פענוח חלומות בס"ד

חלום על שחייה, בריכה, מלח

שחייה בתוך בריכה של מי מלח עם גבישי מלח.

חלום זה התווסף למאגר המידע של החלומות לפני 13 שנים בתאריך ספטמבר 23, 2013

פתרון החלום

מה הפירוש של שחייה בחלום

לפי האמונה הרווחת מאמץ שהחולם משקיע במה שקשור לרגש בחייו.


 > קראו עוד

מה הפירוש של בריכה בחלום

לפי תודעה רוחנית פרנסה אם המים סוערים יצפה לקשיים ואנרגיה נמוכה ואם שקטים יזכה לשלווה נפשית.


 > קראו עוד

מה הפירוש של מלח בחלום

מלח בחלום - לפי האמונה הרווחת היכולת שלנו להיחלץ מצרה ולצאת ממצב קשה בו היינו שרויים.


 > קראו עוד


פענוח חלום אנושי

אם אינכם מרוצים מפתרון החלום האוטומטי, ביכולתכם לבחור מפענח אנושי שיפענח ויפרש את חלומכם

תמונתה של גל פייטלסון - מפענחת חלומות
גל פייטלסון
תמונתו של אלי רבנים - מפענח חלומות
אלי רבנים
תמונתה של דנית אליהב - מפענחת חלומות
דנית אליהב

חלומות דומים

פענוח חלום- אני נוסע במכונית שלי. מולי מזדחל נחש קינג קוברה ענקי. אני מגיע מולו במהירות גבוהה ולא יכול להימנע מלהיתקע בו. ברגע מסוים אני מעליו ואני קולט שהחלון של האוטו פתוח. אני מפחד שהוא יכנס לאוטו דרכו ומנסה לסגור את החלון. לוקח לי רגע מלחיץ למצוא את הכפתור אבל בסוף אני מצליח . אני עובר את הנחש בחשש שפגעתי בו. אני רואה אותו מהצד- נחש מאוד מאוד גדול ומפחיד אבל מתרחק ממני.

חלמתי שהיה סוף העולם והיינו בג׳ונגל שמתחבר לבית שמש אבל לפני זה היינו בתוך קניון שכל חנות בו זה בית של מישהו אחר ואני הייתי בבית שלי ואני לא יודעת למה אבל גם תמיר היה לי בבית והוא ישן איתי במיטה והוא לא באמת נתן לי לישון הוא דחף את היד שלו מאחורי הגב שלי בשביל שאני לא ארדם והוא התקפל כי לא היה לו נוח ואני לא יודעת למה הוא גם בשלב מסוים דחף את הידיים שלו מתחת לטוסיק שלי ופשוט חפן לי אותו ואז אני לא זוכרת מה אבל אני זוכרת שאנחנו כמעט התנשקנו ואז ההורים שלי קראו לנו לסלון ואז גילינו שליאל ישנה בחדר הישן שלי כי היא לא מצאה מקום לישון בו משהו ממש מוזר. אחכ אני לא זוכרת מה היה אבל פשוט השתגרנו למין ג׳ונגל כזה מלא במים ואין אינטרנט שהוא כמו ״בונקר״ כאילו אנשים מסוימים ליוו אותנו ושמו לנו באוכל צמידים ששמנו וממש התלהבנו מזה ואני לא יודעת איך זה הגיוני אבל הייתה לי אחות תינוקת בחלום ולאמא שלי היה אכפת רק ממנה, בכל מקרה ירדנו את הג׳ונגל ואני מצאתי מקום כזה שמחזיקים ואז הוא לוקח אותך ללמטה ואז הגעתי והיו שם מלא אנשים שבזמן הזה רוב האנשים שאני מכירה עוד בחצי הדרך וכזה היו בלמטה שני מיניבוסים עם גג פתוח שתחבר אליו מגלשה ויש בפנים בריכה מתנפחת כזאת וזה וליאם קטנה היה בפנים ולא ראיתי אותו כמה שנים אבל גם אבא שלי היה שם אז נתתי לי חיבוק וזה ואז פגשתי מלא אנשים מהילדות שלי שהם ממש נוסטלגיה והייתי איתם וכל הזמן הזה ליאם הסתכל עליי. אח״כ שלמה הגיע ואני רואה אותו מסתכל עליי מלמעלה אבל הוא לא ניגש והוא היה עם ליאל הבן ואז כשאני מתסכלת עליו והוא עליי המיניבוס פשוט מתחיל לנסוע והוא מנסה לחטוף אותנו אז כשקלטתי פשוט קפצתי החוצה ממנו ואז הייתי צריכה למצוא את המשפחה שלי ומצאתי את אמא שלי ואחותי הקטנה

על מה חלמתם?