפס והייתי צריכה לעשות עיקופים ןלאריך את הדלת ועד שכמעט הגעתי ליעד התעוררתי בבהלה

על מה חלמתם?