פענוח חלומות בס"ד

חלום על המשפחה שלי, חברים, לאוטו, שהם, שם, אבא, במכונית, המשפחה

אני ועוד 3 חברים טובים שלי שעם אחד אני רבתי ישבנו באיזה מקום ועשינו על האש או משו לא זוכר מה ושסימנו עלינו למכוניות אני עליתי למכונית של אחד החברים והשנים האחרים עלו לאוטו של החבר שאני מדבר איתו פתאום החבר שאיתו אני במכונית שם גז ועזב את ההגה אז אני ניסיתי להשתלט על ההגה ונתקענו בקיר והאוטו לא הפסיק לנסוע ופתאום אני היתי במושב של הנהג ולחצתי על הברקס והאוטו נעצר יצאנו מהמכוניות ונשבר רק הפנס הקדמי והחבר אמר לא נורא אבל לא הצלחנו לנסוע ואז נתקענו כי לא היה לנו דרך לחזור פתאום אבא שלי מתקשר והוא אמר שהם לא רחוקים משמה אז הלכתי אליהם לבד וראיתי שכל המשפחה שלי שמה והם עושים על האש ורוקדים ישבתי איתם לאכול ואז אחד מהחברים שלי מתקשר אלי ושואל אותי מתי אני בא ואני אומר עכשיו והפסקתי לאכול ואז החלום נגמר

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 13 שנים בתאריך אוקטובר 24, 2013

פתרון החלום

מה הפירוש של המשפחה שלי בחלום

חלומות על המשפחה הנן חלומות מורכבים ודורשים עיון מדוקדק בסמלים המופיעים בחלום. באופן כוללני, משפחה בחלום הנה סימן טוב, הן להצלחה והן לרצון להקים משפחה אלא אם כן הסמלים והמוטיבים עצמם מצביעים על דבר אחר.


 > קראו עוד

מה הפירוש של חברים בחלום

לפי האמונה הרווחת מצביע על עזרה הדדית"חבר לעת צרה", ועל חיזוק הצד הגברי של החולם.


 > קראו עוד

מה הפירוש של לאוטו בחלום

הרכב מסמל את העצמאות שלנו והרצון להמשיך ולהתקדם הלאה בחיינו


 > קראו עוד

מה הפירוש של שהם בחלום

לפי האמונה הרווחת מסמלת בשורות טובות, שיגשוג כלכלי,כבוד ושלטון.


 > קראו עוד

מה הפירוש של שם בחלום

שם בעברית יכול להיות שם - כלומר להיות שם מבחינת מקום או שם של אדם. לחלום על שם של אדם הכוונה לפי האמונה הרווחת קשר ישיר לאותו אדם עליו חולמים על השם שלו.


 > קראו עוד

מה הפירוש של אבא בחלום

הרואה את אביו או אימו (לאחר שמתו במציאות) - שמחה תבוא לו. ואם נתנו לו משהו - שמחה רבה תבוא לו. האב מסמל ישות רוחנית אשר מדריכה אותנו בעולם הזה ובעולם הבא.


 > קראו עוד

מה הפירוש של במכונית בחלום

המכונית עבור הגבר מסמלת את הכוח הגברי ועובר האישה מסמלת את הגבר איתו הייתה רוצה להיות. ליסוע עם מישהו במכונית, חתונה קרובה. ליסוע עם מישהי במכונית, קנאה.


 > קראו עוד

מה הפירוש של המשפחה בחלום

לחלום על משפחתך זה בטחון חום ואהבה. אך גם מרירות, קנאה או תחרות. תלוי בצב מערכת היחסים שלך עם משפחתך. לחלופין, זה יכול להעיד על כמה שאתה תלוי במשפחתך, במיוחד אם בני המשפחה מופיעים בחלומות חוזרים. שקול גם חשיבות של חבר משפחה מסוים ואת מערכת היחסים איתו.לראות משפחה של אדם אחר בחלומך מסמל אחדות. החלום מנסה להזכיר לך שברים רבים בחייך חולפים אך המשפחה תישאר לעד.


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

הייתי בחוץ עם חברות וראיתי אחי הגדול עם המאמנת שלי בהתעמלות קרקע שהיא גדולה ממני בשנה (אחי גדול יותר ממנה), והוא הרים אותה כזה והתקרבתי אליהם כי הייתי בשוק לחלוטין ושאלתי אותם כאילו מה קורה והם אומרים לי שהם בקבוצות חברים משותפות אבל כולנו יודעים שזה לא נכון ושהם רוצים אחד את השנייה. זה היה לי ממש הזוי.

אני הייתי בבית ואימי חזרה מהעיר וחיכו לה למטה שתי הולמסים היא הגיע והם לא נתנו לה להכנס ללובי אז היא היתקשרה אלי ואמרה לי שהם צריכים לחתוך לה מהשפה קצת אז צעקתי ממש לא ואז כניראה לא הייתה ברירה והיא אמרה שהיכנס למטבח להביא סכין אז ניסיתי לנעול את דלתי והיא לא נינעלה ניסיתי ולא ואז הוא אמר. לי את לא רוצה גם ככה גלידה לוטוס אז אמרתי לו לא ואז הוא בא אליי עם הסכין ואמר לי תורידי את המדבקות ואין לי שמץ על מה הוא דיבר ואז הוא נגע בי עם הסכין קצבים ואז אמר ככה ככה ואז חתך לי רוסיה מהבטן התחתונה

אני ורוני ועוד כמה אנשים(לא זוכרת) נסענו לאכול מסעדה על החוף מול הים והרבה אנשים ישבו שם ופתאום נהיה רועם ושמים אפורים צבע אפור ים גלים והים התחיל להציף את כולם והמים הגיעו קצת אלי ואלינו אל בן זוגי ואנחנו מנסים לעבור את המים כי הם עמוקים כבר ונכנסתי למים והייתי רגועה מאוד אפילו שנכנסתי עמוק למים ניסיתי לשחות למעלה והצלחתי לצאת ואז אחרי שעברנו את הגלים הלכנו לפגוש את רוני והמשפחה שלו ושלנו ואז אמרתי לכולם להתראות עם חיבוק אבל הם לא רצו ממני חיבוק בנות שהיו שם שאני לא מכירה והייתה שם מישהי עם אף ענק מאוד. ובסוף באתי לחבק את אח של בן זוגי והתברר שהוא הומו אבל במציאות הוא לא,. ואז הבן זוג שלי הציע לי טבעת אירוסין והיא הייתה יפה מאוד אבל בכיתי לבכות בכי דמעות הרבה כי התבאסתי שהוא לא השקיע בהצעה ויפה את זה ב2 שניות ולא נתן לי רגע של להרגיש את הרגע לחוות אותו

על מה חלמתם?