להבין את החלום Logo

בחלום,אני והמחותנת מצד כלתי מוצאות מזוודה עמוסה פענוח חלומות - להבין את החלום

תפריט כפתור

החלומות הכי ניצפים

We stand with Israel

פענוח החלום / פרוש החלום:

בחלום,אני והמחותנת מצד כלתי מוצאות מזוודה עמוסה כל טוב מכלי מטבח שטיחים ועוד המון דברי ערך ואנחנו חולקות בנינו את הדברים.

מה הפירוש של בחלום,אני והמחותנת מצד כלתי מוצאות מזוודה עמוסה בחלום

מה אומר בחלום,אני והמחותנת מצד כלתי מוצאות מזוודה עמוסה בחלום ? - פתרון החלום

מזוודה

לפי האמונה הרווחת לראות אותה בחלום מבשר נסיעות רחוקות. לאסוף מזוודה – לנסיעה נעימה בזמן הקרוב.

> חלומות נוספים המכילים 'מזוודה'

מטבח

מטבח בחלום מראה על חוש יצירה מפותח של החולם המעוניין לצאת לפועל. מטבח מסודר מסמל התחלה חדשה. מטבח עמוס בכל טוב מסמל הצלחה. מטבח מלוכלך מראה על עבודה קשה וייתכן גם על חוסר סדר בחיי היום יום.

> חלומות נוספים המכילים 'מטבח'

לא מרוצה מפענוח החלום האוטומטי ?

בחרו מומחה שיפענח עבורכם את החלום

אלי רבנן מפענח חלומות עמוקים ומתקשר
אלי רבנן
דנית לווקינד מפרשת חלומות עם הבנה מיסטיקנית עמוקה
דנית לווקינד
גל פייטלסון תקשורת הבנה הקשבה ואהבה לפירוש החלומות
גל פייטלסון

חלומות דומים

סבתא רבא שלי נפטרה שנה לאחר לידתי

סבתא רבא שלי נפטרה שנה לאחר לידתי חלמתי אותה במטבח מכינה קוסקוס

חלמתי שגנבו לי את המזוודה עם כל

חלמתי שגנבו לי את המזוודה עם כל הבגדים שלי

חלמתי שאני צריכה כסף וידיד שלי אומר

חלמתי שאני צריכה כסף וידיד שלי אומר שיעזור לי ואז אנחנו הולכים לשבת עם חברים שלו מהמכינה והוא מתחיל לגעת בי ממש ואני אומרת לו להפסיק והוא אומר שזו הטובה שאני אעשה לו על זה שהוא ייתן לי כסף. אחרי יומיים חלמתי חלום אחר- חלמתי שאני נמצאת בבית של סבא וסבתא שלי עם מישהו שאני לא מכירה והוא כנראה בן הזוג שלי. פתאום עומד לו והוא מתחיל ממש לקחת אותי לשירותים ואני אומרת לו שאני לא מוכנה ולא רוצה וצועקת והוא לא משחרר ואז חברה הכי טובה שלי באה וצועקת עליו ולוקחת אותי ואז אני מדברת איתו על זה ואומרת לו שאני לא רוצה ככה וזה מוקדם מדי בשבילי והוא מבין ומחבק אותי ואז שוב מתחיל לקחת אותי לכיוון השירותים ואני צועקת ממש ומצליחה לרוץ לכיוון המטבח ושם יושבות 3 בנות לאכול אחת מהן היא איתי בבית כנסת ואת ה2 האחרות אני לא מכירה והזאת שאני מכירה אומרת די היא סתם עושה הצגות וזה ואחת אחרת אומרת לו תעזוב אותה לך מפה ואז הוא הולך ואומר לה אולי תבואי איתי? היא מתחילה ללכת ואני אומרת לה לא ללכת ואז אנחנו נשארות בסלון והוא נשאר במסדרון.



פרוש חלומות

להבין את החלום זהו אתר אינטרנט אשר מפענח ומפרש חלומות. פשוט יש להזין את החלום בתיבת הטקסט כפי שחלמתם אותו במילים שלכם לתאר את החלום. ללחוץ על הכפתור ולקבל פיענוח מיידי והסברים על החלום אותו חלמתם. כל הסמלים והמוטיבים בחלום יוסברו.



חלומות אחרונים באתר

גבר מצא נייר שכתוב עליו ששאני מבקשת

גבר מצא נייר שכתוב עליו ששאני מבקשת שבחור ובחורה יפרדו והבחור רצה ללכת להראות לאותו גבר שרשום את שמו בנייר ובכיתי לו ובבקשה אל תראה לו בכיתי בבקשה קמתי מהחלום