להבין את החלום Logo

סוס רודף אחרי רוצה לנשוך אותי ואני פענוח חלומות - להבין את החלום

תפריט כפתור

החלומות הכי ניצפים

We stand with Israel

פענוח החלום / פרוש החלום:

סוס רודף אחרי רוצה לנשוך אותי ואני מפחד פחד מוות הצלחתי לברוח ממנו עם 2 בנותי הצלחנו לטפס על העץ . ואז התעוררתי מה פשר החלום ?

מה הפירוש של סוס רודף אחרי רוצה לנשוך אותי ואני בחלום

מה אומר סוס רודף אחרי רוצה לנשוך אותי ואני בחלום ? - פתרון החלום

התעוררתי

להתעורר בחלום יכול לבאו בשני מובנים שונים. אחד להתעורר באמת מהחלום ואז אנחנו עוברים ממצב של שינה וחלומות ישירות לעולם העירות ולמציאות ומצד שני ייתכן כי אנחנו חולמים שאנחנו מתעוררים אך למעשה עדיין חולמים ועדיין ישנים - מצב זה קורה כאשר אנחנו מאוד עייפים וחלק מהמציאות מתערבב לנו בתוך החלום עצמו.

> חלומות נוספים המכילים 'התעוררתי'

לטפס על העץ

לפי האמונה הרווחת החלום מבשר הצלחה ותהילה.

> חלומות נוספים המכילים 'לטפס על העץ'

מוות

לפי האמונה הרווחת אינו מציין מוות פיזי אלא חיים ארוכים ובריאים. מוות יכול לציין התחדשות של החולם בה הוא נפטר מכעסים,אכזבות,דפוסי חשיבה וכל מה שכבר אינו עובד עבורו.

> חלומות נוספים המכילים 'מוות'

סוס

סוס:לפי תודעה רוחנית מציין כוח, און. סוס חום:לפי תודעה רוחנית גבר שחום סוס ירוק:לפי תודעה רוחנית שמועה טובה בדרך אליך סוס באוטובוס איתי ועם חברה:לפי תודעה רוחנית אין לך שליטה בלעדית סוס ענק ומדבר:לפי תודעה רוחנית גבר דוממנטי בחייך סוס סגול:לפי תודעה רוחנית פגישה עם אדם רוחני מאוד סוס טובע:לפי תודעה רוחנית משהו שנתפס בעניך כחזק מאבד מערכו

> חלומות נוספים המכילים 'סוס'

עץ

העץ בחלום מיצג את השאיפות והחלומות והמאוויים שלנו. הם סימן לחוזק, יציבות וחיבור לקרקע ולאדמה. העץ יכול גם לסמל שלבים ומעברים שונים בחיים. לעיתים עץ בחלום מסמל גם פתיחות לדברים חדשים.

> חלומות נוספים המכילים 'עץ'

פחד

לפי האמונה הרווחת עדות כי בעייה מסויימת וקשה ,עומדת בפני פיתרון.

> חלומות נוספים המכילים 'פחד'

רודף

מי שורדפים אחריו סימן שאינו קשוב לעצמו. אם רודפים אחרי אדם קרוב או אחרי ילד הוא סימן לדאגה הורית לילד וזה הינו חלום נפוץ. אם האדם החולם הוא הרודף סימן שיקבל ברכה בעמלו.

> חלומות נוספים המכילים 'רודף'

לא מרוצה מפענוח החלום האוטומטי ?

בחרו מומחה שיפענח עבורכם את החלום

אלי רבנן מפענח חלומות עמוקים ומתקשר
אלי רבנן
דנית לווקינד מפרשת חלומות עם הבנה מיסטיקנית עמוקה
דנית לווקינד
גל פייטלסון תקשורת הבנה הקשבה ואהבה לפירוש החלומות
גל פייטלסון

חלומות דומים

אני בצומת דרכים מאוד גדולה בחיים חלמתי

אני בצומת דרכים מאוד גדולה בחיים חלמתי שישב מולי שיח והוא החזיק ביד שלו ספר שאלתי אותו מזה הספר הזה ? הוא אמר לי זה ספר הקבלה זה יעזור לך ואז הייתי בשוק לא הבנתי איך גוי מעביר לי מסר כזה והתעוררתי ב3 בלילה .

קטיף זיתים שהלכתי עם חמותי ז״ל. ורינו

קטיף זיתים שהלכתי עם חמותי ז״ל. ורינו המון עצי זית וחמותי רצתה ובעץ הראשון ושני היו שתי ערביות שקטפו והציעו אם אנחנו רוצות קצת. ואז בעץ השלישי היה מלא. לקחתי סולם באתי לעלות וחמותי מנעה ממני אמרה שזה מסוכן.

חלמתי על אבי ז"ל בגן יפה ומפואר

חלמתי על אבי ז"ל בגן יפה ומפואר ראיתי אותו יושב בשולחן אוכל היה בריא ויפה פניו היו זוהרות פחדתי הוא בא אחריי וקרא לי אלבז זה שם המשפחה לפני הנישואין הוא חבק אותי ואז הלכתי לכיוון התחנה וראיתי בתיק שלי מלא שטרות של כסף



פרוש חלומות

להבין את החלום זהו אתר אינטרנט אשר מפענח ומפרש חלומות. פשוט יש להזין את החלום בתיבת הטקסט כפי שחלמתם אותו במילים שלכם לתאר את החלום. ללחוץ על הכפתור ולקבל פיענוח מיידי והסברים על החלום אותו חלמתם. כל הסמלים והמוטיבים בחלום יוסברו.



חלומות אחרונים באתר