להבין את החלום Logo

באתי לאיזה ביית ודומה לביית של אמא פענוח חלומות - להבין את החלום

תפריט כפתור

החלומות הכי ניצפים

We stand with Israel

פענוח החלום / פרוש החלום:

באתי לאיזה ביית ודומה לביית של אמא שלי

מה הפירוש של באתי לאיזה ביית ודומה לביית של אמא בחלום

מה אומר באתי לאיזה ביית ודומה לביית של אמא בחלום ? - פתרון החלום

אמא

הרואה את אביו או אימו (לאחר שמתו במציאות) - שמחה תבוא לו. ואם נתנו לו משהו - שמחה רבה תבוא לו. הרואה את אביו או אימו (לאחר שמתו במציאות) - שמחה תבוא לו. ואם נתנו לו משהו - שמחה רבה תבוא לו.

> חלומות נוספים המכילים 'אמא'

ביית

הבית שלנו לפי תודעה רוחנית מסמל מקום מפגש של הנפש עם נפשות תאומות. לפי האמונה הרווחת לראות בית בחלום בעיקר אם זה הבית שלנו הכוונה למקום מבטחים ועולם חדש יפתח בפנינו. לראות בית של מישהו אחר מסמל קנאה או רצון לזוגיות. בית בצבע אדום סכנה. בית שחור אהבה. בית לבן שלום ובריאות. בית ורוד בחלום רצון לזוגיות.

> חלומות נוספים המכילים 'ביית'

לא מרוצה מפענוח החלום האוטומטי ?

בחרו מומחה שיפענח עבורכם את החלום

אלי רבנן מפענח חלומות עמוקים ומתקשר
אלי רבנן
דנית לווקינד מפרשת חלומות עם הבנה מיסטיקנית עמוקה
דנית לווקינד
גל פייטלסון תקשורת הבנה הקשבה ואהבה לפירוש החלומות
גל פייטלסון

חלומות דומים

אבא שלי כעס אני ואמא שלי ברחנו

אבא שלי כעס אני ואמא שלי ברחנו מהבית ועישנתי וויד עם חברים במדבר נכנסו למבוך כולם נכשלו במבוך אבל אני עברתי אותו כי הייתי על סמים

חלמתי שאני צועקת על אמא שלי

חלמתי שאני צועקת על אמא שלי

חלמתי חלום שאני מגיעה לכותל המערבי כדי

חלמתי חלום שאני מגיעה לכותל המערבי כדי לנסות ולהסיר ממני הרבה סערות שמטרידות אותי אני מחפשת להתפלל קרוב לקיר ולכן משאירה את התיק בצד באזור הכסאות וכשאני חוזרת אחרי התפילה שלי הוא נגנב עם הסלולרי ועם הכל אז אני מתרחקת ומחפשת את התיק מחוץ לאזור הנשים בכותל ופתאום אני קולטת בהפתעה את אמא שלי נכנסת לאזור הכותל ואני מאד מופתעת מהמקריות כיון שלא היה לי סלולרי או דרך ליצור איתה או עם אחרים קשר כדי לקבל עזרה אני חוזרת לצד הנשים לכיונה ונפגשת איתה מסבירה לה שהתיק נגנב והיא אומרת לי "גם זו לטובה" אני מבינה את הכוונה שלה ומוותרת על התיק ועל החיפוש ואיך שאנחנו עומדות לצאת את האזור הנשים אחרי שוויתרתי כבר מתוך קבלה שלמה על החיפוש דווקא בנקודה הזו היא פתאום מוצאת את התיק ומחזירה לי אותו



פרוש חלומות

להבין את החלום זהו אתר אינטרנט אשר מפענח ומפרש חלומות. פשוט יש להזין את החלום בתיבת הטקסט כפי שחלמתם אותו במילים שלכם לתאר את החלום. ללחוץ על הכפתור ולקבל פיענוח מיידי והסברים על החלום אותו חלמתם. כל הסמלים והמוטיבים בחלום יוסברו.



חלומות אחרונים באתר

חלמתי שאני בבנין שהוא רק חדר מדרגות

חלמתי שאני בבנין שהוא רק חדר מדרגות ארוך , מדרגות לולייניות והכל בצבע לבן והכל אטום ולא רואים את הסוף ולא את ההתחלה ואני זוכרת שחיפשתי את המשפחה שלי ושמעתי את הקול שלהם למטה וניסיתי לרדת כמה שיותר מהר אבל לא ראיתי את הסוף ואני קלסטרופובית ניסיתי למצוא דרך אחרת פשוט איכשהו הצלחתי לשבור חתיכה מלבנית ומדויקת מהקיר והיה נוף ירוק אקזוטי ראיתי טיפה של ים .ואז משום מקום הגיע טיגריס לבן לא בצורה מפחידה ליטפתי אותו וחיבקתי אותו והוא גם נצמד אלי כיאלו הוא החיית מחמד שלי ואז פשוט עליתי לו על הגב והוא ירד במדרגות מהר בישביל לעזור לי להגיע אליהם . זה כל מה שאני זוכרת ואני יודעת שזה לא הפעם הראשונה שראיתי וחלמתי על הטיגריס הזה הוא כבר הופיע לי בכמה חלומות .