להבין את החלום Logo

הכלבה שלי טובעת למוות פענוח חלומות - להבין את החלום

תפריט כפתור

החלומות הכי ניצפים

We stand with Israel

פענוח החלום / פרוש החלום:

הכלבה שלי טובעת למוות

מה הפירוש של הכלבה שלי טובעת למוות בחלום

מה אומר הכלבה שלי טובעת למוות בחלום ? - פתרון החלום

טובעת

לטבוע בחלום, כאשר אנחנו רואים עצמינו טובעים. לרוב נכתב אני טובעת בחלום או אני טובע בחלום. אני מרגיש שאני טובע. מסמל עומס בעבודה, רגשות רבים אשר מציפים אותנו וקשה לנו התמודד איתם. ייתכן גם דברים מודחכים בתת-מודע שבאים עולים וצפים, רגשות, רצונות, תשוקות שונות יכולות להיות חזקות לבאופן לא מודע להטביע אותנו. מוצפים ברגשות. לעיתים חלום זה מראה שאנחנו עושים משהו יותר מידי, ונכנסו עמוק מדי אליו. כמו הפרעה כפייתית שחוזרת, התמכרות או אפילו הורי הליקופטר. באמונה הרווחת לחלום על טביעה מראה על קבלת סכום כסף גדול.

> חלומות נוספים המכילים 'טובעת'

כלבה

לחלום על כלבה או כלב בחלום יכול להתפרש בשני מובנים. כלב הוא חבר טוב ומראה שאנחנו מעוניינים בקשר, או שהקשרים החברתיים שלנו לא מספקים ואנחנו כמהים למישהו או מישהי. לעיתים כלב דווקא נתפס על פי הדיבור (כלבים הם לא כאלו) כמשהו בוגדני, כמו בוס לדוגמא ואז הכלב או הכלבה בחלום מייצגים מישהו שבגד או הולך לבגוד בנו. הדבר קשור לקונוטציות השונות בתוך החלום.

> חלומות נוספים המכילים 'כלבה'

כלבה שלי

לחלום על בחיים שלך, כמו הכלב שלי או הכלבה שלי מראה שאנחנו דואגים לאותו בעל חיים מאוד. לחלום על כלבה או כלב בחלום יכול להתפרש בשני מובנים. כלב הוא חבר טוב ומראה שאנחנו מעוניינים בקשר, או שהקשרים החברתיים שלנו לא מספקים ואנחנו כמהים למישהו או מישהי. לעיתים כלב דווקא נתפס על פי הדיבור (כלבים הם לא כאלו) כמשהו בוגדני, כמו בוס לדוגמא ואז הכלב או הכלבה בחלום מייצגים מישהו שבגד או הולך לבגוד בנו. הדבר קשור לקונוטציות השונות בתוך החלום.

> חלומות נוספים המכילים 'כלבה שלי'

מוות

לפי האמונה הרווחת אינו מציין מוות פיזי אלא חיים ארוכים ובריאים. מוות יכול לציין התחדשות של החולם בה הוא נפטר מכעסים,אכזבות,דפוסי חשיבה וכל מה שכבר אינו עובד עבורו.

> חלומות נוספים המכילים 'מוות'

לא מרוצה מפענוח החלום האוטומטי ?

בחרו מומחה שיפענח עבורכם את החלום

אלי רבנן מפענח חלומות עמוקים ומתקשר
אלי רבנן
דנית לווקינד מפרשת חלומות עם הבנה מיסטיקנית עמוקה
דנית לווקינד
גל פייטלסון תקשורת הבנה הקשבה ואהבה לפירוש החלומות
גל פייטלסון

חלומות דומים

אונייה כמעט טובעת

אונייה כמעט טובעת

הכלבה שלי טובעת למוות

הכלבה שלי טובעת למוות

סוס רודף אחרי רוצה לנשוך אותי ואני

סוס רודף אחרי רוצה לנשוך אותי ואני מפחד פחד מוות הצלחתי לברוח ממנו עם 2 בנותי הצלחנו לטפס על העץ . ואז התעוררתי מה פשר החלום ?



פרוש חלומות

להבין את החלום זהו אתר אינטרנט אשר מפענח ומפרש חלומות. פשוט יש להזין את החלום בתיבת הטקסט כפי שחלמתם אותו במילים שלכם לתאר את החלום. ללחוץ על הכפתור ולקבל פיענוח מיידי והסברים על החלום אותו חלמתם. כל הסמלים והמוטיבים בחלום יוסברו.



חלומות אחרונים באתר